• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Asi to není tak vidět, ale je tam řádná propast, resp. ovladač je dost vysoko. Snad mi tam nikdy nic nezapadne, moje děti jsou v tomto směru velice vynalézavé.
 
No jako 1mm škvíra tam je... Fotil jsem za jízdy, přiznám se, dokud bylo světlo :). Zítra to ještě prozkoumam.
 
Me to teda prijde stejne. Myslis kolem toho "kolecka"? Vsak je to joystick s ovladanim do stran, musi tam pro to byt prostor.
 
Díky všem. Vždy po předání jsem paranoidní a říkám si co zkazili :)
 
Nevím, zda se to tu už někde řešilo u ovládání oken, ale chci se zeptat, zda jde nějak předělat do větší logiky ovládání stahování oken. Na dveřích u řidiče je tlačítko na zamknutí stahování oken. Jasně, je to super věc, aby si děti nehrály s okny atd...ale dle mě by to mělo fungovat tak, že když ty okna zamknu, nepůjdou ovládat z jednotlivých dveří, ale já z pozice řidiče bych je ovládat měl.U jiných aut to takto je, jen u mazdy je to nějak nelogicky, že tím zámkem zamknu všechny okna kromě okna řidiče.....
Nejde to nějak sw upravit?? Co na to @shr3k ;)
 
Já na to nic. ;)

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
No já chtěl vědět, jestli nevíš nějaký sw fígl, jak to přenastavit, aby to fungovalo tak jak jsem popsal :)
Je to u všech modelů takto "blbě" ?
 
Jo, mám verzi 2019 a tohle snad opraví další firmware jako spoustu dalších chyb. Vůbec nechápu a ještě jsem neviděl auto co by to takto mělo. Stejně nelogické je odemykání celého vozu, nepotlačení zvuku rádia při zvuku parkovacích senzorů apod. Mazda je těchto nedodělků/chyb doslova plná a doufám, že pustili ven HW, kterému dodělávají FW. To, že to nefunguje ani na starších vozech mně ale děsí a doufal jsem, že Mazda se ke svým produktům chová lépe než výrobci telefonů :(
 
nepotlačení zvuku rádia při zvuku parkovacích senzorů

Tohle nedělal ani mergl co jsem měl včera vypůjčený (firemní V z loňska; a omlouvat to původem z dodávky snad nebudeme).

chyb doslova plná a doufám, že pustili ven HW, kterému dodělávají FW

To můžeš rovnou zapomenout.

Některé věci jsou otázka zvyku, s něčím se dá smířit a něco bude člověka srát furt (jo, ten zámek okýnek mě taky sere). Co jsem měl možnost vyzkoušet za poslední rok, tak mi vždy nakonec přišlo, že to Mazda až tak špatně vymyšlené nemá...
 
Poslední úprava:
@djaara83 nějak si nejsem jist, cos tím chtěl říct. Můžeš to napsat trochu jednoznačněji? Tedy jestli potlačoval rádio, či ne, jestli jde o Volvo, či něco jiného. Původu dodávky už vůbec nerozumím. Ale připouštím, že mám dlouhé vedení...
 
Vypadá to že ti to ovládací kolečko (knoflík) nenastrčili pořádně a tudíž se ti oprávněně zdá že ti tma něco chybí, respektive že tam je mezera. Až ten knoflík nasunou celý, tak jeho spodní rantl ti zakryje tu mezeru kterou teď vidíš. Tak to usuzuji z tvé fotky jenom, takže se můžu i plést.
 
Ahoj, mám praktický dotaz. Nezkoušel někdo převážet v kufru Mazdy 6 jízdní kolo v celku? Normálně vozím kolo na střeše, ale občas se hodí ho schovat. Sklopený sedačky jsou jasný, ale jestli tam není nějakej zádrhel, třeba s vyndáváním roletky, nebo nějakej rozměr tam je moc malej.

Zobrazit přílohu 23896
Môžem potvrdiť, že na moje prekvapenie sa mi do kufra (wagon) v pohode zmesti bicykel v celku. Veľkosť rámu L a kolesá 29" HT , doporučujem dať sedlovku čo najnižšie, ja mám telekoskopickú tak je to jednoduchšie :) . Samozrejme žiletka v Lku sa zmestí ešte pohodlnejšie.
Do "hjundaja" i40 combik sa mi bike v celku nepodarilo spratať...... Možno som sa len málo snažil, ale nešlo to bez demontaže predného kolesa.
 
Ahoj, včera jsem se svezl Mazdou 6 r.v. 2012. Co mě docela překvapilo byla hlučnost, hlavně zvuk od pneumatik. Předtím jsem jel předváděčkou M6 2019 a tam to bylo ok. Z recenzí si vybavuju, že to odhlučnění Mazda postupně vylepšovala, ale tušíte kdy k tomu došlo? Zlepšil to už první facelift 2016/2017 nebo až ten poslední? Jde mi o to jestli u auta z roku 2016 už to můžu čekat lepší. Doufám teda, že to ještě nějak nezávisí na stupni výbavy.
 
Odhlucnenie sa nezlepsilo po prvom facelifte, ale az v modeli 2017 (1. facelift bol skor). Pribudli dvojite predne okna atd.
Posledny facelift je na tom este o nieco lepsie.
 
To mohu potvrdit, v MY2019 slyším hlavně hluk/šum od kol.

Nicméně, máte někdo tip na tiché zimní pneu? Za chvíli mně čeká nákup, včetně disků, ale pokud by to nebylo na úkor trakce, rád bych něco tiššího.
 
Moje Mazda byla vyrobena 10/2016 a v předním podběhu má zabudované nějaké to odhlučnění a okna má dvojité. Takže, podle VIN JMZGL.... Je tam důežité to GL, to označuje FL model. Pokud se mýlím, tak mě prosím někdo opravte.
 
Jj, zhruba od konce 2016, tzn. modelovy rok 2017. Vcelku citelne tissi, nez predchozi modelove roky... Kazdopadne vylozene ticha mi prijde az teprv od modeloveho roku 2018, ta posledni generace. A asi to bude zprevodovanim a jinou povahou hluku od prevodovky, ale kazdopadne auta s 2.5 automatem mi vzdy prisly citelne tissi, nez s 2.0 manualem. Ja mam teda jeste soukromou domnenku, ze ten dvoulitr s manualem neni tolik odhlucneny, aby v souladu s manualnim razenim daval lepsi informaci o otackach + mel celkove "sportovnejsi" feel.
 
@Ondrej K Tak já jsem s tou novější neměl možnost jet, jel jsem jen ve starší a té mé. Novou mi zatím nikdo nepůjčil, asi se bojí :)
Mě každopádně vyhovuje, když slyším, co dělá motor. Ale hluk od kol bych si dovedl představit menší.
 
Back
Top