• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Super, díky za odpovědi a odkaz. Nějak se s tím sžiju, ale některé věci mi slušně pijí krev a do hlavy mi fakt nelezou.
 
Asi s tím souvisí: když sednu do auta a zmáčknu start bez brzdy, tak místo ACC režimu se pustí "něco" a místo vypnutí opakovaným stiskem se jakoby auto celé zapne bez motoru. Nedává mi to vůbec logiku a nevím zda a jak toto změnit. Uvítal bych stiskem bez brzdy zapnout rádio, okna apod., dalším stiskem bez brzdy vše vypnout a jít.
Tedy nevím, jestli jsem nepostřehl potřebnou odpověď, ale nevidím ji. V manuálu Mazdy to sice podle mě není řádně popsáno, ale pokud mám vypnutý motor (i elektriku-napájení) a chci rádio, tak opravdu bez brzdy stisknu startovací tlačítko a chvilku počkám. Pak ho můžu nechat hrát, jak chci dlouho, ale asi se po nějaké době automaticky vypne, asi jsem ještě nevyzkoušel. Na druhé stisknutí se pustí komplet elektrika, která je nutná pro ovládání oken, čtení ujetých km, apod. Jako když otáčím klasickým klíčkem. Na třetí se zase vše vypne. Doufám, že se teď nepletu, zítra přezkouším.
S @Míra se shodnu, že náš štve nemožnost zavřít šíbr (střešní okno) po vypnutí motoru, přestože okénka jdou ovládat. Musí se zase nahodit elektrika.
 
U mého GJ okna fungují asi 20s po vypnutí motoru.Ale jen pokud někdo neotevře dveře.Trochu mi vadí,že takto nefunguje střešní okno.Na ovládání tohoto okna musí svítit kontrolky.(ON).A když třeba přijíždím k závorám,tak vypínám motor se zařazeným D.Tím pádem rádio hraje dál.Až před další jízdou přesunu páku na P.

Vypni motor na N, pak ti rádio zůstane hrát. Na D nevypínej, jsou tam zbytečné rázy od brzdícího hydroměniče.

@shr3k vypínání na D nedoporučuje...
 
Netuším, jestli je v tom rozdíl, jen jsem citoval... Odpověď dá možná @shr3k .
 
IMO v tom případě SSU jednotka řadí N. Co se týče vypínání u benzínu to možná tak poznat není, ale u dieselu je zřetelně cítit doběh motoru s měničem v záběru.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Jeste se dá případně vypnout motor i normálně P, ale při vypínání zároveň zmáčknout pojistku na řadicí páce.
No vida, to jsem nevedel. Tak jsem to hned vyzkousel, akorat ... nejak mam pak moc zamotane ruce :D. Ale asi to tak budu pouzivat, diky.
 
@Ter Leeloo II Jediné, co se stává u mne, když pak následně z tohoto režimu zpátky nastartuji (používám to vlastně jen, když někde stojím a čekám v autě), že ne vždy mi pak korektně funguje Android Auto - občas se prostě jakoby zasekne a třeba u Spotify nejdou přepínat písničky dokud neodpojím a znovu nepřipojím telefon. Nicméně v nové verzi AA jsem to ještě nezkoušel.
 
Aha, ja to vcera zkusil jen jednou a zatim bez negativnich dopadu. Tak uvidime.
 
Jeste se dá případně vypnout motor i normálně P, ale při vypínání zároveň zmáčknout pojistku na řadicí páce.
Super věc, díky za tip :) jen jak teď úplně vypnout motor aniž bych to musel zmáčknout 2x? :)
 
Vzhladom na nizky pocet jazdeniek 2.5G rocniku 2015-2018 (skoro ziadne) som zacal uvazovat aj o brand new kuse zo salonu na lizacku. Nemozem ale prekusnut to, ze zatial co novy sedan dostal aj krasne nove zadne svetla, ktore pekne pasuju k tym novym prednym, kombik ich ma uplne rovnake ako v rokoch 2015-2018 :(. V Brne na ulici kde byvam zacal nedavno parkovat takyto kombik, raz zaparkoval zadkom, druhy raz predkom, myslel som si, ze su to uplne ine auta. Proste mi to pride ako jako kdyby nekdo nabural kus z roku 2018 a pak pri oprave tam napral predek z roku 2019. Neviete nahodou ci sa nechysta aj facelift zadnej casti u Wagonu?
 
teraz si vlastne uvedomujem, ze ja hladam 2015-2017, lebo v 2018 bol facelift predku
 
Ahoj, mám praktický dotaz. Nezkoušel někdo převážet v kufru Mazdy 6 jízdní kolo v celku? Normálně vozím kolo na střeše, ale občas se hodí ho schovat. Sklopený sedačky jsou jasný, ale jestli tam není nějakej zádrhel, třeba s vyndáváním roletky, nebo nějakej rozměr tam je moc malej.

DSC_1318.JPG
 
Ahoj,
pokud sundáš přední kolo a jdeš do toho zadním kolem napřed, tak strčíš jakýkoliv kolo i do sedanu M6 - osobně jsem praktikoval 3 roky.
U kombi asi není problém vůbec, protože ti nevadí malá výška kufru jako u sedanu...
Ale jak říkám, kolo dávám vždy zadním kolem napřed a přední ti už vyjde.
 
Takže do sedanu se musí sundat přední kolo, do wagonu by mělo jít vcelku, chápu to správně?
Jinak díky za rychlou odpověď.
 
Dve horsky s M-kovymi ramy a 26" koly se vesly se sundanym prednim kolem i do Mazdy 2 '2009, u Mazdy 6 bych nemel strach :) (vyzkouseno nemam, protoze uz je nikam nevozim, ale verim, ze to bude v pohode... naposled jsem je stehoval do baraku v 2015 Mazde 3 Hatchback a bez problemu)
 
Můžete mi prosím někdo vyfotit kolečko ovládání infotainmentu? Ideálně na nejnovější šestce. Dnes mi to rozebírali a přijde mi, že kolem toho něco chybí, je tam nezvykle velká dira kolem.

97D28453-6A82-4F7A-8B14-09DD65F7C36F.jpeg 13C6DCF7-C110-4CBD-9EEF-492D04F6871C.jpeg
 
Ahoj, mám praktický dotaz. Nezkoušel někdo převážet v kufru Mazdy 6 jízdní kolo v celku? Normálně vozím kolo na střeše, ale občas se hodí ho schovat. Sklopený sedačky jsou jasný, ale jestli tam není nějakej zádrhel, třeba s vyndáváním roletky, nebo nějakej rozměr tam je moc malej.

Zobrazit přílohu 23896
Kolo raději přesmykačem vždy nahoru... Jinak ok, vejde se tam i 29"
 
Back
Top