• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Zdravím, snažil som sa dosť čítať aj hľadať ale na internete sú rôzne údaje o otáčkach na diaľnici pri 107 a 121kw. Vie niekto ako je to v skutočnosti, ktorá prevodovka je vhodnejšia?
Koukni na stranu 122 v tomhle vláknu, tam se to řešilo.
 
Koukni na stranu 122 v tomhle vláknu, tam se to řešilo.
Už som to medzitým našiel, a prešli už 4 mesiace a ja som nezohnal auto, už je mi úplne jedno aká prevodovka tam bude, ani povrch sedadiel ma netrápi, ale rok som zvýšil po 2015, do nejakých 140k km, ale farba musí byť biela alebo lepšie strieborná. Teraz mám tmavo sivú a mám zamerané že je hodne teplejšie ako v bielom aute, a to som plánoval na konci leta volať do BA na sivú 2.5ku a zjednať cenu. A samozrejme sedan. Ale nikomu sa nechce kupovať novšie. Aspoň na sk. A sú tu dosť vyššie ceny ako u vás.
 
Zajímalo by mě, co vše mění režim Sport, je to někde popsané? raději přesnější info, než dojmy prosím :) (jestli se použije např. jiná mapa pro motor) nebo prostě jenom pustí do více otáček? jestli někdo dokáže popsat?
Mazda nabízí nějaký "sportovní" snížený podvozek, jaké jsou s ním zkušenosti?
Děkuji
 
Režim Sport = držení vyšších otáček. Někdo tvrdí, že je rychlejší reakce na plyn, ale nevím, jestli je to jen otáčkami :) nebo to skutečně mění i něco jiného. Jiná mapa tam podle mě určitě není. O sportovním podvozku od Mazdy pro Mazdu 6 slyším prvně.
 
čus divočáci, neplánujete někdo prodat GJ 2.0 121kW kombi 2014+ s xenonama okolo 280-300tis Kč ? :D
 
Poslední úprava:
Ahoj, dnes jsem si při mírném brzdění všiml, že se při stisku pedálu ozve malé klepnutí, jako když by do podvozku klepl kamínek nebo k čemu to přirovnat... Při prudším brzdění ne, ozve se to spíše při lehčím brzdění za pomalé jízdy, ve stoje na místě vůbec... To můžu šlapat jak chci a nic. Důvod jsem nenašel, přijde mi že to jde z prostoru pedálu, ale může to dost klamat. Asi před 1500km mi měnili destičky na celém autě, začalo to dělat ale až teď po dovolene. Čeho jsem si všiml, že u řidiče je vymezovací pružinka dole a ne nahoře (foto). Může to mít vliv? Obecně může to dělat něco od destiček, nebo může klepat něco u pedálu? Díky ;)



IMG_20240811_084349~2.jpg
 
IMO to budou kostřičky a nebudou to kostřičky od rybiček. ;)
čus chlapi ještě bych se vrátil k mému trablu z února, stále není vyřešený, kostřící body jsme s @kubbi zkusili očistit, nezabralo, pak jsem měl podezření, že se to projevuje jen za deště a že někde zkratuje vlhkost, to už se taky vyvrátilo, kdy mi chyby vylítly za sucha a vedra. Ale poslední pokus jezdit s vypnutým tempomatem vypadá slibně - už mám s vypnutým tempomatem odjetých 1100km bez chyby (poslední chyby 22.08., 25.8., 28.8. po 50-200km). Myslíte že bych mohl být na správné stopě?
 
Zkus tempomat třeba po těch 2tkm co se nic nestalo zapnout a uvidíš
 
čus chlapi ještě bych se vrátil k mému trablu z února, stále není vyřešený, kostřící body jsme s @kubbi zkusili očistit, nezabralo, pak jsem měl podezření, že se to projevuje jen za deště a že někde zkratuje vlhkost, to už se taky vyvrátilo, kdy mi chyby vylítly za sucha a vedra. Ale poslední pokus jezdit s vypnutým tempomatem vypadá slibně - už mám s vypnutým tempomatem odjetých 1100km bez chyby (poslední chyby 22.08., 25.8., 28.8. po 50-200km). Myslíte že bych mohl být na správné stopě?
ABS senzor třeba? Záleží na tom, co je spouštěčem - při výpadku jedné jednotky se chyby už je řetězí.
 
Všiml jsem si dnes na mým autě , že nesvítí zadní mlhovka. z 20 pokusů se mě povedla rožnout 1x a to po vytažení a vrácení žárovky. Zkoušel jsem to i teď večer i u nastartovanýho auta a prostě nesvítí ani kontrolka na budíkách - napadá vás něco?
 
Všiml jsem si dnes na mým autě , že nesvítí zadní mlhovka. z 20 pokusů se mě povedla rožnout 1x a to po vytažení a vrácení žárovky. Zkoušel jsem to i teď večer i u nastartovanýho auta a prostě nesvítí ani kontrolka na budíkách - napadá vás něco?
Pojistka; posunutý pin v konektoru; vyhřátá patice pro žárovku -špatný kontakt?
 
Tak vyřešeno, Ledku jsem dával asi obráceně a klasickou žárovku jsem neměl docvaklou. Zajímavý je že kontrolka na budíkách se rozsvítí až jednotka zjistí že je na vodiči odběr tj že žárovka opravdu svítí.... Chytrý auto :D
 
Ta LEDka měla asi zřejmě malý vnitřní odpor nebo malý odběr. Stávalo se mi to u mlhovky na BM taky s těma nejobyčejnějšíma ledkama.
 
Spíš velkej odpor=malej odběr, ale je možný že jsem ji dal opačně
 
Poslední úprava:
ABS senzor třeba? Záleží na tom, co je spouštěčem - při výpadku jedné jednotky se chyby už je řetězí.
dík, už se blížím k 2tkm bez erroru, tak pak zapnu tempomat a uvidíme, za jak dlouho chyby vyletí. Pokud brzy, tak to bude muset být senzor, který je aktivní jen s adaptivním tempomatem, ale předpokládám, že ten radar co hlídá co je přede mnou je aktivní i bez tempomatu stejně jako ABS (smart city brakes?)... Tak uvidíme, za týden jde do Palkovic na internu ;)
 
Tak pokud je to v souvislosti s tempomatem, tak to může být přední radar. Stále aktivní je laser za sklem. Je potřeba postnout sem freeze frame data těch chyb, pokud se objeví.
 
Tak pokud je to v souvislosti s tempomatem, tak to může být přední radar. Stále aktivní je laser za sklem. Je potřeba postnout sem freeze frame data těch chyb, pokud se objeví.
nemám po ruce nejčerstvější, ale +- to vypadá takto:
 

Přílohy

Back
Top