• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Ahoj, nikde jsem to za boha nenašel... Ale dá se sehnat / vyměnit u HUD (Head-Up, resp. Active driving display) jen to výklopné projektorové sklo? I když... sice píšu sklo, ale je to plast... Možná právě proto se to povedlo známemu u jeho GJ poškrábat. Snažil jsem se mu pomoct, ale nikde jsem to nenašel, pouze celé jednotky z použitých aut (kde často to sklo bývá dost dodrbané taky) a nebo nějakou alternativní verzi, kterou asi nikdo nezkoušel :D https://mikstoreph.com/products/mazda-3-skyactiv-heads-up-display-hud-2nd-gen?variant=41952159465722

Zkrátka jestli jde sehnat jen to výklopné sklíčko nebo ne, díky ;) Případně kdyby byla zaměnitelná jednotka z 2017 GL, kde byl už trochu vylepšený HUD, na to jsem taky odpověď nenašel, pouze dotazy :D
 
Zdravím, snažil som sa dosť čítať aj hľadať ale na internete sú rôzne údaje o otáčkach na diaľnici pri 107 a 121kw. Vie niekto ako je to v skutočnosti, ktorá prevodovka je vhodnejšia?
 
107 je delsí, podle me na dalnicni pouziti jednoznacne lepsi. Toci asi 2650 rpm pri 130 kmh. Vykonnejsi verze toci cca 3 tis, zbytecne moc.
 
107 je delsí, podle me na dalnicni pouziti jednoznacne lepsi. Toci asi 2650 rpm pri 130 kmh.
A 121 približne pri rovnakej6 rýchlosti nevieš? Rád by som našiel nejakú tabuľku
 
Ja jsem to sem uz jednou nekomu psal, tak cerpam z vlastnich historickych zdroju... 121 kw jsem mel. Toci asi 3 tis (plusminus 50), dopnil jsem do zpravy vyse. 143kw s automatem mi zere plusminus stejne, jako zrala 121 s manualem, a domnivam se, ze prave kvuli tem otackam (jinak je totiz po faceliftu o dost tezsi, automat ma vetsi ztraty... a presto).
 
S obri televizi, nulovym poctem fyzickych tlacitek, a dotykovyma plochama na volantu misto tlacitek? Se mi zda jako nejakej jasnej podvrh, protoze to vubec neodpovida dlouhodobemu stylu znacky...

Doplneni: Aha, neni to Mazda. V zahranicnich clankach "collaboration between Mazda and Changan Automobile". Takze nejspis trochu Mazda stylu v exterieru, ale jinak spis nalepka Mazdy na cizim aute, asi kvuli nutnosti byt pritomni na velkem trhu. Nejvic to asi pripomina Changan Qyiuan A07 trochu zremixovany s Changan UNI-V, plus par prvku od Mazdy (odznacek, volant, stahovani oken)..
 
Poslední úprava:
Dotaz na experty: Má 6 GJ senzor na hladinu oleje v AT převodovce?
Senzor hladiny ne, já si teda nikdy takovýho údaje na diagnostice nevšimnul. Ale má hrozně stupidně přístupnou měrku hladiny, ještě navíc přišroubovanou, to už můžu potvrdit.
 
Senzor hladiny ne, já si teda nikdy takovýho údaje na diagnostice nevšimnul. Ale má hrozně stupidně přístupnou měrku hladiny, ještě navíc přišroubovanou, to už můžu potvrdit.
Díky za info, no už jsem se k ní přes vzduchovej filtr dostal, jako je to úkon na 5 minut, jen je naprd, že člověk musí oddělat skoro všechno. A taky pro někoho, kdo si to bude kontrolovat musíte mít auto zahřáté na provozní teplotu a musí běžet, jinak je olej hodně nad maxem.

Plus jestli budete odpojovat in take senzor, tak pak musíte odpojit baterku kvůli chybě.
 
Neřešil náhodou někdo?(2.5 141kw automat) Vzorový příklad: jedu ráno do práce vyjíždím z vesnice do táhlého kopce který má cca kilometr. V této situaci cítím v autě jemné kmity, možná až jemné vibrace. Které cca po 8-10km ustanou. Vypozoroval jsem že to asi dělá jen když jede auto na sytič, případně je studený motor i převodovka. Pokud to stejné místo projedu se zahřátým autem nedělá to nic. Někdo nějaká zkušenost? Dělá to takhle od té doby co auto mám. Disky to není, dělá to stejně jak letní tak i zimní sada. Nájezd 42tis.
 
