• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

To ano, je to i u nas, ale tech pump je u nas o poznani vic, nez tam.

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
 
Tak dneska natankováno E10 na Orlence v Příbrami. Doufám že to přidá aspoň 10 koní :joy:
Jinak takovej poznatek. Příbram je jeden velkej kartel a většina pump (OMV, MOL, ORLEN) má stejný ceny. Ale teď je tu rozdíl. ORLEN má už E10 za 34,90Kč a ten zbytek má pořád E5 za 35,90Kč.
Tak jsem hnedka vzal tu E10...no neber to.
 
Taky už jsem bral E10 na orlenu. Ale možná si jen dopředu preznačili stojany a pistole aby neměli frmol na novej rok.
 
Mol ma na aplikaci kupon 3 kacky slevu na EVO 100,takze vychazi litr na 35,50 a kupon pisi, ze kdyz se pouzije, poslou novy, zatim to tak je.

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
 
Shell má 2 koruny na v-power paliva.
 
Kdyz jsem mel Mazdu 3 BL, 1.6 benzin, tak jsem parkrat zkusil Power 100 od Shellu a mel jsem pocit, ze auto jelo hur nez na 95, coz byl zvlastni pocit.

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
 
Pokud tvrdi, ze se mu to stalo, proc by to nebylo mozne?
 
Poslední úprava:
Beru tam pravidelně 100 a když občas vezmu jinde něco jiné, rozdíl nepociťuji. Teda od té doby co mám stage 1, tak jsem nic jiného netankoval.
 
Dukaz, ci nejaky rozbor na to samozrejme nemam, nicmene zazil jsem u jineho auta, kdyz akcelerovalo hur na jiny benzin.

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
 
Kdyz jsem mel Mazdu 3 BL, 1.6 benzin, tak jsem parkrat zkusil Power 100 od Shellu a mel jsem pocit, ze auto jelo hur nez na 95, coz byl zvlastni pocit.

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
Abys využil víc oktanů, tak na to musíš motor nastavit. Starý Žigulík měl kolečko oktanového korektoru a mohl sis tím nastavit předstih sám dle citu. Na Mazdách nám to dělá Shr3k. Bez toho nemá smysl tankovat 100, jak jsi vyzkoušel. Ale zase když to necháš naladit, musíš ho už tankovat pořád (dokud to nenecháš vrátit zpátky).
 
Abys využil víc oktanů, tak na to musíš motor nastavit. Starý Žigulík měl kolečko oktanového korektoru a mohl sis tím nastavit předstih sám dle citu. Na Mazdách nám to dělá Shr3k. Bez toho nemá smysl tankovat 100, jak jsi vyzkoušel. Ale zase když to necháš naladit, musíš ho už tankovat pořád (dokud to nenecháš vrátit zpátky).
Aha, diky, tak to jsem nevedel, tak to mozna bylo tim

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
 
@PetrKk Eurooil obyč 95 nepravidelně se objevuje na ruznych stanicích po čr jde o průběžnou likvidaci(obnovu) státních rezerv. Taky se ho snažím brat když v okolí slavkova je, prijde mě že ten nepančovanej benzín autu prostě chutná. A samozřejmě ho kombinuju s octan boosterem abych využil úpravu jednotky ;)

Jinak To že je na stojanu E10 samozřejmě neznamená že je tam 10% biosložky, ale je to povolený množství (až) - proč by to ale výrobce nevyužil když ho biosložka vyjde levněji než samotnej benzín a ma z toho větší zisk...
 
Back
Top