• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Facelift GL od 2018 opět má TPMS senzory. Nemá někdo nějaký TIP na TPMS, které fungují v Mazdě 6 GL- poměr cena, výkon. V Mazdě chtějí za originály 5.500,-Kč :(.
 
No vida, bral jsem to podle brožury z r. 2015, kde píšou o TPMS. Tak jsem myslel, že tam byly ještě senzory. Tedy omyl, sice TPMS, ale již bez senzorů.
 
Jinak pozor na použití nevyzkoušených senzorů. Když za ně někdy v letech 2010/11 Mazda chtěla 12 tis., tak jsem zkoušel experimentovat se senzory nakoupenými z US na zimní kola pro GH, s garantovanou funkčností pro Mazdu a nerozchodil jsem je. Ani za pomoci servisu. Takže nyní 5,5 tis. za sadu považuji za přijatelnou cenu, pokud bych měl riskovat něco konkrétně nevyzkoušeného, byť o něco levnějšího.
 
Mazda ti ty senzory proda cca za čtyřku, jako u všeho příslušenství je cena na první pohled vysoká, ale stačí napsat e-mail s vyzněním "jakou cenu mi dokážete udělat na tpms senzory?" a určitě to nebude 5500. A nejde ani o loajalitu k prodejci, nedávno jsem takhle potřeboval rychle koupit koberečky a od tří prodejců jsem do pár hodin dostal od všech takřka shodnou cenu, výrazně nižší než je ofiko. Na ty tpms senzory už jsem se taky ptal, takže vím že to kolem čtyř i v jinak drahé Praze jde.
 
To je prave ten problem. GJ -> GL bol prvy facelift, ktory este nebol poriadne odhlucneny a nemal este farebny displej. Ten prisiel az potom (bez oficialneho faceliftu).

Nemáš pravdu ! Přechod GJ na GL byl DRUHÝ FACELIFT a mateš taky čtenáře. Tento byl v roce 6/2016 a změnilo se celkem dost věci .. jak už tu někdo psal HUD barevný, dvojité skla, lepší odhlučnění myslím i v těsnění, maska čelní jiná, palubovka dostala celo-LCD budík pravý a vyhřívaný volant !
První FACE byl na GJ a zůstalo GJ (nevím co řešil) a třetí FACE byl GL na GL a řešil hodně vyhezčení vnitřku (celá nová palubka) a trochu venku.
 
první FL GJ na GJ řešil poměrně zásadní věci. Například místo "jeskyně" s nechytrým displejem byl po FL už tablet s infotainmentem, ale taky zmizela klasická ručka za elektronickou. Přibyl režim Sport....
 
Nemáš pravdu ! Přechod GJ na GL byl DRUHÝ FACELIFT a mateš taky čtenáře. Tento byl v roce 6/2016 a změnilo se celkem dost věci .. jak už tu někdo psal HUD barevný, dvojité skla, lepší odhlučnění myslím i v těsnění, maska čelní jiná, palubovka dostala celo-LCD budík pravý a vyhřívaný volant !
První FACE byl na GJ a zůstalo GJ (nevím co řešil) a třetí FACE byl GL na GL a řešil hodně vyhezčení vnitřku (celá nová palubka) a trochu venku.

Ci to bolo GJ alebo GL je uplne jedno. Ja vidim iba 2 facelifty, kedy sa menila palubka a su aj vonkajsie zmeny. Zmenu vybavy v podobe farebneho HUD a a technickych vylepseni nepokladam za facelift. Maska sa podla mna pri prechode na GL (ako pises 6/2016) nezmenila. Inak mal som vsetky: GJ, GJ+ :) a teraz mam GL, tak viem porovnat.
 
Kolega má GJ+ a ja mel GL, stejnou vybavu a taky sedan, a taky mi přišlo, že těch rozdílů bylo nakonec docela dost. Každopádně první face GJ na GJ+ a poslední GL na GL+ je výraznější, o tom žádná... Že neměnil kód vozu je divné, ale nejspíš se to řídí něčím jiným, než počtem změn. Mimochodem letošní Mazda 6 i Cx5 maji někdy od dubna další řadu změn, které taky nemění označení.
 
Tak základ se mě podařil.Teď se zeptám třeba blbě,ale jak tam dostat plochu telefonu?Abych mohl pustit youtubko a další?

Plochu tam nedostaneš. Jenom vybrané aplikace posvěcené Googlem, a YouTube mezi ně nepatří. Aby to nebylo málo, tak nástroje, které jsou potřeba pro podporu AA Google poskytuje jenom vybraným vývojářům.
 
Back
Top