Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
No, řeším podobné dilema... na konci roku nová M6 2018 a nevím, zda 2.5 (G194) nebo nový diesel 2.2 (D184).
na novém dieselu je spousta nových věcí. Ředění nafty se asi neubráníme s žádný dieselem dnes, ale na dálničních štrekách si myslím, že bude diesel lepší. Už rozdíl v krouťáku 258 vs 445 NM je brutální. Otázkou zůstává, jaká je realita v autě a jak moc dobře je sladěná A/T převodovka s motorem.
Jel jsem teď GL 2.5 s A/T a musím říct že sladění oproti 2.0 je výrazně lepší!!
Jen mi chybí vyzkoušet ten diesel, nicméně teď jsou všechny předváděčky jen s 2.5 benzínem a diesel v tuto chvíli asi nikdo jako předváděcí nemá - pro přímé porovnání
Takže máte někdo zkušenost?[/QUOTE
Jednoznačně nafta.. 2,5 benzín při německém dálničním tempu nemá dlouhodobý potenciál. Hluk, podřazování u rozjezdů, spotřeba vysoká. S naftou hodíš za 6 a letíš stovky kiláků rychlost nerychlost. Dálniční zrychlení také daleko pohodlnější díky vysokému krouťákuPracuji v Nemecku s mesicnim najezdem cca 5000km.
Vzhledem k tomu, že nový motor D184 už nemá systém IDEVA a má močovinu, je o něco jednodušší a všechny vačky opět běhají po rolnách. Na 5000 km měsíčně není co řešit, natož většinou dálnice.
v návodu sekce 4 strana 160 a dál ....Takže to jde dlouhodobě deaktivovat bez nutnosti vypínat po každém startu?
A používáte někdo aktivně tento systém?Mně se při testování zdál na h...o