• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Stačí stočit jen kraje a hotovo. Plocha vypadá ok. Jde o to, že deska je menší než kotouč a proto okraje řeznou. Nic strasnyho. Stočení okrajů bohatě stačí a stejně to časem bude vypadat stejně. Na funkci to prostě nemá vliv...
Odesláno z mého motorola one zoom pomocí Tapatalk

Právě že když jsem to auto před půl rokem koupil, chtěl jsem to vidět, tak jsem na LZ kole desky vyndal a zjistil, že plocha desky je stejně velká jako kotouč. K mému překvapení ani nebyla v deskách ta drážka co je vidět na kotouči, ale deska byla normálně rovnoměrně sjetá... Vím, zní to jako blbost, ale píšu co jsem viděl.
Každopádně tím že deska je stejně široká jako kotouč vlastně dochází k jedné nepříjemné věci. V létě, když je teplo a kotouče se po delší jízdě zahřejí, tak desky při jízdě bez brzdění začnou šouchat o ty nesjeté okraje a zadní brzdy začnou při vyšších rychlostech sice slabě, ale nepříjemně pískat.
 
a není to "šouchání" právě varovný systém před sjetými destičkami...? Pokud jsou destičky sjeté, dotýká se kotouče jazýček varovného systému ....
 
Myslím, že varovný plíšek to není z toho důvodu, že to dělalo jenom v létě, kdy bylo teplé celé kolo po delší jízdě s častým brzděním.
Teď v zimě, ani po častém brzdění při delší cestě není kolo teplé, jak se to vlivem nízké teploty stačí v klidu uchladit. A tedy ani není pískání.
Ale co já vím, nikdy jsem desky nesjel až k plíšku, takže nevylučuji, že to je tím.
 
možné je všechno. Předloni na GJ mi taky takhle "šouchalo" auto 10tkm po výměně destiček i kotoučů. A byly to sjetý destičky z důvodu přidřeného pístku...
 
Tak jsem se cíleně zamknul v autě, počkal půl minuty, zamával rukou a alarm se spustil. Takže díky všem, jsem rád, že funguje. Má někdo zkušenost s kombinací alarmu a nezávislého topení? Jde mi o to, jestli teď přes zimu je nutné při zamykání na ovladači vypínat hlídání interiéru. Nebude to, v případě že pustím Webasto, spouštět alarm?
Taky mám webasto a alarm po aktivaci nespustí.

Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
 
Aha, blbě jsem to pochopil. Tak to máme stejný. Zatím se s tím učím, dnes ráno jsem ho nastavil před odjezdem na 20 minut a námraza byla po příchodu k autu pryč. Dříve jsem tam měl nastaveno C3 a nic moc. Dnes jsem dal nejvyšší, tedy C5 a paráda. Možná by stačilo i nastavení na 10 minut, nevim. Kolik to nastavuješ?
 
Mám to na C5 a nastavím čas odjezdu. Ono si to pak spustí samo. Řekl bych tak 30 min předem to sepne.

Odesláno z mého SM-G973F pomocí Tapatalk
 
Ví někdo prosím jak je to po provedení korekce střiků.
Řekl bych, že teď mám minimálně o půl litru větší spotřebu.
Někdo nějaká zkušenost?
 
Nevíte prosím, zda po vzoru vypnutí i-stopu přes OBD neexistuje i možnost upravit tempomat, tak aby jedno zmáčknutí tlačítek + a - změnilo nastavenou rychlost ne o 1 km/h, ale o 2 km/h?
 
Zdarec lidi jeden hloupý dotaz, kde má Mazda 6 (2019) subwoofer ? Po projetí se mi tak nějak zdá lepší zvuk v CX-5, ktera ho má v kufru ale u 6ky jsem tam žádný neviděl. Starší modely ho tam ale měly
 
Aha, dík. Tak proto se mi zvuk v CX-5 zdá takový mohutnější
 
Možná to tu už bylo, ale mám trošku hloupý dotaz :p. Je velký rozdíl v jízdních vlastnostech combi - sedan?
 
Back
Top