• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

Ja mám medzi nádržami také rozdiely v spotrebe, že takéto labolatórne závery neviem potvrdiť. Jednu nádrž idem za 9,01, ďalšiu som mal za 7,99, potom 8,64 a pritom stále beriem rovnakú Verva95 a jazdím tu po okolí cca 100km. V zime to žralo trošku viac (ale predminulá nádrž bola za spomínaných 7,99), v lete menej okrem toho kedy bolo +38 a nechal som naštartované aby sa vychladilo. Takže osobne viac vidím rozdiel v štýle jazdy a okolitej teplote, než v pneumatikách a benzíne..

Inak zaujímavé je aj porovnanie toho, čo píše palubný počítač a čo mi spočíta apka podľa tankovania. Posledné 3 tankovania mi palubný počítač píše priemer 7,8, skutočnosť bola 8,1 potom 7,8 a 8,3... Predtým som podľa auta mal spotrebu 8,0 a podľa tankovaní to bolo 8,17 a 8,64.
 
Poslední úprava:
Tak jsem zkusil vzit do skoro prazdny tu ONO "Vervu". Mam uz s ni najeto nekolik stovek a musim rict, ze motor znatelne ubral na hlucnosti a je kultivovanejsi. A i ted v mrazech to lip startuje. Srovnani je vuci EU+VIF.
 
Zkus misto vifu použít toho millerse
 
Zkus misto vifu použít toho millerse
Toho pouzivam do benzinu do 95. Toho by bylo do kamen skoda😁
Millers vychazi +1 tohle +0,6 a VIF +0.4 "bez bonusu" citelnyho. Ne ze bych to resil, ale nemusim otevirat kufr kdyz fici a je zima a obcasna spolujezdkyne nenadava😂
 
Millers som vozil normálne v predných dverách, ak sa utrie tá kvapka čo prípadne steká po fľaške po naliatí, tak to vôbec necítiť. Rozhodne lepšie ako keď som kedysi do striekačky naťahoval VIF :joy:
 
Millers som vozil normálne v predných dverách, ak sa utrie tá kvapka čo prípadne steká po fľaške po naliatí, tak to vôbec necítiť. Rozhodne lepšie ako keď som kedysi do striekačky naťahoval VIF :joy:
Joo VIF smrdi hlavne v lete. Ja to vozim v davkovaci a este vo vrecusku a aj tak.
 
Mě teda smrdí i ten millers
 
Natankoval jsem cca. 38L EuroOil 95+Vif bez biosložky. Auto jede normálně, spotřeba na krátké trasy se nemění. Uvidím až pojedu do Mnichova Hradiště za děckama.
 
Produkt od firmy, ktera neumi vyrobit moderni, uzivatelsky privetive baleni, ale drzi se urputne toho, co bylo aktualni mozna pred 50 lety, mne osobne do auta nesmi. Pripravek muze byt sebelepsi, ale vozit to ve vecne zapatlane plechovce, idealne cele zabalene v igelitu, aby to nahodou nekde neukaplo, protoze toho smradu uz se clovek nikdy nezbavi (sam jsem kvuli tomu kdysi kdysi musel vyrezat kus koberce v kufru)? A prelevat si to jak debzot z plechovky do plastovych lahvicek? Vidim to na benzinkach - prijede borec, nasadi rukavice, vynda plechovku z igelitu, odmeri do vicka, ktere je tak debilni, ze stejne kolem hrdla vsechno pocinta, nasroubovat vicko s odmerkou zpet, utrit plechovku, utrit usti nadrze, zabalit plechovku do igelitu, peclive usadit v kurfu, sundat a vyhodit zablemcane rukavice a jupiii, zachranili jsme vstrikovace. Chudaci ve Fordu musi navic pouzit nalevku, takze je treba ocistit i ji. To musi bavit. Ale chapu, kazdy ma nejake ritualy :joy:
 
Produkt od firmy, ktera neumi vyrobit moderni, uzivatelsky privetive baleni, ale drzi se urputne toho, co bylo aktualni mozna pred 50 lety, mne osobne do auta nesmi. Pripravek muze byt sebelepsi, ale vozit to ve vecne zapatlane plechovce, idealne cele zabalene v igelitu, aby to nahodou nekde neukaplo, protoze toho smradu uz se clovek nikdy nezbavi (sam jsem kvuli tomu kdysi kdysi musel vyrezat kus koberce v kufru)? A prelevat si to jak debzot z plechovky do plastovych lahvicek? Vidim to na benzinkach - prijede borec, nasadi rukavice, vynda plechovku z igelitu, odmeri do vicka, ktere je tak debilni, ze stejne kolem hrdla vsechno pocinta, nasroubovat vicko s odmerkou zpet, utrit plechovku, utrit usti nadrze, zabalit plechovku do igelitu, peclive usadit v kurfu, sundat a vyhodit zablemcane rukavice a jupiii, zachranili jsme vstrikovace. Chudaci ve Fordu musi navic pouzit nalevku, takze je treba ocistit i ji. To musi bavit. Ale chapu, kazdy ma nejake ritualy :joy:
Fiat to má taky.🤣Si pamatuju jak jsem vždycky přeléval z kanystru ušetřený benzín.😄No není to pohodlné.
 
