Jen tak v rychlosti, nemáte někdo lepší řešení na to, aby auto sebou tolik neškublo v případě, kdy máte zapnutý a aktivovaný "i-STOP" + "AUTO-HOLD"?
Jde mi o to, že bez "AUTO-HOLD" se motor nastartuje už sundáním nohy z brzdy, tedy ještě než dostane požadavek i na plyn. Ani tak mi ta snaha o "rychlonastartování" nepřijde úplně šetrná, škubnutí je i tak patrné. Jenže s "AUTO-HOLD" jsem nepřišel na to, jak auto nastartovat jinak, než lehkým sešlápnutím plynu, a v takovém případě to auto škubne ještě víc, protože hned přidává i plyn a má tak tendenci se ihned rozjet. Přijde mi, že už je to dost za hranou toho, co by tomu autu prospívalo. A rozhodně to nedělá "AUTO-HOLD" samotný, protože ten bez "i-STOP" funguje hladce. Ani si nemyslím, že bych byl příliš nešetrný s tím plynem, protože mi to dělá i "Stop & Go" funkce, tedy když auto zastaví v koloně a rozjíždím ho zmáčknutím tlačítka "Resume" na volantu.
Chápu, že řešením je vypnout "i-STOP" úplně, což dělám jen výjimečně. Běžně to, kdy se aktivuje, řídím spíš tím, jak hodně sešlápnu brzdu. S notnou dávkou citu se naštěstí dá docílit aktivace "AUTO-HOLD" bez aktivace "i-STOP". Ale pořád jsou situace, kdy mi "i-STOP" dává smysl, když vím, že na světlech budu stát třeba minutu.
Samozřejmě je taky možnost, že jsem jen přecitlivělý, nebo je něco špatně s mým konkrétním autem