• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Za 4 dny se trvale stěhuju do zahraničí a auto si včera začalo vymejšlet.

1) Přijde mi, že motor krátkodobě vynechává. Občas, bez jákékoliv pravidelnosti, krátkodobě vypadne výkon - opravdu krátce, na pár milisekund. Nejvíce je to znát když se naplno rozjíždím nebo jedu do kopce, kdy ten výkon cítím nejvíc. Přijde mi ale, že to je i při tempomatu na dálnici. Otáčkoměr během toho nepoklesne. Nevíte co by to mohlo být nebo nesetkal se s tím někdo? Celkem mě to vyděsilo a zajdu s tím do servisu, snad se to stihne vyřešit do odjezdu. Jen doufám, že když s tím autem pojede technik, tak se mu to ukáže a zpozoruje to.
2) Brzdy mírně vibrují volantem a cítím odezvu v pedálu, skoro jako při ABS. Nemyslím si, že jsou zvlněné brzdy, spíš mi příjde, že se nějak přivařily brzdy na kotouč (viz foto), je to možne? a jestli ano, obrousí se to samo?
Zobrazit přílohu 14721
Toto mi připomíná jestli vůbec lze provézt záruční opravu v zahraničí (konkrétně Lucembursko) bez problému?


Ahoj,
mám G165 a dělá to při překonání cca 4000 otáček pod plným plynem taky.
Vesměs je to z klidné jízdy, kdy nepřekonáváš 4K otáček. Když poprvé prošlápneš plyn a přelezeš ty 4K, tak jakoby se přenastaví vačky na sportovnější režim a potom to v těch 4K jemně cukne, jakoby zaváhá. Když pak jedeš pilu, auto je o poznání živější a jakoby počítá s tím, že jedeš sportovně. Jinak jsem to nevypozoroval. Jen přechod z klidné jízdy pod plným plynem např. na čtyřku a jedeš z 3K až do 6-ti... potom to kolem těch 4K udělá. Považuju to za vlastnost a chápu to tak, že si auto mění trošku časování, respektive řídící jednotka podle toho, jak ji nakládáš... když to jednou udělá a potom jedeš svižně, už to znova neudělá... proto to dělá jen občas - přechod z dlouhé klidné jízdy do sportovní. Ale vzhledem k tomu, že prvních 15-20km zahřívám olej a jedu jak pantáta, tak potom, když tomu začnu šlapat, tak jsem to takto vypozoroval....
 
Mně něco podobnýho dělala G 120, když jsem experimentoval s vervou 100, taky po 4000 ot. jakoby na půl vteřiny propad v zátahu a pak zase v pohodě táhla do 6000 ot. Někdo tu psal, že ten 100 oktanovej benzín má vliv na předstih, je fakt že co jsem se vrátil na MOL 95 okt. už to nedělá a zátah jde lineárně až do 6000 ot.
 
Ja tankuju vervu 100 poslednich cca 3500 km a zatim jsem nic takoveho nepozoroval...asi ji to chutna a zvykla si na to :D
 
Vervu 100 tankuju od novoty a vše v naprostém pořádku.
 
Vy máte o 45 kobyl víc a asi i jinak nastavenej předstih, tak jí těch 100 oktanů chutná, ta moje se na něj moc netvářila, ale naštěstí jede i na 95 ok od MOL. :)
 
Dnes jsem to poradne vyzkousel a zda se, ze to je opravdu tou klimatizaci. Kdyz jsem jezdil s normalni AC (ne eco), tak jsem nic podobneho nezpozoroval.

Jinak jsem dnes byl v Mazde, aby mi ocenili rok starou M6, jako protiucet k nove M6 2018 a prodejce mi doslova rekl, ze mi nebude rikat kolik by mi za to dali, aby nenastvali zakaznika, ktery si u nich planuje koupit nove auto.
Nejake tuseni kolik muze byt orientacni cena rocni M6 s nájezdem 15-20tis., wagon, Revolution 2.0 121 kW, Red Soul? Videl jsem inzeraty na podobna auta ve vybave Challenge a Attraction kolem 600tis., akorat se mi to zda za tuhle castku celkem nerealny.
 