Natankoval jsem cca. 38L EuroOil 95+Vif bez biosložky. Auto jede normálně, spotřeba na krátké trasy se nemění. Uvidím až pojedu do Mnichova Hradiště za děckama.
To pojede normálně snad furt, ne ? Resp. proč by nemělo ? Já tankuju EuroOil 95 + VIF dlouhodobě a taky to jede normálně, chová se to normálně i spotřeba je normální 😉
 
Já mám tři jednorázové plastové lahvičky VIF. Jednou měsíčně z plechovky dám stříkačkou do každé 40ml, hodím do kufru a mám klid. Pěkně se to pak z té lahvičky leje do nádrže.

0B29619F-57B2-40B2-880D-A4E5DC4F59E3_L.JPG
 
Nestačilo by to naliať doma - v kľude, bez smradu v aute a bez divákov? Na pumpe som aj tak nikdy nevedel koľko tam toho dať, či budem brať 30-35 alebo 40 litrov..
 
Já nevím, co s tím všichni máte 😉 Já dávám VIFko každé tankování, tankuju každých 8 dní a nemám problém, resp. zvykl jsem si a už to beru jako rutinu. V pytlíku plechovku nemám a nic rozlitého ani vylitého ani žádný smrad vevnitř, mám to ve dveřích v místě pro petku. Stačí to pořádně zavřít 😉 Naleju pokaždé 3 víčka a tankuju. A je úplně jedno, jestli natankuju 40 nebo 50 litrů 👍
 
Já mám tři jednorázové plastové lahvičky VIF. Jednou měsíčně z plechovky dám stříkačkou do každé 40ml, hodím do kufru a mám klid. Pěkně se to pak z té lahvičky leje do nádrže.

Zobrazit přílohu 49610
Jupííí, tak nejsem sám, kdo to takhle dělá (akorát, já používám jen 2 lahvičky) :)
 
Já nevím, co s tím všichni máte 😉 Já dávám VIFko každé tankování, tankuju každých 8 dní a nemám problém, resp. zvykl jsem si a už to beru jako rutinu. V pytlíku plechovku nemám a nic rozlitého ani vylitého ani žádný smrad vevnitř, mám to ve dveřích v místě pro petku. Stačí to pořádně zavřít 😉 Naleju pokaždé 3 víčka a tankuju. A je úplně jedno, jestli natankuju 40 nebo 50 litrů 👍
Já mám teda úplně stejnou zkušenost jako ty. Dva roky dávám VIF, leju to přímo do víčka a s trochou šikovnosti jde bez problému nalét do nádrže a nikde nic polété nemám :) ... stačí místo 3x plné víčko po 20ml dát 4x15ml a je po problémech :D
 
Produkt od firmy, ktera neumi vyrobit moderni, uzivatelsky privetive baleni, ale drzi se urputne toho, co bylo aktualni mozna pred 50 lety, mne osobne do auta nesmi. Pripravek muze byt sebelepsi, ale vozit to ve vecne zapatlane plechovce, idealne cele zabalene v igelitu, aby to nahodou nekde neukaplo, protoze toho smradu uz se clovek nikdy nezbavi (sam jsem kvuli tomu kdysi kdysi musel vyrezat kus koberce v kufru)? A prelevat si to jak debzot z plechovky do plastovych lahvicek? Vidim to na benzinkach - prijede borec, nasadi rukavice, vynda plechovku z igelitu, odmeri do vicka, ktere je tak debilni, ze stejne kolem hrdla vsechno pocinta, nasroubovat vicko s odmerkou zpet, utrit plechovku, utrit usti nadrze, zabalit plechovku do igelitu, peclive usadit v kurfu, sundat a vyhodit zablemcane rukavice a jupiii, zachranili jsme vstrikovace. Chudaci ve Fordu musi navic pouzit nalevku, takze je treba ocistit i ji. To musi bavit. Ale chapu, kazdy ma nejake ritualy :joy:
Ja preliju celou plechovku jednorazove pred garazi do davkovace od jineho aditiva a na celou nadrz odmerim dve ty male nasobky. Me to problem nedela.
Ale jako mohli by to stacet a prodava treba ve flaskach na brzdovku nebo jeste lip na olej do motorovek.

Nestačilo by to naliať doma - v kľude, bez smradu v aute a bez divákov? Na pumpe som aj tak nikdy nevedel koľko tam toho dať, či budem brať 30-35 alebo 40 litrov..
Ked das viac nic sa nestane😉 Ked viem, ze pojedem od garaze hned tankovat 2 km, tak to urobim tam. Ale ked das do nadrze kde je 10 litrov davku na plnu a chodis este 50 km, tak to tam nemusis davat nic.
 
Dotaz: když je teď jediný E5 benzín od Eurooilu 98ka (95ka je už E10), tak má smysl do něj lít to Millers aditivum+booster, když by to zvýšilo oktanové číslo o 2 na "100 a kousek", což podle informací tady napsaných motor skyactiv-g neumí využít? Nebo k té 98čce to smysl nemá a stačí dát k 98čce aditivum VIF? A druhá otázka - využije se vůbec i těch 98 oktanů když 100 oktanů to neumí využít?
 
Poslední úprava:
Výrobce boosteru uvádí, že 95ku umí zvýšit o 2-3 oktanový čísla, zvýšení dávky již další navýšení nezpůsobí.
U Eurooilu máš občas 95ku E0 v kombinaci s tím je to asi nejlepší směs na kterou se dá nyní jet
 
Back
Top