Nazdar chlapi,
tak se taky podělím. Mám M6 2014 G165.
Aktuální nájezd 127tkm. Brzdy se mi zvlnily někdy kolem 50tkm a v Auto Jeremiášova stočili kotouče. Ve 100tk při pravidelné výměně oleje, jsem nechal dát nové ECB s deskama s keramikou (rozdíl oproti standardu, co se vlní 4000 Kč) a od té doby pokoj (trochu hlučnější při větším zatížení, ale ten brzdný účinek pecka).
Nicméně pořád jsem měl pocit, že to brzdí jen předkem a že by neuškodilo dát více brzdnýho účinku na zadek.
No a co se mi nestalo při prohlídce ve 120tkm, kdy se dělal tzv. velký servis (prakticky výměna všech kapalin, vč. brzdovky, apod.). Ještě musím načíst, kdy se mění olej v převodovce (manual).
No ať to dopovím. a při této prohlídce mi bylo řečeno, že je nějaká svolávačka na zadní brzdy. Co konkrétně. Normálně brzdič. Kotouče nechají, ale brzdič je celej novej vč. výměny desek.
A proč to píšu? Teď to brzdí jak z praku. Nikde jsem se o tom tady nedočetl, ale možná Shrek ví, na jaký VINy to platí. Nicméně zadní brzdy vyměněny a konečně to brzdí tak jak má.
A co mám ECB na předku, nevím co je to problém s brzdama a teda pecka.
A ještě jedna věc. To auto mám od 6km na tachometru a zatím jen olej, kapaliny a ty brzdy... jinak vše původní a auto pořád jak nový. Nemohu si na Mazdu stěžovat. I když můj nájezd je tak 35k ročně, takže teď v lednu, kdy budu řešit novou M6 a vybral jsem s tím novým dieselem D184. Je dost přepracovanej, tak uvidíme.
Tož tolik má zkušenost.