- 124
Koukni na stranu 122 v tomhle vláknu, tam se to řešilo.Zdravím, snažil som sa dosť čítať aj hľadať ale na internete sú rôzne údaje o otáčkach na diaľnici pri 107 a 121kw. Vie niekto ako je to v skutočnosti, ktorá prevodovka je vhodnejšia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Koukni na stranu 122 v tomhle vláknu, tam se to řešilo.Zdravím, snažil som sa dosť čítať aj hľadať ale na internete sú rôzne údaje o otáčkach na diaľnici pri 107 a 121kw. Vie niekto ako je to v skutočnosti, ktorá prevodovka je vhodnejšia?
Už som to medzitým našiel, a prešli už 4 mesiace a ja som nezohnal auto, už je mi úplne jedno aká prevodovka tam bude, ani povrch sedadiel ma netrápi, ale rok som zvýšil po 2015, do nejakých 140k km, ale farba musí byť biela alebo lepšie strieborná. Teraz mám tmavo sivú a mám zamerané že je hodne teplejšie ako v bielom aute, a to som plánoval na konci leta volať do BA na sivú 2.5ku a zjednať cenu. A samozrejme sedan. Ale nikomu sa nechce kupovať novšie. Aspoň na sk. A sú tu dosť vyššie ceny ako u vás.Koukni na stranu 122 v tomhle vláknu, tam se to řešilo.
čus chlapi ještě bych se vrátil k mému trablu z února, stále není vyřešený, kostřící body jsme s @kubbi zkusili očistit, nezabralo, pak jsem měl podezření, že se to projevuje jen za deště a že někde zkratuje vlhkost, to už se taky vyvrátilo, kdy mi chyby vylítly za sucha a vedra. Ale poslední pokus jezdit s vypnutým tempomatem vypadá slibně - už mám s vypnutým tempomatem odjetých 1100km bez chyby (poslední chyby 22.08., 25.8., 28.8. po 50-200km). Myslíte že bych mohl být na správné stopě?IMO to budou kostřičky a nebudou to kostřičky od rybiček.
ABS senzor třeba? Záleží na tom, co je spouštěčem - při výpadku jedné jednotky se chyby už je řetězí.čus chlapi ještě bych se vrátil k mému trablu z února, stále není vyřešený, kostřící body jsme s @kubbi zkusili očistit, nezabralo, pak jsem měl podezření, že se to projevuje jen za deště a že někde zkratuje vlhkost, to už se taky vyvrátilo, kdy mi chyby vylítly za sucha a vedra. Ale poslední pokus jezdit s vypnutým tempomatem vypadá slibně - už mám s vypnutým tempomatem odjetých 1100km bez chyby (poslední chyby 22.08., 25.8., 28.8. po 50-200km). Myslíte že bych mohl být na správné stopě?
Pojistka; posunutý pin v konektoru; vyhřátá patice pro žárovku -špatný kontakt?Všiml jsem si dnes na mým autě , že nesvítí zadní mlhovka. z 20 pokusů se mě povedla rožnout 1x a to po vytažení a vrácení žárovky. Zkoušel jsem to i teď večer i u nastartovanýho auta a prostě nesvítí ani kontrolka na budíkách - napadá vás něco?
dík, už se blížím k 2tkm bez erroru, tak pak zapnu tempomat a uvidíme, za jak dlouho chyby vyletí. Pokud brzy, tak to bude muset být senzor, který je aktivní jen s adaptivním tempomatem, ale předpokládám, že ten radar co hlídá co je přede mnou je aktivní i bez tempomatu stejně jako ABS (smart city brakes?)... Tak uvidíme, za týden jde do Palkovic na internuABS senzor třeba? Záleží na tom, co je spouštěčem - při výpadku jedné jednotky se chyby už je řetězí.
nemám po ruce nejčerstvější, ale +- to vypadá takto:Tak pokud je to v souvislosti s tempomatem, tak to může být přední radar. Stále aktivní je laser za sklem. Je potřeba postnout sem freeze frame data těch chyb, pokud se objeví.