@Ondrej K : podla toho , co som si na tvojom webe precital tvojej M3, si myslim, ze ziadne velke upravy na M6 robit nebudes
Ale mozno sa mylim.
Inak pozor pri ostrej jazde (a brzdeni) na predne brzdove kotuce, zvyknu sa zvlnit po pomerne malom najazde. Mne ich uz brusili uz po 40 000 km.
Ja na ty zvlneny kotouce nejak neverim, mel jsem tri auta, kde s tim udajne plno lidi melo problemy, a ja s tim problem nikdy nemel... ani pri delsi ostre jizde na limitech podvozku a motoru. Zrovna u Mazdy 6 (i 3) jsou ty kotouce hodne velky na to, jak lehky auto zastavuji. Podle me tyhle udajny "zvlneni" (coz nemusi byt zvlneni, ale pripeceny usazeniny - je na to tema plno clanku na webu) necim jinym. Bud nejaka vyrobni vada, nebo opravdu nesetrne dlouhodobe brzdeni a pak silne zaslapnuti na konci, nebo stani na brzdovym pedalu napriklad na krizovatce, ktera nasleduje za sjezdem z dalnice (tzn. neprerusovany rychlejsi brzdeni treba z 150 km/h na 0, a potom delsi dobu silne stisknuty kotouc destickami; pripadne dojezd s horkyma brzdama domu a zatazeni rucky). Casto treba jedu taky za nekym, kdo z tech 150 na dalnici brzdi naraz, nebo brzdi kopec dolu... ja vzdycky s meziplynem postupne podrazuju a brzdy na kratke momenty poustim, aby se stihaly chladit, a nikdy na nich nestojim po zastaveni, pokud jsou ohraty. Tezko rict, cim to je, ze s tim nekteri maji problemy. Ale 99 % lidi ridi otresne a autum nerozumi, takze bych to pricital spis tomu - ale to se uz vesinou pri cteni tech stiznosti nepise, co to bylo za ridice
. A nerikam, ze to je Tvuj pripad, je mozny, ze Mazda ma proste nejaky kvalitativni problemy...
Co se tyka uprav auta, nejsem vizualni ani interierovy tuner (ani lestic - ja treba voskuju opravdu jen jednou za dlouhou dobu, nepouzivam zadny drahy pripravky, a podobne; podle me je zaklad proste normalni myti vodou, a vcasna pece o pripadny dirky v laku, pokud uz se to stane... nemam auto na mazleni, ale na jezdeni), ale kdybych uz nemel auto v zaruce a neco by me tam motoricky stvalo, tak proc ne. Zrovna BBR bych treba veril, a kdyby me ta sestka fakt vykonem stvala, umim si predstavit, ze bych do toho sel.
Automat bych jednoznacne chtel, ale lepsi a s vykonnejsim motorem, nez nabizi Mazda. Nejsem zastance manualu za kazdou cenu, povazuju ho za zbytecnost, v dnesni dobe. Ale ve "slabym" aute s ac nadprumernym, presto ne-sportovnim, automatem, se proste pri jizde nudim a nebavi me to.