Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
To není 0,40 Kč ale 1,40 Kč rozdíl. A hlavně bez slevy jak psal není za 39,90 ale + 3 takže 42,90 což mi tedy přijde dost.40 haléřů není zas takovej rozdíl podle mě
Myslím, že cukrovím to nebude, to spíš tím v tekuté podobě ?Jo máš recht asi mám už cukroví na mozku. Bez ty slevy je to nesmysl, hlavně donedávna měli mezi 95 a 100 rozdíl 4kč, teď je to 5kč asi kompenzace těch slev
Jako rumové pralinky??Myslím, že cukrovím to nebude, to spíš tím v tekuté podobě ?
Tak ako to teda je. Jeden tvrdí že VIFovať N100 nikoliv a nemá to zmysel, tu zasa čítam že VIFovať treba - teda pokiaľ máš na mysli zmienený V-Power Racing 100. Ja ho tankujem do mojej bez aditiv, a zatiaľ bez problémov.Já popravdě nevím co k těm palivům napsat. Ať jsem tankoval na OMV, MOL, Benzina/Orlen, EuroOil, TankONO,... při porovnání stejnýho oktanovýho čísla, tak ty auta vždycky jeli stejně. Jestli dá Verva o 0,2 koně navíc oproti třeba MOL mi je mi tak nějak jedno a utrácet kvůli tomu za motorovou brzdu, kde by to bylo stejnak v rámci odchylky měření se mi nechce.
Já hlavně koukám, aby na tý benzínce byla výtoč a palivo tam nestálo 20 let nehnutě + i čistota třeba tankovacích pistolí je pro mě důležitá. Taky když k nějaký konkrétní pumpě jezdím delší dobu a navážu osobní kontakt s obsluhou, tak se rád zeptám jestli provádějí čištění tanků od tý biokejdy, což mi vždycky odpoví "Samozřejmě"
Jediný čemu se vyhejbám je Shell. Jednak u nás na D4 jsou nekřesťansky drahý (a to jako enormě oproti okolí) a zároveň než jsem přišel na to, že tam nehodlám tankovat, tak 2x mi na ten jejich V-Power Racing nebo co to tam maj, škubala motorka na volnoběh (potvrzeno ještě od kamaráda, kterej tam tankoval se mnou do svýho stroje a měl stejnou potíž). Zároveň se vždycky říkalo (v časopise kdysi dávno jedna paní povídala), že Shell má hodně suchý benzín a je opravdu dobrý ho VIFovat obzvlášť u přímovstřiků.
Má ten 1-C6-951 nějaké reference? Našel jsem k tomu SDS a obsahuje 10-25% 2-ethylhexyl-nitrát, což je to samé jako ve VIF Diesel (50-100%).Já se vrátil k 95 (ono) + booster 951 od Bishop's a zas vychází spotřeba o 3/4 litru nižší
Dá se někde zjistit, kdo tyto taky-čerpací stanice zaváží?Natural 95 Tesco