• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

To je tedy OMV za raketu - Vervu100 beru za 38,50 což je v porovnání s 95 rozdíl 3kč/l
 
40 haléřů není zas takovej rozdíl podle mě
 
Jo máš recht :D asi mám už cukroví na mozku. Bez ty slevy je to nesmysl, hlavně donedávna měli mezi 95 a 100 rozdíl 4kč, teď je to 5kč asi kompenzace těch slev :D
 
To je jak s tím pořád hýbají nahoru dolů,člověk je z toho potom mimo.?
 
Jo máš recht :D asi mám už cukroví na mozku. Bez ty slevy je to nesmysl, hlavně donedávna měli mezi 95 a 100 rozdíl 4kč, teď je to 5kč asi kompenzace těch slev :D
Myslím, že cukrovím to nebude, to spíš tím v tekuté podobě ?
 
Tekutý veselý cukroví přijímám hodně výjimečně, např když se někomu narodí dítě jinak vůbec ?
 
Já popravdě nevím co k těm palivům napsat. Ať jsem tankoval na OMV, MOL, Benzina/Orlen, EuroOil, TankONO,... při porovnání stejnýho oktanovýho čísla, tak ty auta vždycky jeli stejně. Jestli dá Verva o 0,2 koně navíc oproti třeba MOL mi je mi tak nějak jedno a utrácet kvůli tomu za motorovou brzdu, kde by to bylo stejnak v rámci odchylky měření se mi nechce.
Já hlavně koukám, aby na tý benzínce byla výtoč a palivo tam nestálo 20 let nehnutě + i čistota třeba tankovacích pistolí je pro mě důležitá. Taky když k nějaký konkrétní pumpě jezdím delší dobu a navážu osobní kontakt s obsluhou, tak se rád zeptám jestli provádějí čištění tanků od tý biokejdy, což mi vždycky odpoví "Samozřejmě"
Jediný čemu se vyhejbám je Shell. Jednak u nás na D4 jsou nekřesťansky drahý (a to jako enormě oproti okolí) a zároveň než jsem přišel na to, že tam nehodlám tankovat, tak 2x mi na ten jejich V-Power Racing nebo co to tam maj, škubala motorka na volnoběh (potvrzeno ještě od kamaráda, kterej tam tankoval se mnou do svýho stroje a měl stejnou potíž). Zároveň se vždycky říkalo (v časopise kdysi dávno jedna paní povídala), že Shell má hodně suchý benzín a je opravdu dobrý ho VIFovat obzvlášť u přímovstřiků.
Tak ako to teda je. Jeden tvrdí že VIFovať N100 nikoliv a nemá to zmysel, tu zasa čítam že VIFovať treba - teda pokiaľ máš na mysli zmienený V-Power Racing 100. Ja ho tankujem do mojej bez aditiv, a zatiaľ bez problémov.
 
Já se vrátil k 95 (ono) + booster 951 od Bishop's a zas vychází spotřeba o 3/4 litru nižší
 
Já se vrátil k 95 (ono) + booster 951 od Bishop's a zas vychází spotřeba o 3/4 litru nižší
Má ten 1-C6-951 nějaké reference? Našel jsem k tomu SDS a obsahuje 10-25% 2-ethylhexyl-nitrát, což je to samé jako ve VIF Diesel (50-100%).
 
Používám ho protože zvyšuje OČ o 3-4, abych využil úpravu což VIF nedělá. Snížení spotřeby uvádím oproti MM100 od OMV. U nás ho moc lidí nepoužívá, tak jsem řekl že to prubnu
 
Máte nejaký názor na benzínky Prim? Dnes som zistil že sa nám pomaly začína premenovávať EuroOil, ktorý mám kúsok od domu, cenník už je Prim.

EO malo celkom dobré meno.
 
Pokud nechci brát trošku dražší 95oktan u OMV nebo BENZINA, tak tankuju u právě u PRIM, UNICORN nebo ONO. Rozhodně ne SHELL, Hypernovácké nebo No Name malé benzinky. To jsou moje letité preference, už si moc nevzpomínám proč. A zatím dobrý. Jediné co stejně jako spotřebitel mohu poznat, zda auto tahne nebo ne. Pokud se nejedná o naftu tak bych se Primky nebál. Mám pocit, že má nižší ceny tím že šetří jinde než ti giganti. Např. u nás mají prosbu zda nemůžeme platit radši v hotovosti kvůli odváděným poplatkům.
 
Včera som prvýkrát tankoval doplna MM100 u OMV. Doteraz som jazdil na Power Racing od Shell, tak som zvedavý, či zbadám nejakú zmenu.
 
Natural 95 Tesco
Dá se někde zjistit, kdo tyto taky-čerpací stanice zaváží?
Globus míval od MOL třeba jeden čas, ale uchopitelnější informace jsem nenalezl :rolleyes:
 
Kamoška na Tesco benzince dělala, cisterna z Kralup navážela několik prodejců.....problém je pouze se starým benzínem.
 
Já obecně jezdim na levný benzinky ONO, EuroBit, Globus a občas Benzina (mám kartu se slevou)... přidávám VIF a nemám moc motivaci jezdit jinam. Když jedu do zahraničí tak tankuju taky na cenu, podle toho co je zrovna okolo. OMV, Shell a MOL vynechávám úplně.
 
Mám zkušenost v poslední době s MM100 o min cca 0,5L vyšší spotřeba, takže jsem přešel opět na 95 + Bishop's BiTECH 1-C6-951 (booster na 98) a hned po prvním natankování (beru vždy plnou) to bylo znát viz můj spritmonitor.
Je to zvláštní, dřív jsem měl s mm100 menší spotřebu.
 
Back
Top