- 128
Za 4 dny se trvale stěhuju do zahraničí a auto si včera začalo vymejšlet.
1) Přijde mi, že motor krátkodobě vynechává. Občas, bez jákékoliv pravidelnosti, krátkodobě vypadne výkon - opravdu krátce, na pár milisekund. Nejvíce je to znát když se naplno rozjíždím nebo jedu do kopce, kdy ten výkon cítím nejvíc. Přijde mi ale, že to je i při tempomatu na dálnici. Otáčkoměr během toho nepoklesne. Nevíte co by to mohlo být nebo nesetkal se s tím někdo? Celkem mě to vyděsilo a zajdu s tím do servisu, snad se to stihne vyřešit do odjezdu. Jen doufám, že když s tím autem pojede technik, tak se mu to ukáže a zpozoruje to.
2) Brzdy mírně vibrují volantem a cítím odezvu v pedálu, skoro jako při ABS. Nemyslím si, že jsou zvlněné brzdy, spíš mi příjde, že se nějak přivařily brzdy na kotouč (viz foto), je to možne? a jestli ano, obrousí se to samo?
Zobrazit přílohu 14721
Toto mi připomíná jestli vůbec lze provézt záruční opravu v zahraničí (konkrétně Lucembursko) bez problému?
Ahoj,
mám G165 a dělá to při překonání cca 4000 otáček pod plným plynem taky.
Vesměs je to z klidné jízdy, kdy nepřekonáváš 4K otáček. Když poprvé prošlápneš plyn a přelezeš ty 4K, tak jakoby se přenastaví vačky na sportovnější režim a potom to v těch 4K jemně cukne, jakoby zaváhá. Když pak jedeš pilu, auto je o poznání živější a jakoby počítá s tím, že jedeš sportovně. Jinak jsem to nevypozoroval. Jen přechod z klidné jízdy pod plným plynem např. na čtyřku a jedeš z 3K až do 6-ti... potom to kolem těch 4K udělá. Považuju to za vlastnost a chápu to tak, že si auto mění trošku časování, respektive řídící jednotka podle toho, jak ji nakládáš... když to jednou udělá a potom jedeš svižně, už to znova neudělá... proto to dělá jen občas - přechod z dlouhé klidné jízdy do sportovní. Ale vzhledem k tomu, že prvních 15-20km zahřívám olej a jedu jak pantáta, tak potom, když tomu začnu šlapat, tak jsem to takto vypozoroval....