- 1 082
Kombík má přece ploutev na střeše,to je ta anténa.Píší to i v návodu.@Míra my máme antenu taky v 5. Dveřích na kombíku. U mě je ve městě signál nic moc a za Brnem vyloženě katastrofa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Kombík má přece ploutev na střeše,to je ta anténa.Píší to i v návodu.@Míra my máme antenu taky v 5. Dveřích na kombíku. U mě je ve městě signál nic moc a za Brnem vyloženě katastrofa
To je až facelift gl, normální gl které má no-hits se dělalo už asi od 2016.Mas GJ, nemas GL mazdu. GL boli od roku 2018 a maju inu masku, naraznik a svetla.
Ne.GL boli od roku 2018 a maju inu masku, naraznik a svetla.
USA/CAN to maju inak, GL su od 2018, GJ je u nich 2 facelift.
U mého GL s AT je to takový poloviční autohold.Auto při rozjezdu necouvne,odbrzdí zadní brzdy při sešlápnutí plynu,ale po ukončení jízdy a zabrzdění provozní brzdou sám neaktivuje ruční brzdu.Musím zmáčknout tlačítko ruční brzdy,aby se auto nedalo do pohybu při poloze D.@O R autohold to má, jen není tlačítko k vypnutí amoje auto má GL i ve VIN
Nemá autohold fungovať v kopci? Zastavim, a drží kým sa nepohnem dopreduU mého GL s AT je to takový poloviční autohold.Auto při rozjezdu necouvne,odbrzdí zadní brzdy při sešlápnutí plynu,ale po ukončení jízdy a zabrzdění provozní brzdou sám neaktivuje ruční brzdu.Musím zmáčknout tlačítko ruční brzdy,aby se auto nedalo do pohybu při poloze D.
@O R autohold to má, jen není tlačítko k vypnutí amoje auto má GL i ve VIN
Nie, nemáte autohold, to čo píšete vola sa HillAssist.U mého GL s AT je to takový poloviční autohold.Auto při rozjezdu necouvne,odbrzdí zadní brzdy při sešlápnutí plynu,ale po ukončení jízdy a zabrzdění provozní brzdou sám neaktivuje ruční brzdu.Musím zmáčknout tlačítko ruční brzdy,aby se auto nedalo do pohybu při poloze D.
Veď práve to hovorím, to čo popísali vola sa HillAssist, že udrží brzdu kopcom hore/dole. Ale Autohold ma iné správanie, kuknite videa na YouTube.Nemá autohold fungovať v kopci? Zastavim, a drží kým sa nepohnem dopredu
Ak má autohold fungovať tak že sám stlačí tlačítko ručnej tak to nechcem lebo vtedy je cítiť že je prevodovka v zábere, naopak keď stojím na brzde tak ak som správne pochopil z vlákna o automatickej prevodovke tak vtedy nieje v zábere.Veď práve to hovorím, to čo popísali vola sa HillAssist, že udrží brzdu kopcom hore/dole. Ale Autohold ma iné správanie, kuknite videa na YouTube.
Nemá USA/CAN...USA/CAN to maju inak, GL su od 2018, GJ je u nich 2 facelift.
Autohold za tebe drží brzdu i na rovince a ty nemusíš stát nohou na brzdě. I ti rozsvítí zadní brzdová světla (jako když stojíš nohou na brzdě). Ideální do kolon.Nechcem mu to plniť vlákno diskusiou ( kľudne to zajtra zmaž) ale ak má autohold fungovať tak že sám stlačí tlačítko ručnej tak to nechcem lebo vtedy je cítiť že je prevodovka v zábere, naopak keď stojím na brzde tak ak som správne pochopil z vlákna o automatickej prevodovke tak vtedy nieje v zábere.
Nejdřív bych zkontroloval jestli jsou utažený konektory na baterii.Přátelé, mám tu další freeze framy, pls help... Dnes během jízdy (přes muziku a hukot dálnice jsem toho slyšel asi až poslední sloku) divný zvuk zpod kapoty, jakoby zvuk přelaďovaného analogového rádia, jestli to mám laicky k něčemu přirovnat. Pak oranžová hláška i-eLoop. Po zastavení na parkovišti, vypnutí motoru a následném startu asi za 5min hláška "i-ELOOP charging" ... Při rozjezdu v tomto stavu přerušované varovné zvuky ze systému asi 3min, pak se umlčí a přejde do stavu "Charging system malfunction. Engine could stop unexpectedly". Potřeboval jsem ještě ujet asi 60km a posledních 300m už byla mňamka, blikala diskotéka, nefungoval posilovač řízení, pak už ani nesvítila světla... Domů do dvora jsem nacouval po paměti. Jak to vidí znalci - odešel alternátor, nebo to tipujete na něco jiného ? Pod kapotou jsem neviděl žádnou anomálii, ale možná že kuna pracovala v utajení. Dík všem!
Dík moc pane, tak zítřek strávím s Magdou... Nejdřív teda nabiju baterii, protože dnes si asi hrábla na dno... Dobrou!Nejdřív bych zkontroloval jestli jsou utažený konektory na baterii.
Potom bych zkontroloval jestli není povolená kabeláž na alternátoru.
Zkontrolovat kostry motoru by taky nevadilo.
No a pokud to bude OK, tak nejspíš altík kaput.
Tak je to jinak, LED v mlhovce byla daná správně a rozsvítí se ale kontrolka ne, jen se žárovkou, takže by se tam musel dát odpor jako na směrovkyVšiml jsem si dnes na mým autě , že nesvítí zadní mlhovka. z 20 pokusů se mě povedla rožnout 1x a to po vytažení a vrácení žárovky. Zkoušel jsem to i teď večer i u nastartovanýho auta a prostě nesvítí ani kontrolka na budíkách - napadá vás něco?