• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Mazdar pánové, na mé GJ mám na volantu ošoupané logo, takže jde na některých místech vidět plast. Objednal jsem si z alíka nové. Má někdo rady a tipy jak logo na volantu vyměnit (snad nebudu muset odmontovat celý volant :) ) ?
Zkusil bych to možná opatrně trochu nahřát horkovzduškou a slabou strunou odříznout,asi to bude přilepený ?
 
minimálně přilepený. Jestli to číňan udělal dobře, jsou na logu piny...ale nahřátí bych zkusit mohl?
 
Když jsem měl ještě forda,tak to piny nemělo,tak jsem to dělal tímto způsobem a šlo to v pohodě. Mazdička je snad taky mít nebude,to by mohlo jít ?
 
Dnes sa mi stala divna vec.
Cakal som na STK a zmenil som si jazyk v systeme na anglictinu a o chvilu z nicoho nic vyskocilo check engine light.
Vypol som motor, nastartoval znovu a uz to bolo ok, aj pri jazde domov.
Stalo sa vam nieco podobne?
Mam forscan tak to mozem skusit napichnut vecer, len pre istotu sa pytam aj tu.
 
Dávám dohromady náhradní žárovky a překvapilo mě, že vepředu je to full led a vzadu jsou blinkry, zpátečka a zadní mlhovka žárovky. Výbava exclusive line z D. Co má v čechách výbava Revolution?
 
Pokud se jedná o GL 2019 v podpisu (a ne GL s italskou značkou na foto) tak ano, wagon má vzadu tolik vláknových žárovek i v těch nejvyšších výbavách.
Ideální vyměnit za LED a vytažené žárovky si nechat jako náhradní (i když ve vozech již od října 2018 být nemusí).
 
Nedávno jsem měl půjčenou novou M6 ve výbavě Takumi Plus a překvapilo mne, jak blbě svítí originální LED v interiéru. Při jízdě v noci zase svítí uvnitř na stropě nějaký světlušky, což mi strašně vadilo. Zpátečka nesvítí v podstatě vůbec. To LED od @Natural je úplně jinej level, předpokládám že i v interiéru. Tam jsem si nechal původní žárovky kvůli barvě světla a ty mi vyhovujou.
 
Pokud se jedná o GL 2019 v podpisu (a ne GL s italskou značkou na foto) tak ano, wagon má vzadu tolik vláknových žárovek i v těch nejvyšších výbavách.
Ideální vyměnit za LED a vytažené žárovky si nechat jako náhradní (i když ve vozech již od října 2018 být nemusí).
Pokud se jedná o GL 2019 v podpisu (a ne GL s italskou značkou na foto) tak ano, wagon má vzadu tolik vláknových žárovek i v těch nejvyšších výbavách.
Ideální vyměnit za LED a vytažené žárovky si nechat jako náhradní (i když ve vozech již od října 2018 být nemusí).
Koukal jsem na Aliexpress a ledky, ale nakonec jsem to tam nechtěl dávat, abych tím neodpalil řídící jednotku nebo něco jinyho a abych neoslňoval blinkrem řidiče za mnou. Ale na tu zpátečku by se výkonná ledka asi hodila.
 
Takže to nejsou samostatné žárovky, ale jsou to celá LED světla?
Přesně tak, celé moduly. Origo LED svítí opravdu málo.
Já dávám standardně stejně výkonné LED, jako jsou žárovky, aby bylo světla přiměřeně hodně a bylo stále příjemné - viz měření například:

Koukal jsem na Aliexpress a ledky, ale nakonec jsem to tam nechtěl dávat, abych tím neodpalil řídící jednotku nebo něco jinyho a abych neoslňoval blinkrem řidiče za mnou. Ale na tu zpátečku by se výkonná ledka asi hodila.
Posílám do zprávy kompletní info ohledně osvětlení ;)
 
Jsem téměř Alu panic, tak se zeptám. Když místo rozměru 7,5x17 koupím 7x17, bude to problém. Má to být na zimáky, tak si říkám, že by to teoreticky mělo gumu jen mírně nahnat do výšky, což by u zimáků nebylo na škodu. Na technický by to asi taky nikdo neřešil, když by tam byla guma dle TP. Nebo uvažuju blbě?
 
Jsem téměř Alu panic, tak se zeptám. Když místo rozměru 7,5x17 koupím 7x17, bude to problém. Má to být na zimáky, tak si říkám, že by to teoreticky mělo gumu jen mírně nahnat do výšky, což by u zimáků nebylo na škodu. Na technický by to asi taky nikdo neřešil, když by tam byla guma dle TP. Nebo uvažuju blbě?
Tátu kdysi z STK vyhodili, když měl na jedničkový ofci místo 6x15 6,5x15. Třeba ne každý to bude řešit, ale stát se to může...
 
Má to být na zimáky, tak si říkám, že by to teoreticky mělo gumu jen mírně nahnat do výšky, což by u zimáků nebylo na škodu.
Nějak nerozumím, proč by to mělo vyhnat gumu do výšky. Ovšem každopádně přijdeš o o část stability v zatáčkách. Samozřejmě na ledu, sněhu a mokru je ti to jedno, ale na jaře se běžně jezdí na suchu a za tepla a to člověk docela zapomene na to, že jede na zimákách. A ty jsou v teple navíc o dost měkčí než letňáky. Takže nevím, k čemu je to dobré, spíše naopak. Za tu úsporu na ceně ráfku to podle mě nestojí.
Jinak tu je několik vláken na pneumatiky a rozměry disků, tak je dobré si je pročíst.
 
Je zde někdo kdo instaloval originál parkovací kameru dodatečně?, Nemohu dostat obraz z kamery, zapojení se zdá být dobré. Po instalaci jsem provedl reset s odpojením baterie a také přes trojhmat, ale po zařazení zpátečky se přepne displej na vstup kamery, kde je Japonské menu ve kterém nemohu přepnout na jazyk Angličtina ani žádnou volbu potvrdit, jelikož je nad ním nadřazené menu nastavení kamery v CZ kde jde nastavit pouze - jas, kontrast, reset kamery atd: Při couvání se objeví v pravém rohu autíčko se sensory, ale obraz z kamery není pouze to menu v Japonštině. Setkal se někdo s tím, je třeba nějaký speciální nastavení, nebo něco podobného?
Díky za každou informaci.
 
Zkoušel jsi se dívat tu?
Tak jsem úspěšně vyřešil problém s aktivací parkovací kamery za pomoci pana ing Jakuba Rejtmajera z mazdashopu Tábor.
Pokud to znáte je to legrace, ale přijít na to, aby se dalo pohybovat v japonském menu kamery poslouží páčka ovládání světel s přepínáním. Zde se přepne na angličtinu a poté je na každém zda dá přednost manuálnímu nastavení, nebo auto nastavení, po těchto krocích stačí pouze vypnout motor a opět nastartovat a obraz je na displeji. Kameru kterou jsem zakoupil má natáčecí pruhy podle směru kol, je tato GMD9-V7-535.
 
Ahoj. Mám auto z druhé ruky a už od jeho koupi se mi zdá, že klimakompresor je docela hlučný. Předtím jsem měl GG, kde bylo slyšet na volnoběh pouze hučení sahar, ale zvuk samotného kompresoru jsem zaznamenával. Za jízdy vůbec.
U GJ je kompresor docela dost slyšet v kabině, jak při stání na volnoběh, tak při klidné jízdě do cca 60 km/h. