• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

Já ve čtvrtek bral do GH taky nouzově 30l 95 e10 na Orlenu, ale žádné změny jsem nepozoroval :) A to jsem bral do opravdu prázdné nádrže, takže se "nenaředil" :D
 
Samozřejmě, E5 obsahuje 95% benzínu, kdežto E10 jen 90% benzínu. To se musí někde projevit.
 
Eurooil zatím stále E5 , což se dá zjistit v jejich aplikaci, kde je vidět poslední závoz aobsah biolihu
 
Zajímavý čtení, ale než objíždět republiku, kde zrovna mají to "neředěný" palivo, tak asi raději natankuju ten 100oktan


Teda tam kde je to potřeba řešit - u mě konkrétně veteráni a zahradní technika.

Zatím u auta nádrž dokážu vyjet 1x za měsíc a pro jistotu 1x ročně dám nějakej ten pročišťovák do nádrže, takže se z tý E10 nijak nehroutim, ale že bych z toho byl nadšený to opravdu ne. Akorát mi stoupne spotřeba (i s ETBE) a pokud bych auto zahodil na nějaký ten měsíc do kopřiv, tak můžu čistit nádrž.

Ale třeba mámě u hybridního Yaríska jsem teď dal plnou 100vky, protože ta najezdí prd, tak fakt nechci podporovat ekologii tím, že budu měnit půl palivovýho systému protože je ucpanej hnojem.
 
Poslední úprava:
Zajímavý čtení, ale než objíždět republiku, kde zrovna mají to "neředěný" palivo, tak asi raději natankuju ten 100oktan


Teda tam kde je to potřeba řešit - u mě konkrétně veteráni a zahradní technika.

Zatím u auta nádrž dokážu vyjet 1x za měsíc a pro jistotu 1x ročně dám nějakej ten pročišťovák do nádrže, takže se z tý E10 nijak nehroutim, ale že bych z toho byl nadšený to opravdu ne. Akorát mi stoupne spotřeba (i s ETBE) a pokud bych auto zahodil na nějaký ten měsíc do kopřiv, tak můžu čistit nádrž.

Ale třeba mámě u hybridního Yaríska jsem teď dal plnou 100vky, protože ta najezdí prd, tak fakt nechci podporovat ekologii tím, že budu měnit půl palivovýho systému protože je ucpanej hnojem.
Problémom však môže byť to, že nie všade majú ten 100 oktan. To že niekto natankuje 95 e10 a zrazu zistí že mu auto zlenivie alebo nejde ako predtým, je riadne placebo. Moja máti zasa už x rokov netankuje do svojej SX4 nič iné ako 95 e10 a problém s palivovým systémom zatiaľ nebol spozorovaný.
 
Problémom však môže byť to, že nie všade majú ten 100 oktan. To že niekto natankuje 95 e10 a zrazu zistí že mu auto zlenivie alebo nejde ako predtým, je riadne placebo. Moja máti zasa už x rokov netankuje do svojej SX4 nič iné ako 95 e10 a problém s palivovým systémom zatiaľ nebol spozorovaný.
A proč by měla mít nějaký problém? Teda jestli se jí tam ta E10 neválí X měsíců.

Nevím jak u vás, ale v mým okolí mám pocit, že 98/100 oktan začíná mít kdejaká pumpa. A pokud to nemá pumpa A, tak pumpa B co je do 10km ho má.
 
Já beru jen Vervu 100 a nemám pocit, že bych musel hledat či nějak zajíždět. Ale samozřejmě to nemusí platit vždy a pro každého.
 
A proč by měla mít nějaký problém? Teda jestli se jí tam ta E10 neválí X měsíců.

Nevím jak u vás, ale v mým okolí mám pocit, že 98/100 oktan začíná mít kdejaká pumpa. A pokud to nemá pumpa A, tak pumpa B co je do 10km ho má.
U nás to teda rozhodne kdejaká pumpa nemá, jedine OMV, Shell, Slovnaft a Orlen. A Shell tiež nie na všetkých dokážem natankovať 100. Tie aditivované 95e10 nechápem, tie sú všade...
 
Zajímavý čtení, ale než objíždět republiku, kde zrovna mají to "neředěný" palivo, tak asi raději natankuju ten 100oktan


Teda tam kde je to potřeba řešit - u mě konkrétně veteráni a zahradní technika.

