• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Oni taky museli do konce roku zaregistrovat všechny CX-3 na značky...
 
Na Mazda ihned je plno skladovek a levnejch, nový M3 za 510 - 520 tisíc, za tolik jsem jí kupoval před 3 rokama......

Ale ne každý chce skladovku nebo si z nich vybrat... Na Mazdy 6 jsou u skladovek pořád loňské ceny, to je fajn, ale u Mazdy 3 jsou i ty loňské ceny horní hranice, za která se tak malá auta prodávají - sám jsem tady taky někde posílal srovnání s BMW a Audi, u kterých se dá v klidu koupit auto stejné velikosti za stejnou cenu, jen s nijak zásadně nižší výbavou, zvlášť když se tím člověk probere a nakliká, co jsou ty zásadní věci; a samozřejmě je to dílem díky tradici vyšších marží - tím pádem slev pro kupce - u prémie, na rozdíl od minima manipulačního prostoru u Mazdy.
 
Třeba to budeme muset začít brát tak, že atmosferický motor je svým způsobem prémiová záležitost...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Oni taky museli do konce roku zaregistrovat všechny CX-3 na značky...
A když to budeš prodávat za pár let, tak i když jí koupíš v r. 2020, tak se všude uvádí uvedeno do provozu (tzn. postaveno na značky). To je obrovský handicap pro budoucího majitele! Sám jsem to zažil u prodeje GJ, které jsem z nedočkavosti přihlásil 17.12.2015 a pak jsem jí prodával už mezi 2015 i když chybělo je pár dní do konce roku, ale cenově jsem tím pádem padl o 1 rok!
 
A když to budeš prodávat za pár let, tak i když jí koupíš v r. 2020, tak se všude uvádí uvedeno do provozu (tzn. postaveno na značky). To je obrovský handicap pro budoucího majitele! Sám jsem to zažil u prodeje GJ, které jsem z nedočkavosti přihlásil 17.12.2015 a pak jsem jí prodával už mezi 2015 i když chybělo je pár dní do konce roku, ale cenově jsem tím pádem padl o 1 rok!
Na to se už nehraje. Dělám auta přes 15 let a rok nemá vliv na cenu takovou jak to mívalo. Ano na inzerátu to vypadá líp, ale důležitá je od kdy jde záruka a ta bude v systému. Jedině,že by si počkal až do ledna, aby i prodejce potvrdil záruku od ledna.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
 
Podle mě si vyžírají dlouhé dodací lhůty a extrémní zdražení... Jak už jsem tu psal, kolega kupuje něco typu Passatu/Superba a za výkonný model s lepší výbavou je schopný dostat se se slevou prodejce kolem 850 tis, Mazda 6, která je ještě relativně výhodná proti 3 a cx30, kolem 950 tis až milionu, a prostorná je jako Octavia... Kterou teď taky zahrnuje do výběru, protože už nabízí prostor na dostřel větších aut, a proti Mazdě 3, která je menší než v předchozí generaci, a nemá kombi, je docela výrazně levnější (pokud člověk nepotřebuje max výbavu). Mazda je podle mě vyřízená, ač bych si to sám nepřál. Ještě loni v lednu ty jazýčky vah byly obráceně, když jsem objednával M6 a CX5 já...

Mazda udělala stejnou chybu při stanovení cen, jako například Peugeot u poslední řady modelu 508. Už jsem to tu psal...

O místě v 6, 3 v porovnání s konkurencí ve stejném segmentu není ani třeba se rozepisovat.

Když si vezmu, že dodnes nemám opravené auto od koupě 5.7.2019, vyměněné poškozené díly servisem... Dále tento model prodávají s nevyřešeným problém ... Viz. můj odkaz na prezentační video z Chorvatska. Stačilo by překonat svou ješitnost a oslovit externího specialistu. Proč? Jeden zákazník, žádán zákazník. Ale oni nejsou VW, Toyota, PS, Renault, aby se mohli tahle chovat k zákazníkovi. Mohou díky našim zákonům a slepotě v Mazdy v Japonsku!

O kvalitě servisů s jejich "neprozákaznickým" přístupem (například nemožnost si donést svůj olej atd.), arogantním přístupu k zákazníkům, cenách servisních prací, dílů jako u prémiových značek atd. už tu bylo napsáno hodně.

Už je jiná doba a lidi než utratí své peníze, tak hodně přemýšlí, čtou, je silná konkurence. To ale vedení Mazdy ještě nepochopilo a stále čeká na zázrak :-). Ryba vždy smrdí od hlavy. Není je třeba vůbec litovat, ba naopak. Nejhorší je, že přicházejí o stálé zákazníky a není nic horšího než zkažená pověst v kombinaci s extremním egem.
 
