• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Tak se zda, ze tech 100k km "bez opravy" tesne nedam. Pry to chce vymenit prave zadni lozisko kola. Jak takove prichazi k ujme? Je to stylem jizdy, obcasnym projetim diry nebo nedejboze trefenim obrubniku?
 
Hoj, mám firemní M6 2014 2.0 121kw a aktuální stav na tacho je 135K km.
Na jaře ji budu odkupovat ženě a mám ji od 6km na tacho. Zatím bez jediné závady až na kotouče, který se samo taky zvlnily a mám tam na předku ECB a po svolávačce na zadní třmeny to brzdí neskutečně...
Zatím fakt bez závady, jen mám pocit, že se trochu vyrachtala aretace na předních dveřích, ale to se asi dá řešit. Jinak vše půvoodní a jen se tam mění provozní kapaliny, jinak od servisu k servisu po 20k km fakt vůbec nic... Trochu se toho bojím, aby se to nevysralo vše, až si ji koupím :D
Tak snad to bude v klidu. Nebo máte tip, na co se ještě před koupí zaměřit a co zkontrolovat?

Jinak ložisko na tvým zadním kole je divný, protože to by mělo vydržet snad do smrti auta, ale jak říkáš, můžeš něco trefit, člověk nikdy neví... možná stačí někde v podzemní garáži párkrát škrtnout o ty patníky, co tam trčej.
 
Ahoj, neměl by někdo ke stažení český ceník z roku cca 2013 se specifikacemi výbav? Dík
 
Tak nakonec oprava praveho zadniho loziska sla z prodlouzene zaruky. Zda se, ze to nakonec nebyla az tak zbytecna koupe ;). Sice jsem je k tomu musel v Car Star trosku pobidnout, ale vysledek potesil.
 
Tak nakonec oprava praveho zadniho loziska sla z prodlouzene zaruky. Zda se, ze to nakonec nebyla az tak zbytecna koupe ;). Sice jsem je k tomu musel v Car Star trosku pobidnout, ale vysledek potesil.
Ted zalezi na kolik by vysla vymena...ale verim ze by to spravilo par tisic.
 
Tak se zda, ze tech 100k km "bez opravy" tesne nedam. Pry to chce vymenit prave zadni lozisko kola. Jak takove prichazi k ujme? Je to stylem jizdy, obcasnym projetim diry nebo nedejboze trefenim obrubniku?
Třeba špatně dotaženou, strženou či poškozenou matkou na náboji, jak vznikne malá mezera časem se vyvyklá ložisko i náboj.
 
Ted zalezi na kolik by vysla vymena...ale verim ze by to spravilo par tisic.
Mno fakturu na tu vymenu jsem videl (mam) a je za neco malo pres 8k s DPH (lozisko + prace). Kdezto me puvodne rano hlasili, ze lozisko vyjde samotne na 8.4k + prace. Kazdopadne prodlouzena zaruka stala 9.8k. Takze rezerva tam jeste je. Ale ikdyby se uz ted nic z toho necerpalo, nebral bych to uz nijak negativne.
 
Zadní ložisko na GJ/GL (prostě 6ka s elektronickou ručkou) Wagon 2.5 2WD má označení KD31-26-15XA.
Nejedná se o samotný ložisko,ale o celý náboj i s ABS prstýnkem uvnitř (je to celek). Bězná cena hodně kvalitního dílu je okolo 3000Kč kus (pokud si někdo nutně potrpí na to aby na něm bylo logo Mazdy,tak originál se dá sehnat okolo 4000-5000Kč dle nabídky). Jelikož je to právě takhle celý náboj a nemusí se nikde nic lisovat,tak výměna je velice jednoduchá a práce (pokud nejsou připečený ty 4 hlavní šrouby) většinou vyjde okolo 400-700Kč
 
Mno fakturu na tu vymenu jsem videl (mam) a je za neco malo pres 8k s DPH (lozisko + prace). Kdezto me puvodne rano hlasili, ze lozisko vyjde samotne na 8.4k + prace. Kazdopadne prodlouzena zaruka stala 9.8k. Takze rezerva tam jeste je. Ale ikdyby se uz ted nic z toho necerpalo, nebral bych to uz nijak negativne.
Ano tak to potom mas pravdu ze mas prodlouzenou zaruku zaplacenou...osobne jsem cekal mene, rekneme okolo 5 tis. :)

Zadní ložisko na GJ/GL (prostě 6ka s elektronickou ručkou) Wagon 2.5 2WD má označení KD31-26-15XA.
Nejedná se o samotný ložisko,ale o celý náboj i s ABS prstýnkem uvnitř (je to celek). Bězná cena hodně kvalitního dílu je okolo 3000Kč kus (pokud si někdo nutně potrpí na to aby na něm bylo logo Mazdy,tak originál se dá sehnat okolo 4000-5000Kč dle nabídky). Jelikož je to právě takhle celý náboj a nemusí se nikde nic lisovat,tak výměna je velice jednoduchá a práce (pokud nejsou připečený ty 4 hlavní šrouby) většinou vyjde okolo 400-700Kč
tak jsem to mel predchoziho vozu (koncern), celej domecek s loziskem vysel cca 3000 + prace takze cca 3500...
 
Poslední úprava moderátorem:
Chlapi ake mate skusenosti s fukanim klimatizacie, lebo vcera som si vsimol resp. manzelka, ze prava strana fukala chladny vzduch a moja strana pekne teply, teplota bola synchronizovana. Predtym som mal GH a tam som si za 10 rokov nic take nevsimol.
 
Jeden dotaz. Jak je to nyní s podporou Android Auto u nové M6? V ceníku pořád svítí, že v tuto chvíli není podporována, tak jestli máte info, kdy se to změní. Nechal jsem si novou M6 Wagon D184 nakonfigurovat s touto podporou.
díky za info
 
Tak to zjistit před koupi,tak už mě nikdo do toho autobazaru nedostane.
 
Back
Top