Zatím u auta nádrž dokážu vyjet 1x za měsíc a pro jistotu 1x ročně dám nějakej ten pročišťovák do nádrže, takže se z tý E10 nijak nehroutim, ale že bych z toho byl nadšený to opravdu ne. Akorát mi stoupne spotřeba (i s ETBE) a pokud bych auto zahodil na nějaký ten měsíc do kopřiv, tak můžu čistit nádrž.

Ale třeba mámě u hybridního Yaríska jsem teď dal plnou 100vky, protože ta najezdí prd, tak fakt nechci podporovat ekologii tím, že budu měnit půl palivovýho systému protože je ucpanej hnojem.
Tak na Eurooil Dubenec to máš kousek, ne
 
Tak na Eurooil Dubenec to máš kousek, ne
Tam bych jezdil, ale jak udělali obchvat, tak je to tam docela mrtvý nebo mi to aspoň přijde a nevím jak dlouho jim to tam stojí v tancích.
 
Tam bych jezdil, ale jak udělali obchvat, tak je to tam docela mrtvý nebo mi to aspoň přijde a nevím jak dlouho jim to tam stojí v tancích.
aha, ono to vlastně už není na hlavním tahu
 
Koukám letmo na tu Srdcovku od EuroOil, na severní Moravě prakticky bez biosložky, aspoň že tak. Ale u dálnice před hranicí do PL už tam je.
 
Ja bych z toho takovou vedu nedelal. Do Primery jsem par nadrzi zkosel 95 a E85 3:2 a jelo to i lip bylo to zivejsi. Jako bonus lih vytahne z nadrze vodu, takze je zbytecny kupovat vseljaky ty odvodnovace, protoze to je stejne jenom lih. A nepatrne 5% navic zvysi octanovy cislo. Pokud tedy zamerne s tim nekalkulujou a nevyrobi treba ten benzin 92 a ze 10% lihu to dotahne na 95, to spis asi tak bude. Horsi to je u primovstriku. Ale i tady to resi aditiva. Spousta poviku pro nic bych rekl. Kdyz to nema clovek x mesicu nekde, ze se mu ten lih od benzinu oddeli. Kdyby byla i E15 za 20, tak ji tankujeme vsichni😁

Koukám letmo na tu Srdcovku od EuroOil, na severní Moravě prakticky bez biosložky, aspoň že tak. Ale u dálnice před hranicí do PL už tam je.
Taky jsem koukal, cela Ostrava. Tu mam prasne na druhym konci CR. Pak kde obcas jsem na chalupe, tak blizko Chlum u Trebone. Jinak kolem me nic. A to je u Ostrova i EO sklad a maji tam primo u nej cerpacku, tam bych treba cekal, ze to bude bez a maji tam dokonce tu vyssi hodnotu nej jinde.
 
tak se mi "konečně" podařilo zjistit, kolik se dá ujet na dojezd NULA :confused: Ve shonu před odjezdem na hory mi úplně vypadlo, že se mi rozsvítilo hladové oko a následně i dojezd nula. Od nuly do chcípnutí na Pražském okruhu cca 85km. Následně dotankováno na odtahovce 60,4 litrů. Tak hlavu zpátky na místo a už si budu dávat lepší pozor :-D

IMG_5419.JPG IMG_5426.JPG
 
tak se mi "konečně" podařilo zjistit, kolik se dá ujet na dojezd NULA :confused: Ve shonu před odjezdem na hory mi úplně vypadlo, že se mi rozsvítilo hladové oko a následně i dojezd nula. Od nuly do chcípnutí na Pražském okruhu cca 85km. Následně dotankováno na odtahovce 60,4 litrů. Tak hlavu zpátky na místo a už si budu dávat lepší pozor :D
Tyjo tak to jsem myslel že se dá ujet mnohem víc (aspoň ta stovečka)
 
Minimálne na Mazde 3 BM sa určite dá dostať cez stovku, nakoľko som minule išiel približne 75 km odvtedy čo mi ukazovalo dojazd nula a natankoval som cca 47 litrov
 
Minimálne na Mazde 3 BM sa určite dá dostať cez stovku, nakoľko som minule išiel približne 75 km odvtedy čo mi ukazovalo dojazd nula a natankoval som cca 47 litrov
Na GHčku som na 0 odišiel ešte 40+km, ale viac ako 58L (po prvé cvaknutie) som tam nikdy nedal. To je teoreticky tak 130km s nulou..
 
sorry za tu rýpavou poznámku, ale to za celých těch 85 km nebyla žádná pumpa? Tu oranžovou kontrolku taky nejde přehlédnout
 
Back
Top