Leden bych pro srovnání moc nebral, to je moc krátké období.
Nebude opravdu u těch ceníkových cen teď větší prostor na slevu? Přeci jen ty skladovky r.v.2020 se nabízejí s výraznou slevou.
 
Leden bych pro srovnání moc nebral, to je moc krátké období.
Nebude opravdu u těch ceníkových cen teď větší prostor na slevu? Přeci jen ty skladovky r.v.2020 se nabízejí s výraznou slevou.
Právě leden je pro odborníky vzorkovým měsícem! Proč musí Mazda prodávat auta za ceny roku 2019 a stejně neprodávají?
 
Určitě nevejde. To je jasná věc :)
také musím potvrdit, že se vejde. Mám doma dvě plata 2032 a zrovna mi to v autě napsalo, že je vybitá baterie v klíči, tak jsem to zkusil a CR2032 už mám v klíči ;)
 
nezkoušel někdo https://www.ebay.com/itm/For-Mazda-3-6-2014-2019-Front-Hood-Lift-Support-Gas-Spring-Struts-Hydraulic-Rod/293480366614?hash=item4454cb0216:g:rWMAAOSwYyVcYlvW&LH_BIN=1 , za ty peníze jak zadarmo a tolik by nebolelo kdyby nefungovaly, navíc vrácení peněz na Ebay není problém
Nevím o tom, že by tyto někdo zkoušel. Pokud to nejsou ty z třetího odkazu níže. Ale jsou tu nějaké vyzkoušené a bezproblémové, byť asi o něco dražší. Sám mám jedny. Zde nějaké odkazy, které snadno najdeš vyhledáváním - vyhledávač je vpravo nahoře. Ale to snad víš při svém počtu příspěvků.
https://www.mazdaklan.cz/threads/plynove-vzpery-kapoty.3175/
https://www.mazdaklan.cz/threads/co-jste-dnes-udelali-na-vasich-mazdach.881/page-60#post-63991
https://www.mazdaklan.cz/threads/sp...yfuky-sport-packet-atd.746/page-28#post-62814
 
Nevíte, co je to za materiál taková ta černá modelína, která se dává pod zadní rámeček RZ, aby neomlátil lak? Potřeboval bych to sehnat.
 
Nevíte, co je to za materiál taková ta černá modelína, která se dává pod zadní rámeček RZ, aby neomlátil lak? Potřeboval bych to sehnat.
Já použil standardní "nábytkářské" samolepicí filce, takové, co se lepí třeba pod nohy židlí nebo křesel. Dobře to drží a ten filc ti lak ochrání. Já toto napil tak, aby se rámeček opíral o filc a ne o samotný lak. Dají se sehnat i větší plochy (např. 10 x 20cm), ze kterých se pak dá vystřihnout libovolný proužek nebo jiný potřebný tvar. K dostání třeba v IKEA nebo v jakémkoliv hobby marketu.
 
Nakonec jsem koupil toto.
Sice jsem to ještě neaplikoval, ale vypadá to parádně. Myslím že to bude fungovat dobře.
Je toho velký kus, tak kdyby měl někdo z okolí Tábora zájem, tak můžu kousek ustřihnout.
 
Ahoj. Začalo se mi rosit přední levé světlo. Nemá někdo zkušenost.Popřípadě nějaký návod jak světlo vymontovat. Díky
 
Ahoj mazďáci,

omlouvám se, pokud jsem mimo místu. Nevíte, kde by mohl být problém, přestalo mi svítit, spíš neteče dost proudu do zadního světla v osvětlení kufru.

Halogenka se nerozvítí vůbec a ledka jen minimální náznak proudu... Začalo to občasným problikáváním. Budu rád, za každou radu, jelikož elektro není mojí silnou stránkou :(

https://www.mazdaklan.cz/media/test-stejne-ledky-v-jinem-svetle.4768/full
https://www.mazdaklan.cz/media/zadni-svetlo-kufru.4767/full

Pan Martin mi psal, že to bude nejspíš: IMO odpálený koncový tranzistor v RBCM, jak ta hračka vypadá a kolik to stojí? Předpokládám, že to bude pod levém zadním tapecem v kufru? V Mazdě zase řekli, že celá řídící jednotka za 6.000 Kč

zadní světlo kufru.jpg test stejné ledky v jiném světle.jpg
 
Nebudu kvuli tomu zakladat nove tema, zeptam se tady:

Je mozne nekde zapnout zobrazovani zarazeneho prevodu (u automaticke prevodovky v automatickem rezimu, samozrejme)? Na pristrojovem panelu vidim jenom "D", rad bych tam mel i cislo prevodu jak to maji koncernove vozy, ale v navodu sem nic takoveho nenasel...
 
Back
Top