• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Já zas dohledal že tam je DAB a GPS ale FM/AM je v okně
Wiring zatím na evropský GL nemam
 
@O R autohold to má, jen není tlačítko k vypnutí amoje auto má GL i ve VIN
 
Poslední úprava:
@O R autohold to má, jen není tlačítko k vypnutí amoje auto má GL i ve VIN
U mého GL s AT je to takový poloviční autohold.Auto při rozjezdu necouvne,odbrzdí zadní brzdy při sešlápnutí plynu,ale po ukončení jízdy a zabrzdění provozní brzdou sám neaktivuje ruční brzdu.Musím zmáčknout tlačítko ruční brzdy,aby se auto nedalo do pohybu při poloze D.
 
U mého GL s AT je to takový poloviční autohold.Auto při rozjezdu necouvne,odbrzdí zadní brzdy při sešlápnutí plynu,ale po ukončení jízdy a zabrzdění provozní brzdou sám neaktivuje ruční brzdu.Musím zmáčknout tlačítko ruční brzdy,aby se auto nedalo do pohybu při poloze D.
Nemá autohold fungovať v kopci? Zastavim, a drží kým sa nepohnem dopredu
 
@O R autohold to má, jen není tlačítko k vypnutí amoje auto má GL i ve VIN
U mého GL s AT je to takový poloviční autohold.Auto při rozjezdu necouvne,odbrzdí zadní brzdy při sešlápnutí plynu,ale po ukončení jízdy a zabrzdění provozní brzdou sám neaktivuje ruční brzdu.Musím zmáčknout tlačítko ruční brzdy,aby se auto nedalo do pohybu při poloze D.
Nie, nemáte autohold, to čo píšete vola sa HillAssist.
Ak by ste mali autohold, tak to vidíte aj v AsBulit konfigurácii aktivované a tam to nebude.
Skúšal som na Mazda 3 2018 dokodovat a dorobiť AutoHold(mám kúpené aj tlačidla aj EPB modul ručnej brzdy) ale nevyšlo to, bola treba aj výmena ABS modulu z vozidla ktoré ma autohold.

Nemá autohold fungovať v kopci? Zastavim, a drží kým sa nepohnem dopredu
Veď práve to hovorím, to čo popísali vola sa HillAssist, že udrží brzdu kopcom hore/dole. Ale Autohold ma iné správanie, kuknite videa na YouTube.
 
Veď práve to hovorím, to čo popísali vola sa HillAssist, že udrží brzdu kopcom hore/dole. Ale Autohold ma iné správanie, kuknite videa na YouTube.
Ak má autohold fungovať tak že sám stlačí tlačítko ručnej tak to nechcem lebo vtedy je cítiť že je prevodovka v zábere, naopak keď stojím na brzde tak ak som správne pochopil z vlákna o automatickej prevodovke tak vtedy nieje v zábere.
 
Nechcem mu to plniť vlákno diskusiou ( kľudne to zajtra zmaž) ale ak má autohold fungovať tak že sám stlačí tlačítko ručnej tak to nechcem lebo vtedy je cítiť že je prevodovka v zábere, naopak keď stojím na brzde tak ak som správne pochopil z vlákna o automatickej prevodovke tak vtedy nieje v zábere.
Autohold za tebe drží brzdu i na rovince a ty nemusíš stát nohou na brzdě. I ti rozsvítí zadní brzdová světla (jako když stojíš nohou na brzdě). Ideální do kolon.

Aby se vypnulo auto a přitom se zároveň zatáhla EPB nemá s autoholdem nic společného. U Mazdy je to jen takovej "tuning" že s aktivovaným autoholdem se dá vypnout auto a ruční brzda zůstane zatažená. Jiný auta dokáží zatáhnout EPB po vypnutí auta nebo při volbě P na voliči aniž by Autohold vůbec měli nebo ho nemají aktivovaný.

