Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Problémom však môže byť to, že nie všade majú ten 100 oktan. To že niekto natankuje 95 e10 a zrazu zistí že mu auto zlenivie alebo nejde ako predtým, je riadne placebo. Moja máti zasa už x rokov netankuje do svojej SX4 nič iné ako 95 e10 a problém s palivovým systémom zatiaľ nebol spozorovaný.Zajímavý čtení, ale než objíždět republiku, kde zrovna mají to "neředěný" palivo, tak asi raději natankuju ten 100oktan
V Česku bude možné i po nástupu E10 koupit Natural 95 bez biosložky. Poradíme, jak ho najít
I když prodejci ve velkém přejdou na E10, stále bude možné občas narazit na benzin bez biosložkywww.autosalon.tv
Teda tam kde je to potřeba řešit - u mě konkrétně veteráni a zahradní technika.
Zatím u auta nádrž dokážu vyjet 1x za měsíc a pro jistotu 1x ročně dám nějakej ten pročišťovák do nádrže, takže se z tý E10 nijak nehroutim, ale že bych z toho byl nadšený to opravdu ne. Akorát mi stoupne spotřeba (i s ETBE) a pokud bych auto zahodil na nějaký ten měsíc do kopřiv, tak můžu čistit nádrž.
Ale třeba mámě u hybridního Yaríska jsem teď dal plnou 100vky, protože ta najezdí prd, tak fakt nechci podporovat ekologii tím, že budu měnit půl palivovýho systému protože je ucpanej hnojem.
A proč by měla mít nějaký problém? Teda jestli se jí tam ta E10 neválí X měsíců.Problémom však môže byť to, že nie všade majú ten 100 oktan. To že niekto natankuje 95 e10 a zrazu zistí že mu auto zlenivie alebo nejde ako predtým, je riadne placebo. Moja máti zasa už x rokov netankuje do svojej SX4 nič iné ako 95 e10 a problém s palivovým systémom zatiaľ nebol spozorovaný.
U nás to teda rozhodne kdejaká pumpa nemá, jedine OMV, Shell, Slovnaft a Orlen. A Shell tiež nie na všetkých dokážem natankovať 100. Tie aditivované 95e10 nechápem, tie sú všade...A proč by měla mít nějaký problém? Teda jestli se jí tam ta E10 neválí X měsíců.
Nevím jak u vás, ale v mým okolí mám pocit, že 98/100 oktan začíná mít kdejaká pumpa. A pokud to nemá pumpa A, tak pumpa B co je do 10km ho má.
Tak na Eurooil Dubenec to máš kousek, neZajímavý čtení, ale než objíždět republiku, kde zrovna mají to "neředěný" palivo, tak asi raději natankuju ten 100oktan
V Česku bude možné i po nástupu E10 koupit Natural 95 bez biosložky. Poradíme, jak ho najít
I když prodejci ve velkém přejdou na E10, stále bude možné občas narazit na benzin bez biosložkywww.autosalon.tv
Teda tam kde je to potřeba řešit - u mě konkrétně veteráni a zahradní technika.
Zatím u auta nádrž dokážu vyjet 1x za měsíc a pro jistotu 1x ročně dám nějakej ten pročišťovák do nádrže, takže se z tý E10 nijak nehroutim, ale že bych z toho byl nadšený to opravdu ne. Akorát mi stoupne spotřeba (i s ETBE) a pokud bych auto zahodil na nějaký ten měsíc do kopřiv, tak můžu čistit nádrž.
Ale třeba mámě u hybridního Yaríska jsem teď dal plnou 100vky, protože ta najezdí prd, tak fakt nechci podporovat ekologii tím, že budu měnit půl palivovýho systému protože je ucpanej hnojem.
Tam bych jezdil, ale jak udělali obchvat, tak je to tam docela mrtvý nebo mi to aspoň přijde a nevím jak dlouho jim to tam stojí v tancích.Tak na Eurooil Dubenec to máš kousek, ne
aha, ono to vlastně už není na hlavním tahuTam bych jezdil, ale jak udělali obchvat, tak je to tam docela mrtvý nebo mi to aspoň přijde a nevím jak dlouho jim to tam stojí v tancích.
Taky jsem koukal, cela Ostrava. Tu mam prasne na druhym konci CR. Pak kde obcas jsem na chalupe, tak blizko Chlum u Trebone. Jinak kolem me nic. A to je u Ostrova i EO sklad a maji tam primo u nej cerpacku, tam bych treba cekal, ze to bude bez a maji tam dokonce tu vyssi hodnotu nej jinde.Koukám letmo na tu Srdcovku od EuroOil, na severní Moravě prakticky bez biosložky, aspoň že tak. Ale u dálnice před hranicí do PL už tam je.
Tyjo tak to jsem myslel že se dá ujet mnohem víc (aspoň ta stovečka)tak se mi "konečně" podařilo zjistit, kolik se dá ujet na dojezd NULA Ve shonu před odjezdem na hory mi úplně vypadlo, že se mi rozsvítilo hladové oko a následně i dojezd nula. Od nuly do chcípnutí na Pražském okruhu cca 85km. Následně dotankováno na odtahovce 60,4 litrů. Tak hlavu zpátky na místo a už si budu dávat lepší pozor
možná bez rakve na střeše a dynamického stylu jízdy bys stovečku dalTyjo tak to jsem myslel že se dá ujet mnohem víc (aspoň ta stovečka)
Na GHčku som na 0 odišiel ešte 40+km, ale viac ako 58L (po prvé cvaknutie) som tam nikdy nedal. To je teoreticky tak 130km s nulou..Minimálne na Mazde 3 BM sa určite dá dostať cez stovku, nakoľko som minule išiel približne 75 km odvtedy čo mi ukazovalo dojazd nula a natankoval som cca 47 litrov