Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Zajímává zpráva. Takže BMW 850i v ceně přes tři míče jede lépe než Mazda 6 za míč. Teď je otázka, jestli jede alespoň 3x lépe, protože benzínu žere jen 2x tolikDojazdil som tyzden s BMW 850i cabrio a vratil som sa k mojej Mazde 2,5. Prve pocity z navratu: sedi sa vysoko ako v SUV a nejde to
Ale zase spotreba 7,5 vs 16 v BMW je v pohode.
Souhlasím, v GH mají originální parkovací senzory smysluplnější funkci. Také jedna z věcí, co mě na GJ štve.
Mám řešení: příště po skončení ježdění s takovým nabitým fárem si půjč od někoho na 3 dny Š 105 nebo Trabanta a teprve pak sedni zpátky do své M 2,5. A budeš spokojen, pojede to!Dojazdil som tyzden s BMW 850i cabrio a vratil som sa k mojej Mazde 2,5. Prve pocity z navratu: sedi sa vysoko ako v SUV a nejde to .
Ahoj, tento problém ted přesně taky řeším a hledám trochu odpovědi. Velmi mě vadí, že v TP má mazda jen 17 a 19 kola. Přesně na zimu by byl ideál 18.To mohu potvrdit, v MY2019 slyším hlavně hluk/šum od kol.
Nicméně, máte někdo tip na tiché zimní pneu? Za chvíli mně čeká nákup, včetně disků, ale pokud by to nebylo na úkor trakce, rád bych něco tiššího.
Nebo mohu zapůjčit můj unavený Ford Focus TDDi - z nuly na 100km/h za cca. 18s, z 80 na 130 za cca. 37s.Mám řešení: příště po skončení ježdění s takovým nabitým fárem si půjč od někoho na 3 dny Š 105 nebo Trabanta a teprve pak sedni zpátky do své M 2,5. A budeš spokojen, pojede to!
Len to prave nebol facelift. Tie boli iba dva, posledny iba nedavno. Ide o modelovy rok 2017, nejaky cas po prvom facelifte.Odhlučnění a hlavně tedy dvojité sklad jsou od druhého FACELIFTU ! Tedy od 6/2016, žádné až 2017 ...
Dobry napad, vyskusam. Tento tyzden BMW X4M Competition, 510k. Zase bude pruser, ked sa vratim k Mazde. Ale aspon sa teraz sedi vyssieMám řešení: příště po skončení ježdění s takovým nabitým fárem si půjč od někoho na 3 dny Š 105 nebo Trabanta a teprve pak sedni zpátky do své M 2,5. A budeš spokojen, pojede to!
@Ter Leeloo II můžeš být konkrétnější?Chvilku jsem premyslel, jestli to nepsal @xPet, jako nejakou provokaci .
A jak nazyvas prechod z GJ FL na GL? Ja to povazuju take za facelift, cize Mazda 6 aktualni generace ma za sebou jiz 3 facelifty.Len to prave nebol facelift. Tie boli iba dva, posledny iba nedavno. Ide o modelovy rok 2017, nejaky cas po prvom facelifte.
Tak nevím, pokud beru druhý FL jako přechod od GJ ke GL, tak palubka je jiná, přední maska je jiná, odhlučnění je jiné, HUD je barevný...Ja neviem. Ten druhy facelift sa da nazvat ako "technicky", lebo sa vizualne prilis vela nezmenilo (zvonku rovnake, palubka rovnaka) (takze to neberiem ako facelift). Zmenil sa akurat HUD na farebny
... A volantJa neviem. Ten druhy facelift sa da nazvat ako "technicky", lebo sa vizualne prilis vela nezmenilo (zvonku rovnake, palubka rovnaka) (takze to neberiem ako facelift). Zmenil sa akurat HUD na farebny