- 162
Problém, ktorý som spomínal vyššie s M2 a názorom mojej kolegyne môže byť spôsobený práve kolesami... Ona má výbavu Challange a tam by mali byť oceľové disky + pneu 185/65 R15... (185/60 R16 by mohli byť o niečo "tuhšie"). Pred rokom som vymenil R16 za R18 na mojej Mazde 3 a rozdiel je obrovskýTak CX3 vs M3 je logický i tím že CX3 je taková zvedlá M2.
M2 vs M3 ano M3 jezdí líp a je ve všem lepší, ale M2 je fajn auto - má ho mamka 2019 občas s ním jezdím, hodně mi připomíná kabinou M3 BM kterou má přítelkyně. Já mám M3 BP.
U M2 jsem s jízdními vlastnostmi spokojen na danou třídu auta je to nadprůměr nebo jako najít lepší je těžké asi ten nový Yaris ale jinak jsem v lepším menším autě nejel.
Vždy mě překvapí řazení u M2 je to jak joystick
Má to na 185/60 R16 na celoročních Falkenech a drží to hezky.
Otázka... Nemá M3 BP lepšie (podobné) radenie ako M2 ?
Pri nastupovaní do M3 som sa tiež už poriadne udrel do hlavy, ale to som "liezol" dozadu...Máš pravdu, M3 má lepší jízdní vlastnosti než CX-3. Když jsem Mazdu kupoval, stály na prodejně obě vedle sebe a cena byla taky stejná. CX-3 byla hezčí, M3 lepší, tak jsem váhal do doby než jsem je vyzkoušel. Při nastupování do M3 jsem se vždy praštil do hlavy o rám dveří. CX-3 v pohodě, tak jsem ji vzal, protože nastupuju častěji, než potkávám losa. Uznávám, že nízká M3 jede líp, ale na to už nemám záda.
Rovnako napr Toyota Yaris Cross.... Pred pár rokmi ju chcel kúpiť kolega. Stála vtedy cca 17 000€ (cca 425 000 KČ) a on ju nevzal. Dnes stojí cca 22 000+€ (cca 500 000 KČ) a na to už nemá / nie je ochotný toľko dať za auto. Pritom Corolla sa dá kúpiť za podobné peniaze... V triede "Crossoverov" je dnes v podstate dostupná za dobré peniaze iba Kia Stonic (+ nejaké Dacie).