Sem po roce u novy m6 2,5 zjistil, ze ma alarm (ja s tim jezdim minimalne), kdyz jsem nechal otevreny okynka a sel do pekarny a za chvili to zaclo rvat :) tak jsem se teda podival do navodu a tam jsem nasel, ze prostorovy cidla jsou u osvetleni vepredu na stropnici - deaktivace se pise do 20s po uzamceni auta zmacknout odemknuti - chapu to spravne prosim? Podle me se to odemkne a pak zase samo zamkne… ptam se kvuli psovi v kufru, ale mam pocit, ze jsem ho tam v minulosti mel (mozna i dite vzadu) a na pumpe pri tankovani a placeni se mi to nikdy nespustilo :)))
 
Sem po roce u novy m6 2,5 zjistil, ze ma alarm (ja s tim jezdim minimalne), kdyz jsem nechal otevreny okynka a sel do pekarny a za chvili to zaclo rvat :) tak jsem se teda podival do navodu a tam jsem nasel, ze prostorovy cidla jsou u osvetleni vepredu na stropnici - deaktivace se pise do 20s po uzamceni auta zmacknout odemknuti - chapu to spravne prosim? Podle me se to odemkne a pak zase samo zamkne… ptam se kvuli psovi v kufru, ale mam pocit, ze jsem ho tam v minulosti mel (mozna i dite vzadu) a na pumpe pri tankovani a placeni se mi to nikdy nespustilo :)))
Ja mam na klicku u sve sestky 2018 3.tlacitko a tim alarm vypnu.. Co se tyce psa atd., melo by se to dat nejak vypnout uplne, resp. ten system deaktivovat (snad v infotaimentu) Ale uplne 100% jisty si ted nejsem..
 
Chystam se koupit pricniky Thule WingBar Evo, jenze ta "ploutev" vzadu se mi zda nejak vysoka. Nebude to tam prekazet? I kvuli tomu beru radsi "Evo" (protoze sedi o neco vys nez "Edge"), presto se mi zda ze to bude asi tak na hrane. Nerad bych dlabal v boxu diru, nebo to jeste necim podkladal.

Mimochodem, jaka je maximalni hmotnost bremena, co se na strese da vezt? Listuju navod, a nemuzu to nikde najit...
 
Chystam se koupit pricniky Thule WingBar Evo, jenze ta "ploutev" vzadu se mi zda nejak vysoka. Nebude to tam prekazet? I kvuli tomu beru radsi "Evo" (protoze sedi o neco vys nez "Edge"), presto se mi zda ze to bude asi tak na hrane. Nerad bych dlabal v boxu diru, nebo to jeste necim podkladal.

Mimochodem, jaka je maximalni hmotnost bremena, co se na strese da vezt? Listuju navod, a nemuzu to nikde najit...
Ad hmotnost - toho bych se nebal, navic ty nosice a i boxy maj vetsinou kolem 70-80kg ve specifikaci, vic tam stejne nenalozis :)
Ad pricniky - wingbar evo pisou na m6, ja vzal nakonec origoš a pravda, box tesne nad antenou :)
 
A ty originalni jak vypadaji, ma je zde nekdo odfocene? Jak to vychazi cenove, ve srovnani s temi od Thule?
 
Moje Mazdy 6 Sedany (GL a GL ipm2) mely nejvyssi zatizeni strechy 50 kg. Nosice s boxem pres 15, takze uzitecna cca 35 kg. Jsou auta, ktera maji 75 kg, a nejaky offroady, velky SUV a podobne obcas maji 100 kg. Neradno prekracovat, ono to ma duvod v tom, aby se box s pricniky nevyrvaly nebo nesrolovala/nezderofmovala strecha pri extremne prudkem brzdeni nebo narazu... samozrejme staticky na miste to unese mnohem vic, proto existuji treba spaci-kempovaci rozkladaci boxy, ale pri jizde vpred je to namahane odporem, pri brzdeni nebo narazu pak setrvacnosti. A pak to roste exponencialne, co melo 50 kg ma tuny.
 
Poslední úprava:
Ajaj, velka omluva za mystifikaci. Koukam, ze jsem si to prohodil s cx5. Tech 50 v kotevnich bodech (lyzinova cx5 ma od gen kf 75) jsem si pamatoval prave kvuli tomu, ze jsem i zde na forech jednou resil, ze tam muzu dat akorat nekolikery lyze, a jsem skoro na limitu…
 
Back
Top