Systém HLA (Hill Assist) mají Mazdy i s manuální ručkou a manuální převodovkou a tam jen tlak v ABS přidrží po cca 2 vteřiny kola když dojde k určitému náklonu auta + musí být zařazeno protisměru náklonu (kopec nahoru - zařazeno cokoliv od 1-6, kopec dolů - zařazeno R)
 
Poslední úprava:
Přátelé, mám tu další freeze framy, pls help... Dnes během jízdy (přes muziku a hukot dálnice jsem toho slyšel asi až poslední sloku) divný zvuk zpod kapoty, jakoby zvuk přelaďovaného analogového rádia, jestli to mám laicky k něčemu přirovnat. Pak oranžová hláška i-eLoop. Po zastavení na parkovišti, vypnutí motoru a následném startu asi za 5min hláška "i-ELOOP charging" ... Při rozjezdu v tomto stavu přerušované varovné zvuky ze systému asi 3min, pak se umlčí a přejde do stavu "Charging system malfunction. Engine could stop unexpectedly". Potřeboval jsem ještě ujet asi 60km a posledních 300m už byla mňamka, blikala diskotéka, nefungoval posilovač řízení, pak už ani nesvítila světla... Domů do dvora jsem nacouval po paměti. Jak to vidí znalci - odešel alternátor, nebo to tipujete na něco jiného ? Pod kapotou jsem neviděl žádnou anomálii, ale možná že kuna pracovala v utajení. Dík všem!

ještě jsem k tomu našel zajímavý link, moje VIN je na konci ***178186 což splňuje podmínku "2014-2015 Mazda6 vehicles (with i-ELOOP) with VINs lower than GJ******198798 (produced before July 16, 2014)" - tady
 

Přílohy

Přátelé, mám tu další freeze framy, pls help... Dnes během jízdy (přes muziku a hukot dálnice jsem toho slyšel asi až poslední sloku) divný zvuk zpod kapoty, jakoby zvuk přelaďovaného analogového rádia, jestli to mám laicky k něčemu přirovnat. Pak oranžová hláška i-eLoop. Po zastavení na parkovišti, vypnutí motoru a následném startu asi za 5min hláška "i-ELOOP charging" ... Při rozjezdu v tomto stavu přerušované varovné zvuky ze systému asi 3min, pak se umlčí a přejde do stavu "Charging system malfunction. Engine could stop unexpectedly". Potřeboval jsem ještě ujet asi 60km a posledních 300m už byla mňamka, blikala diskotéka, nefungoval posilovač řízení, pak už ani nesvítila světla... Domů do dvora jsem nacouval po paměti. Jak to vidí znalci - odešel alternátor, nebo to tipujete na něco jiného ? Pod kapotou jsem neviděl žádnou anomálii, ale možná že kuna pracovala v utajení. Dík všem!
Nejdřív bych zkontroloval jestli jsou utažený konektory na baterii.
Potom bych zkontroloval jestli není povolená kabeláž na alternátoru.
Zkontrolovat kostry motoru by taky nevadilo.
No a pokud to bude OK, tak nejspíš altík kaput.
 
Nejdřív bych zkontroloval jestli jsou utažený konektory na baterii.
Potom bych zkontroloval jestli není povolená kabeláž na alternátoru.
Zkontrolovat kostry motoru by taky nevadilo.
No a pokud to bude OK, tak nejspíš altík kaput.
Dík moc pane, tak zítřek strávím s Magdou... Nejdřív teda nabiju baterii, protože dnes si asi hrábla na dno... Dobrou!
 
Všiml jsem si dnes na mým autě , že nesvítí zadní mlhovka. z 20 pokusů se mě povedla rožnout 1x a to po vytažení a vrácení žárovky. Zkoušel jsem to i teď večer i u nastartovanýho auta a prostě nesvítí ani kontrolka na budíkách - napadá vás něco?
Tak je to jinak, LED v mlhovce byla daná správně a rozsvítí se ale kontrolka ne, jen se žárovkou, takže by se tam musel dát odpor jako na směrovky
 
Back
Top