• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Koupil jsem si levne vzpery kapoty z Ciny (bud to bude fungovat nebo to vyhodim) a prekvapive to prislo bez navodu :) Je tu pls nekdo kdo je pridelaval na M6 a mohl by mi poslat fotku jak je to prichycene? Nebo jeste lip, poslat navod? :) Diky moc.
IMG_0814.jpeg
 
Ano, u tady u Mazdy to dává smysl, bohužel. U Corolly jsem lezl do motorového prostoru jen 2x za rok. Na dolití kapaliny do ostřikovačů a podruhé na dolití kapaliny do ostřikovačů, výměnu oleje a žárovek.
Tady každý týden (nebo každý 2.týden) kontroluji hladinu oleje.
 
Já mám vzpěry od AutoExe. Mohu Ti je nafotit, pokud chceš, ale možná by Ti lépe poradil @Max6, který má s těmito úpravami bohaté zkušenosti.

Ano, u tady u Mazdy to dává smysl, bohužel. U Corolly jsem lezl do motorového prostoru jen 2x za rok. Na dolití kapaliny do ostřikovačů a podruhé na dolití kapaliny do ostřikovačů, výměnu oleje a žárovek.

U benzínové Mazdy kapotu otvírám jen kvůli ostřikovačům. Olej jsem dřív kontroloval, ale protože je hladina pořád stejná, tak už to nedělám. S Mazdou 2 jsou nějaké problémy?
 
Ano, to byl první šok...., nádobka ostřikovače. Corolla(1995) 4,5 litru. Mazda 323(1997) cca 0,8 litru, možná ještě méně.
S tím olejem, nevím, co si o tom mám myslet. Vyměnil jsem původní olej po 13tkm. Hladinu jsem měl dolitou na horní rysce.
Po dalších celkových 300 km jsem týden co týden odsával až na konečných 0,5L abych stále držel horní rysku. Pak jsem odsál, abych měl milimetr pod horní ryskou a zajel k Balvínovi do servisu na garančku. Zmínil jsem se i o mém problému s přiléváním benzínu do oleje, ať to zkontrolují... Ikdyž oficiální stanovisko bylo, že nikde nic nenašli a že je to OK, přesto mám dojem, že tam něco poladili, páč už 2 měsíce se mi hladina oleje stále drží ten 1mm pod horní ryskou. Ještě mě napadá, že s tím opravdu nic neudělali a jen to teď ke všemu ještě začalo žrát i olej a že kolik ubyde oleje, tak se to akorát dorovná tím, co přibyde benzínu.
Nemyslím si, že by tohle mělo platit jen pro M2, spíše tak nějak obecně pro všechny přímovstřikové motory s vysokým kompresním poměrem a nájezdem 10 - 15 km na jednu cestu, kdy se motor nestihne prohřát.
Ještě se chystám to checknout s dolitím opět na horní rysku, jestli se bude situace opakovat a hladina se bude pouze zvyšovat.
 
Já mám vzpěry od AutoExe. Mohu Ti je nafotit, pokud chceš, ale možná by Ti lépe poradil @Max6, který má s těmito úpravami bohaté zkušenosti.



U benzínové Mazdy kapotu otvírám jen kvůli ostřikovačům. Olej jsem dřív kontroloval, ale protože je hladina pořád stejná, tak už to nedělám. S Mazdou 2 jsou nějaké problémy?

AutoExe se mi líbí, ale nechce se mi za to utrácet,když vím že tam lezu párkrát za rok. Obzvlášť když se mi zdá že má nová Mazda větší nádržku na ostřikovače díky ostřikovani světel. Zase ta tyčka na kapotu vypadá děsně, tak jsem to chtěl zkusit za pár korun z Číny.
@Krabat když bys někdy měl čas tak prosim udělej foto toho AutoExe at aspoň vím za co to uchytit. Díky moc
 
Díky moc, už teď ale vidím, že tam máš nejspíš o díl na přichycení navíc.
Jinak kombinace červených vzpěr s bílou barvou auta vypadá dobře

Taky si myslím že tam mám díl navíc, ale nevěděl jsem, jestli jsi udělal fotku celého balení.

