• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

tak možná to je klasický polský ojeb / šméčko ... Ale kdyby byl funkční tak klidně může ležet ve sklepě a čekat na svůj den D ;)
 
chlapíci tak proběhl pokus s nabitou starou baterií .. chybově pořád stejné, altík se při nastartovaném motoru netočí, znamená to že je kaput, nebo je pořád šance že je chyba jinde ?
 
Tak altik by se snad točit měl pořád, odpojuje se tuším elektricky, to bude asi ten tvůj problém
 
Poslední úprava:
Jak se alternátor, který má klasickou pevnou řemenici (nemá volnoběžku), nemůže točit u nastartovanýho motoru ?
Pokud chceš altík do zásoby, tak si jen pohlídej aby to byl alternátor pro auta s i-Eloop.
 
Poslední úprava:
Jak se alternátor, který má klasickou pevnou řemenici (nemá volnoběžku), nemůže točit u nastartovanýho motoru ?
Pokud chceš altík do zásoby, tak si jen pohlídej aby to byl alternátor pro auta s i-Eloop.
Sry já to asi napsal blbě - i ten řemen stojí, nevím, jestli tam nějaký napínák se třeba nevypnul při nějaké chybě (nevím, laicky vařím) ale prostě ten altík se netočí protože ani jeho pohon neběž. A altík jde protočit rukou, což nevím, zda pomůže, ale pro jistotu uvádím…
 
Sry já to asi napsal blbě - i ten řemen stojí, nevím, jestli tam nějaký napínák se třeba nevypnul při nějaké chybě (nevím, laicky vařím) ale prostě ten altík se netočí protože ani jeho pohon neběž. A altík jde protočit rukou, což nevím, zda pomůže, ale pro jistotu uvádím…
Alternátorem neprotočíš rukou dokud nesundáš řemen. Takže buď máš prasklý řemen nebo ti uletěla napínací kladka. Ale tak to snad vidíš? Foto by nešlo dát?
 
Tak ať zapne klímu, jestli chladí. Klimakompresor je poháněn stejným řemenem ne?
 
řemen je volný, ale když jsem ho zkoušel vytáhnout, tak nešel, čili nějak tam ještě drží (šel stáhnout ručně bez pomůcek z řemenice od altíku)... A napínací kladka mi přišla že je v tom prostoru nějak volně ... Tak že by jen nějaká pružina od té kladky ?
 
už je to v Dolním Benešově, snad si hoši poradí a nebude mě to stát bambilión... Trochu po víkendu koketuju s myšlenkou operáku, nebaví mě tyhle věci řešit :confused:
 
Dyť je to jen spadlej řemen a napínák... Kdybys musel řešit to co já na GH za ty léta :D
 
už je to v Dolním Benešově, snad si hoši poradí a nebude mě to stát bambilión... Trochu po víkendu koketuju s myšlenkou operáku, nebaví mě tyhle věci řešit :confused:
Tak hodně štěstí ve výběru. Zrovna mazda je dlouhý čas zárukou že kapotu otviras jen proto abys dolil vodu do ostřikovačů. Ono záleží co bylo příčinou. Možná ignoranctvi předepsané údržby? Stáří a náběh řemene? Přepnutí remenu někým co do toho hrabal apod.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Tak hodně štěstí ve výběru. Zrovna mazda je dlouhý čas zárukou že kapotu otviras jen proto abys dolil vodu do ostřikovačů. Ono záleží co bylo příčinou. Možná ignoranctvi předepsané údržby? Stáří a náběh řemene? Přepnutí remenu někým co do toho hrabal apod.

Samsung S22 256GB Tapatalk
těžko říct, po půl roce co jsem se konečně zbavil otravných chyb P0101 (nakonec vyřešila dekarbonizace) jsem si užil asi měsíc bez chyb a mám tam teď zas něco nového. Napínák kladky řemene Hutchinson t0546 3205,- měněný v lednu 24. A jestli řemen je jeden z těchto
klínový řemen 6PK970 632,00
klínový řemen 2 3PK820 283,00
tak tam byla výměna 03/2023. Řekl bych, že se snažím nic nepodcenit, motorový olej max co 10tkm, převodový olej co 60tkm, tankuju taky pravidelně ;)
 
Pak je to více než divný. Možná právě mechanik něco blbě utahl či přepnul. Originál napinak je INA a stojí méně a řemeny GATES jsou záruka kvality. Karbonizace záleží dle stylu jízdy a v tvém případě rok výroby 2014 a 200tisic na hrbu. To je hold celkem normální že za ten čas ten karbon se vytvoří. Obzvlášť u automatu v normál režimu co jezdí 1500 otáček..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
jasně no na ten karbon nemůžu říct ani popel (nebo uhlí ? :cool: ), od dekarbonizace už se snažím jezdit víc v otáčkách, ale ten páteční noční příjezd domů bez světel, posilovače a s diskoškou na palubce mě teda dost rozhodil, možná po týdnu vychladnu ale ještě dneska mám chuť přejít na operák a tyhle srandy delegovat někam jinam... A k borcům v Palkovicích (řemeny i napínák) mám zatím důvěru, ale každý může mít den blbec a co 100x udělá bezchybně tak v mém 101 případě to neklapne... Výsledkem je, že se budu tento týden víc věnovat cyklistice takže všechno zlé bude zas jednou k něčemu dobré :)
 
Já věřím že všechno zlé už si vůči autu teď vybral a dalších 50t km budeš mít klid. Ale je to hold už babička a přihodit se může cokoli.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Vidím tam hlavně olej, výměna pneu a reset chyb
no když jsem to spočítal do posledního stěrače a koberečku tak od 2020 doteď jsem nad rámec pořizovací ceny zaplatil 256k (bez PHM samozřejmě). Tak je to skoro jak u Tvého GH...
 
no když jsem to spočítal do posledního stěrače a koberečku tak od 2020 doteď jsem nad rámec pořizovací ceny zaplatil 256k (bez PHM samozřejmě). Tak je to skoro jak u Tvého GH...
??? A za co? To je druhá M6 z roku 2014 na díly?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Back
Top