• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 2 vs Mazda 3 (obhajoba Mazdy 2)

Mazda 3 je lepší auto než Mazda 2. Je toto konstatování ve všech ohledech správné?

  • Mazda 2 je lepší auto.

    Hlasy: 0 0,0%

  • Celkem voličů
    17
Tak CX3 vs M3 je logický i tím že CX3 je taková zvedlá M2.
M2 vs M3 ano M3 jezdí líp a je ve všem lepší, ale M2 je fajn auto - má ho mamka 2019 občas s ním jezdím, hodně mi připomíná kabinou M3 BM kterou má přítelkyně. Já mám M3 BP.
U M2 jsem s jízdními vlastnostmi spokojen na danou třídu auta je to nadprůměr nebo jako najít lepší je těžké asi ten nový Yaris ale jinak jsem v lepším menším autě nejel.
Vždy mě překvapí řazení u M2 je to jak joystick :)
Má to na 185/60 R16 na celoročních Falkenech a drží to hezky.
Problém, ktorý som spomínal vyššie s M2 a názorom mojej kolegyne môže byť spôsobený práve kolesami... Ona má výbavu Challange a tam by mali byť oceľové disky + pneu 185/65 R15... (185/60 R16 by mohli byť o niečo "tuhšie"). Pred rokom som vymenil R16 za R18 na mojej Mazde 3 a rozdiel je obrovský :) Na R16 jazdí M3 veľmi pekne na R18 perfektne :)
Otázka... Nemá M3 BP lepšie (podobné) radenie ako M2 ?

Máš pravdu, M3 má lepší jízdní vlastnosti než CX-3. Když jsem Mazdu kupoval, stály na prodejně obě vedle sebe a cena byla taky stejná. CX-3 byla hezčí, M3 lepší, tak jsem váhal do doby než jsem je vyzkoušel. Při nastupování do M3 jsem se vždy praštil do hlavy o rám dveří. CX-3 v pohodě, tak jsem ji vzal, protože nastupuju častěji, než potkávám losa. Uznávám, že nízká M3 jede líp, ale na to už nemám záda.
Pri nastupovaní do M3 som sa tiež už poriadne udrel do hlavy, ale to som "liezol" dozadu... :) Vpredu je to OK... Čo je krajšie je vecou vkusu. Problém je, že CX-3 bolo v podstate menšie auto za podobnú cenu. Ale bol to modernejší "crossover" = výrobca si na to mohol dať vyššiu cenu. Na druhej strane, keby sa mi páčila viac CX-3, tak si ju kúpim.

Rovnako napr Toyota Yaris Cross.... Pred pár rokmi ju chcel kúpiť kolega. Stála vtedy cca 17 000€ (cca 425 000 KČ) a on ju nevzal. Dnes stojí cca 22 000+€ (cca 500 000 KČ) a na to už nemá / nie je ochotný toľko dať za auto. Pritom Corolla sa dá kúpiť za podobné peniaze... V triede "Crossoverov" je dnes v podstate dostupná za dobré peniaze iba Kia Stonic (+ nejaké Dacie).
 
Řazení je na M2 vs M3 BP jiné.
Nevim jak to popsat tak ber s rezervou. Obojí je fajn.

M2 - tady mám pocit jako když si hraju s plastovým joystickem proste padá to tam samo bez odporu je to takový plast pocit ale padá to tam lehko a hezky.

M3 BP - padá to tam pěkně je to tužší takový mechanický pocit jako hodně utlumený přesný kratší chod.

M3 BM (má přítelkyně) je to podobné BP

Osobně se mi víc líbí řazeni na M3 ale pořád je M2 pěkný řazeni jen s jinými odpory a pocity ale drahy jsou stále přesné.
Treba na BMW e46 jsem neměl tak pěkný řazeni.
To samé i jiná auta, tyhle manuály jsou za mě opravdu pěkný co sem jel kdysi kamosovo Civic tak podobný Hondě.
 
Ahá, chápem :) Pocit z BP potom poznám u BN 👍
Na druhej strane M2 je auto, u ktorého vodič viac ocení jemnejšie radenie "padá to tam lehko a hezky" :)

Kúpil som nedávno synovi Corsu na naučenie sa... Som prekvapený, aké malé vôle ma Mazda na radiacej páke (keď to porovnám)... Corsa je veľmi zachovalá, má podobné kilometre ako moja Mazda, ale tie manuály sú značne rozdielne... M3 pôsobí ako "športové" auto - hlavne BN s vysokým stredovým tunelom, krátkou pákou a sedadlom vodiča v najnižšej polohe :heart: Veľmi mi to pripomína"športové" autá z prelomu 90 a 2000 rokov, ktoré sme poniektorí obdivovali ako mladí chalani - napr Toyota Celica 7. generácie... Pritom Mazda je úplne obyčajné auto :) (ja ju volám "športiak" pre bežného otca s rodinou :innocent:)
 
jj je to fajn mě to právě hodně připomíná tu e46 coupe to bylo fajn auto - až na to řazení - nebylo vysloveně zlé ale Mazda má výrazně lepší - srovnávat pak Mazdu třeba s koncernem tak mám pocit že oktávka je jako šťourat se klackem v hovínku. Ty Hondy měli pěkný manuály. Celicu jsem nikdy nezkoušel ale MR2 byla paráda.
Jo M2 mi přijde úplně ok a i to sedí k tomu charakteru - poměrně naposilované řízení. Kdybych to zase přehnal mám pocit, že to tu páku samo ,,vcucne" chceš dát 2 cuc chceš dát 3 jdeš přes neutrál trochu zatlačíš a cuc je to tam a vždy to má takové plastové docvaknutí.
Mě se M2 líbí za ty peníze 380 za Takumi v červené (funglovka 2019) to je moc fajn auto a byla tehdy honička ho ulovit :)
M3 mi dělá radost a vždy se těším až pojedu - posez je hezky nízký jen někdy už bolí z toho vylézat :)
 
Ja som tiež nikdy na Celice nejazdil, len sníval... Vtedy boli ceny poriadne vysoké... a ako k jazdenému som sa k tomu nikdy nedostal... A vlastne Mazda je momentálne všetko, čo potrebujem...
"...posez je hezky nízký jen někdy už bolí z toho vylézat..."
Minule som bol v Rakúsku a v istom momente sme čakali so synom na parkovisku na manželku s dcérou... Sedíme v aute a zrazu dorazilo modré (!!! :scream: - malo byť červené!) Ferrari 458 Italia :heart_eyes:
Zaparkoval kúsok pred nami... Otvorili sa dvere, pán zložil skladaciu paličku, "vytrepal" sa z auta a dokrivkal do lekárne... Potom sa vrátil, nasúkal sa do Ferrari, poskladal paličku a odišiel. Zrejme mal nejaký "chronický" problém... Ale chceš Ferrari? Tak do neho "vlezieš" za každú cenu... :innocent: Alebo si kúpiš Ferrari Purosangue s motorom V12 :)... Dnes priveľa ľudí vzdáva "gymnastiku" tým, že si kúpi SUV... lebo sa do toho lepšie nastupuje... (a všetci máme problém s chrbtom) A poniektorí z nás si radšej zacvičíme pri nastupovaní :) (o to, aby človek zostal dlho mladý sa musí zaslúžiť)
Dodatok... ani ja už nie som mládenec, ale kupovať iné auto preto, "lebo sa do neho lepšie nastupuje"? To nie... Nižšie auto = lepšie jazdné vlastnosti + pôžitok z jazdy. Keď to dal pán s Ferrari :innocent:
 
Back
Top