20181122_154041.jpg 20181122_154050.jpg 20181122_154059.jpg 20181122_154107.jpg 20181122_154117.jpg 20181122_154123.jpg 20181122_154143.jpg 20181122_154157.jpg 20181122_154216.jpg
 
Tak tyhle jsou super a mají hlavně ty plastové úchytky pro ideální montáž .... cena byla někde jsem čet přes 8 tisíc. Jdu si hend podívat, páč jsou o hodně lepší a vymakanější než ty z Číny ...
 
Koupil jsem si levne vzpery kapoty z Ciny (bud to bude fungovat nebo to vyhodim) a prekvapive to prislo bez navodu :) Je tu pls nekdo kdo je pridelaval na M6 a mohl by mi poslat fotku jak je to prichycene? Nebo jeste lip, poslat navod? :) Diky moc.
Zobrazit přílohu 17105
Už jsi je namontoval ??? Dokáže to otevřít tu kapotu i teď jak je už zima ??
 
Ještě ohledně těch mazdáckých laků.Nejvíce záseků od provozu vídávám u modré,černé a červené barvy.Zato u bílé perleti skoro vůbec.A to schválně hledám nějakou poškozenou bílou a nic.I kolega,který má najeto přes 200 000km hlavně v Německu a Švýcarsku má přední nárazník a haupnu v pohodě.Lakováno nemá,nemá ani folii.Nejdřív jsem si myslel,že ty důlečky na bílé nejsou tak vidět,ale ty kapoty jsou fakt velmi málo poškozené.Zná někdo odpověd?Je ta barva tvrdší?
 
Ještě ohledně těch mazdáckých laků.Nejvíce záseků od provozu vídávám u modré,černé a červené barvy.Zato u bílé perleti skoro vůbec.A to schválně hledám nějakou poškozenou bílou a nic.I kolega,který má najeto přes 200 000km hlavně v Německu a Švýcarsku má přední nárazník a haupnu v pohodě.Lakováno nemá,nemá ani folii.Nejdřív jsem si myslel,že ty důlečky na bílé nejsou tak vidět,ale ty kapoty jsou fakt velmi málo poškozené.Zná někdo odpověd?Je ta barva tvrdší?

Já mám bílou bez fólie a prakticky v dokonalém stavu. Nájezd 40 tisíc km. A kontroloval ji @Natural, což je expert. :)
 
jen tak pro ujištění: opravdu je systém GJ tak dementní, že parkovací čidla spouští až po zařazení zpátečky? Takže kdy po předu dojíždím do garáže, tak si to musím růčo zapnout...?? že ne ...... návod tvrdí, že to funguje pod 10km/h
Podařilo se někomu nějakým způsobem změnit tohle nastavení předních čidel?Třeba aby to fungovalo opačně,tzn.když si je chci vypnout,stlačím čudlík.GJ 2014.To je opravdu jediná věc,která mě vadí.Když chci auto půjčit synovi,tak ho na to vždy musím upozornit,že přední čidla jsou off.
 
Pokud existuje na světě takové GJ s touto funkčností, tak to možné asi změnit lze, jinak o nikom nevím.
 
GL to určitě umí a možná i ve vyšší rychlosti, protože když občas jedu v omezení na D1 podél svodidel, přední senzory mě varují, že už jsem moc blízko. Nemusím je nějak zapínat, naopak je sem tam vypnu, protože pokud v koloně stojím moc blízku k autu přede mnou, chvíli trvá, než senzory přestanou pípat. Rychlejší je vypnout je tlačítkem. Netušil jsem, že GJ to má jinak. Docela jste mě zmátli. :)
 
Back
Top