Jenže potřeba bezdrátového CarPlay nebo obřích tabletových displejů v interiéru je značně subjektivní. Jakmile budu chtít slušné audio, head up displej, dobré sedačky, adaptivní světlomety, adaptviní tempomat (ten bych zrovna tedy oželel) a plno dalších věcí, u Škody hodně drsně připlácím... sice si můžu sednout do Kamiqa, ale když jsem kupoval CX5, i menší Karoq vycházel ve slušné výbavě o 150 dráž, natož Kodiaq (který už je proti CX5 zas o něco větší, ale stejně). S Šestkou to bylo stejné - jsou věci, na kterých mně a plno dalším řidičům záleží, a mezi které nepatří tablety v interiéru nebo bezdrátová Qi nabíječka, a které většina ostatních výrobců neumí nabídnout buď vůbec, nebo za velmi vysokou cenu (u Škody to je třeba právě kombinace benzínu a čtyřkolky u Karoqu). Že navigace od Mazdy nikdy nebyla skvělá? Snad deset let používám mobil, už kvůli dopravě, nebo integraci s dalšími službami. Že ho připojuji kabelem? Nejrychlejší nabíjení. Že tam není velký tablet a vše se ovládá čudlíky? Jsem opravdu rád, když se můžu věnovat silnici, nikoliv obrazovce, které mám plné zuby po celém dni v práci. A tak se dá pokračovat. Za mě to u většiny jiných aut stejně nejvíc zabíjí jízdní projev. V 508 jsem ještě nejel, ale tam bych zase fakt nemohl přes interiér i spolehlviost. Stačí se zakecat s nějakým mechanikem, který Peugeoty delá, třeba v nějakém autorizovaném servisu... ideálně kde mají zkušenost ještě i s jinými značkami.
Takže je možné, že na problém s navigací, občasné špatné rozeznání značky, atp. trpí klidně i každá šestka. Jen ne každý to řeší. Mně osobně jsou tyhle věci docela šuma fuk, ani přechod na dvouválec a zpátky mi nervy nedrásá, ač je někdy znát. Neomezuje mě v mém způsobu používání auta. Nic není dokonalé, já bych asi u leckteré automobilky takto musel řešit odezvu/vůli volantu kolem středové polohy, chod spojky, nebo vůle v řazení. A pochybuju, že bych je kvůli sobě donutil změnit konstrukční řešení všech vozidel
.
(I kdyby je to stálo jen pár úprav... Festool by třeba do ponorné pily také mohl začít dávat axiální kuličková ložiska na místa, kde na ně působí axiální síly kvůli šikmým zubům převodovky... a vydržela by víc, než když tam mají radiální
. Ale jsem realista. I oni prioritizují.)