Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Máš pravdu, znova som to počítal a celkový priemer tých 18' by mal byť teda 65,07 cm, u tých 17" by to malo byť 64,42 cm, tak? Takže za mňa by som asi zostal u tých 18' a znížil to, to každopádnePrůměr celého kola se zmenší o +-16mm
Jo, přesně.. ale to je ranec....Za mě EIBACH + ADAPTIVNÍ KONI
Samsung S22 256GB Tapatalk
Toho se přesně bojim :/Na staré GG jsem měl snížení 35/35. Co 2 roky jsem musel měnit manžety vnitřních kloubů a pneu měly sjeté vnitřky za 2 sezóny. S geometrii to už nešlo doladit. Nevim jak novější Mazdy ale už bych nikdy nesnižoval.
Za mě - tím, že je snížené těžiště, lépe to drží v zatáčkách, a méně se auto naklání, lepší odezva od podvozku, když je to tvrdší.. Auto už mám teď primárně na okresky, a měnit už bych to nechtělaJá vůbec nechápu význam - samozřejmě kromě trošililinku lepšího vzhledu. Pochopil bych to jedině na okruh, ale na silnici mi to přijde skoro nesmyslný. Já na autech mám rád když si zachovají určitou sportovnost, ale zároveň i světlou vejšku a jsou pak průchodnější v horších podmínkách - nemusím se bát, že budu někde drhnout břichem... V tomhle ohledu by mi pak dával smysl nějakej pokročilej stavitelnej systém, kdy si to můžu položit, když zrovna chci a naopak. Stejně tak by se mi pak líbila i stavitelná tuhost. Ale napevno to posunout od toho krásně vyváženýho továru mi přijde takové... no trochu dětinské - sorry
Souhlasím s @biscuit. Za mě má M3 (BM,BN) na 18" pneu při srovnání v rámci mainstreamové konkurence již v originálu tak výborné jízdní vlastnosti a naprosto vyváženě nastavený podvozek (komfort vs. sport), že bych osobně do nějakého snižování podvozku nešel. Kromě sníženého komfortu na horším povrchu a zkrácení životnosti podvozkových dílů, je to o nervy i při parkování předkem u obrubníku a v zimě daleko dříve hrneš sníh a zmrazky před sebou. Mám zkušenost z bejvalky Seatu Ibiza 1,9TDi, která měla z výroby originál sportovní podvozek. V zatáčkách na kvalitním povrchu sice držela jak přilepená, ale na příčných nerovnostech a horším povrchu to bylo doslova vytřásadlo a v zimě při předjíždění zmrazků jsem vždy trnul, abych neurval vanu. Šusplech byl za několik roků celý dobitý. Až jsem to jednoho krásného dne nevydržel a koupil nové tlumiče a pružiny pro standardní podvozek a změna v komfortu víc než patrná, přičemž jízdní vlastnosti nijak výrazně neutrpěly. Proto za mě pro každodenní ježdění v M3 ideál originál podvozek.Mám to trochu podobně jako M3grey Samozřejmě chápu, že přičapnutá a tužší trojka bude víc agilní a v zatáčkách patrně ještě víc jistá, ale zase tam kde bude stát silnice za pendrek to bude utrpení a nervíčky
Taky mám takovou úchylku, že v případě koupě ojetiny upřednostňuji originál stav, zejména na podvozku a výfuku Asi nás bude vícNetvrdim, ze je to neprovozovatelne. Ale na tom, ze je to auto nasledne neprodejne (nebo prodejne s obrovskymi potizemi), si trvam.
V neposledni rade sama pripoustis, ze ten podvozek vice trpi a jiste tedy nebude mit takovou trvanlivost.
To, že s tím bude auto neprodejné, ano, proto jsem si nechala staré pružiny v záloze - i když to auto nemám úplně v plánu v brzké době prodávat.Netvrdim, ze je to neprovozovatelne. Ale na tom, ze je to auto nasledne neprodejne (nebo prodejne s obrovskymi potizemi), si trvam.
V neposledni rade sama pripoustis, ze ten podvozek vice trpi a jiste tedy nebude mit takovou trvanlivost.
Jasně nezkusíš, nevíš Ale po zkušenostech z dřívějšího auta se sportovním podvozkem nemusím mít vše.Vy děláte, jako by to po snížení bylo pomalu neprovozovatelné kdo nezkusil, nemůže hodnotit..
Díky díky..Jasně nezkusíš, nevíš Ale po zkušenostech z dřívějšího auta se sportovním podvozkem nemusím mít vše.
Jinak Katko, ta tvoje červená M3 s 18" černými Borbety Y a dechromem je opravdu nádherná a vůbec jí neubírá na kráse, že se Ti po výměně tlumičů o centák zvedla.