Ja jsem kupoval svoji...rok stara, vybava revolution stejny motor za 595 tis. Mela najeto 28 tis. km a dostal jsem k tomu kompletni sadu novych kol se zimnima pneu, navigaci a prodlouzenou zaruku zdarma plus nejake drobnosti...
 
Ja jsem kupoval svoji...rok stara, vybava revolution stejny motor za 595 tis. Mela najeto 28 tis. km a dostal jsem k tomu kompletni sadu novych kol se zimnima pneu, navigaci a prodlouzenou zaruku zdarma plus nejake drobnosti...
Takze zas tak nerealny to neni :) Diky za info
 
Tak u nas (NL) od 6 srpna je mozne nechat dodelat apple carplay za 349 €:confused:
 
Poslední úprava:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridic...*********************************************

Podle clanku si lide nechavaji sestku v prumeru skoro osm let. Tyka se to tedy logicky predchozich generaci a treba u nas v CR to bude jinak, ale urcite i tak to muze byt jakesi meritko u Mazdy 6 obecne.
 
Ja budem asi vynimka, ktora potvrdzuje pravidlo. Mal som par sestiek, a nechal som si ich podstatne kratsie :)
GG - 3,5 roka
GH - skoro 3 roky
GJ - skoro 2 roky (vymena vaciek -> prec)
GJ - 3 roky
GL - uvidime :)
 
Pekny den vsem,
Rad bych se zeptal na nazor mazdaku. Momentalne sedlam Mazdu 6 GH 2008 2.0D a posledni pulrok se vyskytlo vice servisnich ukonu a trochu jsem uletel na servisu a to ho nedelam origo v Mazde. Nicmene nastal cas udelat zmenu a proto zvazuji koupi nove M6 2018, uz tri roky pokukuju po GJ a GL ale po posazeni do nove M6 v Zeneve jsem se uz rozhodl.
Mam vybrany motor 2,5, proto se chci zeptat se zkusenosmi s timto motorem na dlohych cestach? Pracuji v Nemecku s mesicnim najezdem cca 5000km. Doporucujete tento motor nebo se mam spise poohlednout po dieselu?
 
Pokud ti jde o spotrebu, tak na dalnici pocitej pri dodrzeni CZ limitu okolo 7litru. Jinak je to super motor, ale to uz sis tady urcite precetl ;)
 
No, řeším podobné dilema... na konci roku nová M6 2018 a nevím, zda 2.5 (G194) nebo nový diesel 2.2 (D184).
na novém dieselu je spousta nových věcí. Ředění nafty se asi neubráníme s žádný dieselem dnes, ale na dálničních štrekách si myslím, že bude diesel lepší. Už rozdíl v krouťáku 258 vs 445 NM je brutální. Otázkou zůstává, jaká je realita v autě a jak moc dobře je sladěná A/T převodovka s motorem.
Jel jsem teď GL 2.5 s A/T a musím říct že sladění oproti 2.0 je výrazně lepší!!!
Jen mi chybí vyzkoušet ten diesel, nicméně teď jsou všechny předváděčky jen s 2.5 benzínem a diesel v tuto chvíli asi nikdo jako předváděcí nemá - pro přímé porovnání :-(
Takže máte někdo zkušenost?
 
O spotrebu ani tak nejde, cetl jsem, ze je az prekvapive prizniva. A navic nepocitam, ze bych v Nemecku jezdil ceskou predpisovku:). Taky jsem cetl, a na videiich videl jaky ten motor ma pekny zvuk, ale trosku se obavam ze po 500 km jizdy na tempomat 170 se to cloveku muze zprotivit. Jake s tim mate zkusenosti?
 
Back
Top