• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

- Prilis maly ucinek zadnich brzd, pri beznem pouziti se temer nesviraji brzdice a brzdna plocha tak utesene rezne, pokud to clovek obcasne neprobrzdi
.

tiez som mal podobny problem, ale pomohlo,ze som ich zacal ciastocne cistit rozpohybovavat a oklepavat pri kazdej vymene kol, pouzivat rucku aj na brzdenie, ked som si vspomenul ( niekedy aj na 100km useku som pri kazdom vjazde do obce pouzil ruckou ) a odvtedy zvhladovo jak predne. Ale ak mas el.rucnu, tak jedine to skusit oklepavat a nebrzdit jemne ale razatnejsie aby makali aj zadne, kedze el.rucku asi nejde jemne za jazdy davkovat ak vobec s nou ide za jazdy brzdit
 
Ale ak mas el.rucnu, tak jedine to skusit oklepavat a nebrzdit jemne ale razatnejsie aby makali aj zadne, kedze el.rucku asi nejde jemne za jazdy davkovat ak vobec s nou ide za jazdy brzdit

Mam GL a elektronickou ručku lze používat za jízdy a i jistým způsobem dávkovat. Takže ztráta klasické ručky není takovej problém, jako u jiných značek. Třeba Audi to má nastavený jako "Emergency braking" tzn. To zašlápne celý auto a stojíš. V tomhle zase Mazda ukazuje, jak je to řidičský auto.

Odesláno z mého motorola one zoom pomocí Tapatalk
 
TPMS senzory - když už v řadě GL jsou, tak by mě zajímalo, jestli Mazda umí někde zobrazit, jaký jsou v kolech tlaky, viz. BMW a další značky. Prostě, když už jsou v kolech drahy senzory a neřeší to přes ABS jako v minulosti, jestli tím dali nám řidičům další možnost. Samo, že jsem nic nenašel, ale jestli se to nedá nějak rozšířit v menu. Asi dotaz na místní technoidy.

Odesláno z mého motorola one zoom pomocí Tapatalk
 
Tohle přesně by zajímalo i mne - taky jsem předpokládal, že to v nějakém menu najdu a ono prd. Nikde nic.

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Jak napsal @Natural 6ka to neumí. Až nový Mazda Connect v 3 a CX-30.

Jinak, minulou zimu jsem elektronickou ručku taky zkoušel a přišlo mi, že auto brzdí právě jako Emergency braking. Brzdily všechny brzdy.
 
Zdravím, můžete mi někdo doporučit folii na přední sklo na nadcházející zimu na Mazdu6 GL FL 2018?
Mám nějakou alumatku z Lidlu starší, ale nepokryje celé okno. Nechce se mi jít cestou zkoušení kdovíjakých šmejdů, tak se ptám rovnou zde odborníků, zda něco nedoporučí :)
 
Je tu na fóru někdo, kdo je schopen zjistit, do kdy přesně má konkrétní auto platnou tříletou záruku? VIN je JMZGL693801513027.
Napsal jsem dotaz na Mazdu ČR, odpověď:

Vážený pane ..., ač nás velmi těší Váš zájem o vozidlo značky Mazda, bohužel s ohledem na nutnost dodržovat legislativní předpisy Vám informace ke konkrétnímu vozidlu nemůžeme poskytnout. Doporučujeme Vám obrátit se na předchozího majitele dotčeného vozidla.
Děkujeme za pochopení
Karin Kocourková
Customer Care

Auto je ale ve Švédsku u dealera Mazda a já potřebuju potvrzení pro dovozce, že je auto v záruce.
 
Poslední dobou jsem si všiml, že brzdový pedal zabírá až po větším seslapnuti - je tam znatelna mezera než se rozsvítí brzdový světla. Pěkně mě to irituje.
V září mi měnili přední brzdy v rámci záruky za originální, ale jelikož mě ten servis štve a pokazil hodně věcí, tak už tam nechci. Myslíte někdo ze to ma něco společnýho s výměnou brzd a půjde to snadno vyřešit? Případně jestli se na to vztahuje obecná záruka?
Díky
 
Není to jen problém s brzdovou kapalinou? Ale nejsem zrovna expert :)
Ještě by ses mohl podělit s ostatními, co to bylo za servis, kam už nepojedeš...
 
Problém s brzdovou kapalinou ve mě nenavazuje pocit bezpečí :D doteď jsem doufal, že je pedál jen špatně utaženej nebo něco :)
 
Já bych si taky napřed odvzdušnil brzdy, a až pak dělal nějaké závěry.
Ale třeba na kole jsem mohl odvzdušňovat jak chtěl a mělo to ty samé projevy co popisuješ. Ale tam se mi sešly už hodně ojeté destičky s šířkou kotouče 1,4 mm, což je už pod limitem na výměnu. Jako brzdí to pořád, ale první polovina chodu páčky je úplně bez funkce.
 
Jestli je problémem časová prodleva mezi sešlápnutím pedálu a rozsvícením brzdovek, není to zavzdušněné, není to kapalinou. Je to je koncovým spínačem, jeho nastavením.
Bohužel nerozumím popisu problému: že brzdový pedal zabírá až po větším seslapnuti - je tam znatelna mezera než se rozsvítí brzdový světla - tedy jestli to jen blbě svítí nebo i brzdí.
 
Back
Top