• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Já to tedy beru jako jedno z hlavních pozitiv. Stejně jako bych nechtěl automat. Chci si s tím autem co nejvíc povídat... Co člověk to názor
 
Mě překvapilo jak ochotně to zatáčí a jak drží i na tak velký auto. Odezva na řízení super...ale doteď jsem opravdu převážně jezdil koncernem VW kde jsem tohle nevnímal, takže ta odezva na rozmlácenou silnici mě napoprvé fakt zaskočila..
 
Mě překvapilo jak ochotně to zatáčí a jak drží i na tak velký auto. Odezva na řízení super...ale doteď jsem opravdu převážně jezdil koncernem VW kde jsem tohle nevnímal, takže ta odezva na rozmlácenou silnici mě napoprvé fakt zaskočila..
Souhlas, s Mazdou jezdím cca. 14 dní. Vyzkoušel jsem značek mnoho, jak soukromě, tak služebně. Nicméně poprvé Mazda, cítím se jako v motokáře, poprvé se mi stalo, že se blížím k domovu a stejně si zajedu ještě nějakých 15km oklikou a ne není to proto, že bych se domů netěšil. Jen mě prostě baví to auto řídit :).
 
Joo. To dělám taky Něco na těch Mazdach fakt bude. Mám to jako autíčko z autodromu. Furt chcete další jízdu.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Tak se sžívám s Mazdou a to jak mě hned zaujalo řízení, jsem dnes vyhodnotil i jako mínus. Totálně roz**bané okresky kde mi to tupé řízeni v koncernu odfiltrovalo a tolik mi to nepřišlo, tak tady cítím snad vše. Mi bylo až líto co podvozek musí snášet.
Jo taky jsem si musel zvyknout. Já přecházel ze stařičkého passata a to bylo jako v kočáře, takže ten první šok byl velký.
 
Když se člověk podívá, jak je 6 nízká a zároveň široce rozkrocena, tak je mu jasný, že stabilita bude dobrá a ona je. Když k tomu přidáš nízkou váhu a dobrej motor tak to prostě funguje. Já bych jen uvítal sedačku níž. Škoda že není nějakej kit kterej by to pořešil
 
Ahoj.

Rychlý dotaz.

Vybitá baterie ve smart klíčku. Nastartuju přiblížem klíčku k tlačítku, ale když odemykám auto klasicky planžetou z klíčku, tak samozřejmě spustím alarm a ten se deaktivuje až tím nastartováním.

Je způsob jak odemknout bez alarmu? V manuálu jsem nenašel.

Např. zda se dá klíček přiblížit někde k anténě vně auta.

D9ky.
 
Ahoj. Z vnitřní strany displeji IT se mi začalo něco odlepovat a dělá to takové bublinky. Postupně se to pomalu zvětšuje. Nevíte, zda jde o nějakou známou závadu? Případně kolik stojí oprava/výměna na autě v podpisu?

20210805_170028.jpg
 
Hmm, tak to jsem ještě neviděl, až budeš mít info, co to je, tak se poděl...přijde mi to, jak kdyby pod tím něco topilo :)
 
Vypadá to na oddělování dotykové vrstvy. Displej koupit z Allegra.
 
Tak nový displej v Mazdě cca 50 000 Kč. Takže nezbývá, než jak píše @shr3k sehnat nějaký použitý. Nedokázal byste prosím někdo zjistit PN toho dílu na 2015 GJ?

Není to GML8611J0A ?
 
Z vrakace koupit celý infotaiment a rozebrat nebo se ozvi na auto Dufek.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Tak nový displej v Mazdě cca 50 000 Kč. Takže nezbývá, než jak píše @shr3k sehnat nějaký použitý. Nedokázal byste prosím někdo zjistit PN toho dílu na 2015 GJ?

Není to GML8611J0A ?
GRT7-61-1J0A nebo GML8-61-1J0A ... jinak bez VIN příště neručím za správnou informaci.
 
Už jsem se s tím vyhledal viz výše.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Aha, já to pochopil tak, že podle VIN můžou být 2 varianty displeje. Už je mi to jasné. Každopádně jelikož originální nový díl je utopie, rovnou jsem kouknul, jak se dá displej vyndat a je to celkem snadné. Takže jsem si to rovnou natrénoval na výměnu, až seženu nějaký jiný. Taky jsem prošel zahraniční fóra a není to úplně neznámý problém. Spíš než bublinkování se ale objevovalo samovolné praskání uvnitř displeje na autech r.v. 2015 - 2016. Já už dnes také zpozoroval, že se na kraji displeje objevila malá prasklina. Dotyk ale i v místě poškození funguje standardně.

20210809_132352.jpg 20210809_132618.jpg 20210809_132644.jpg 20210809_132656.jpg 20210809_132722.jpg 20210809_132736.jpg 20210809_133156.jpg
 
Koukám ještě že dotykové ovládání vůbec nepoužívám, už jen kvůli upatlání... Přijde mi, že ovládání přes kolečko a tlačítka je ideální.
 
Také ho nepoužívám. Člověk se musí k displeji hrozně natahovat. Ovladač na středové konzoli je perfektní řešení.
 
Taky jsem prošel zahraniční fóra a není to úplně neznámý problém. Spíš než bublinkování se ale objevovalo samovolné praskání uvnitř displeje na autech r.v. 2015 - 2016. Já už dnes také zpozoroval, že se na kraji displeje objevila malá prasklina. Dotyk ale i v místě poškození funguje standardně.
Přesně tak, relativně často se objevující problém. A nejenom u Mazdy.
Na foto například Subaru 2018 :)
221644654_4292389777511971_4487666303819768331_n.jpg
Držím palce ať se podaří sehnat display rychle za dobrou cenu ;)
 
Když jsme u těch prasklinek... Takhle vypadá můj HUD?

IMG_20210810_152219.jpg

Chtěl jsem to původně nějak rozleštit ale uprostřed sklíčka je nějaká fólie a ta je právě takto popraskaná takže smůla...
Máte to taky někdo??
Sám @Natural při očistě auta říkal že to asi ještě neviděl takže zas mám něco extra?
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top