• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

Takže prostě a jednodušše Vervu 100 už nijak neaditivovat pač jich sama obsahuje tak akorát. Chápu dobře...?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Verva a tusim i Efecta95 obsahují jako aditivum VIF
 
Efecta 95 už nějaké aditiva má, ale malé množství. Verva 100 má nadstandartní množství aditiv a píšou, že další přidávání je už zbytečné.

Já teda do E95 VIF přidávám a do V100 ne.
 
A nebylo by dobrý k tomu dodat i Short když se ty hodnoty navzájem sčítají/odečítají?
 
tak short se mění neustále a lítá pořád v rozmezí +-10% a reaguje citlivě na vše i několikrát za vteřinu. Long trim je relativně ustálená hodnota v uzavřené smyčce. Na Nissanu jsem byl zvyklej že dlouhej trim byla solidní hodnota která se měnila pozvolna průměrováním... teda pokud člověk nenatankoval nějakej shit . u GH jsem zjistil, že se ta hodnota ustálí až po půlce nádrže, musí být uzavřená smyčka a jízda po rovině konstantní rychlostí, pak se dá odečíst , holt je to složitější jednotka, ale vysledovat se to dá, a taky jsem zjistil, že u konce nádrže začne lézt ten trim dost nahoru - holt u dna je to palivo horší (po natankování taky když se to promíchá).
 
Děkuju. Hloupá otázka, protože jsem tu nový, co je VIF a jak jej vyplnit?

VIF je aditívum do benzínu alebo do nafty. Pridáva sa pred tankovaním do nádrže v určitom pomere (podľa odhadovaného tankovaného množstva). Kúpiš ho aj na benzínke, aj v rôznych eshopoch s autodielmi.
 
Oficiálně se to jmenuje Super benzín aditiv nebo Super diesel aditiv, ale nikdo tomu tak neříká. Z neznámého důvodu se tomu říká VIF podle názvu českého importéra, výroba je v Rakousku.
 
těžko říct, kontaminace paliva nečistotama ze spodu, nebo to malý množství paliva na sebe víc váže vodu (po cca 14 dnech v nádrži ... je to jen úvaha
 
Kondenzát v nádrži auta a sračky ze zásobníku benzínky.. Ta poučka netankovat během nebo těsně po závozu PHM pořád platí věřte tomu nebo ne... Tohle přece znají/znali ti co měli karburátorové auta, jen jsme na to zapomněli... Heslo je Velvana Velbofin nebo tak nějak, dnes samo spousta jiných značek..
 
Já jsem snad nikdy neviděl závoz phm na benzínce 😂 To se chodíš pokaždé ptát, jestli to právě nenaplnili?

Velfobin tě vody nezbaví ale ETBE na sebe vodu neváže.
 
Ne nechodím se ptát ale znám to z druhé strany než zákazník tak trochu vím o čem mluvím... U vstřikových aut opravdu o nic nejde, jako bych nic neřekl☺️
 
Tak dneska jsem bral v Brne naftu za 31.90 Kc. Uz celkem prijemna cenovka.
 
No tohle téma mě tu před nějakým časem rozbilo. Vlastně tu bylo řečeno že když přidáváš VIF tak jedině do N95. Vyšší oktan už má aditiv dost a dalším přidáním můžeš i motoru škodit. Tak teď nějaký čas dávám dále Vervu a lahvičku VIF nechávám bez povsimnuti. Co je na tom pravdy fakt netuším.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
no ono přece obecně platí, že všeho moc škodí a tím, že do vývaru přidáš víc pepře a soli ho taky nevylepšíš. Takže ano - 95...větší obsah ethenolu/biosložek...proto je vhodné přidat aditiva na jeho odbourání. N98 nebo N100 menší obsah ethanolu/biosložek, k tomu jiné aditiva a přidáním dalších aditiv naopak může dojít k většímu zanešení motoru. Řekl bych že to je obecně známá věc ;-) osobně ro mám vyzkoušno na motorech od zahradní techniky.... a potvrzeno....do 98 nebo 100 není nutno a ani radno přidávat něco navíc..ikdyž platí že sůl nad zlato :-)
 
Back
Top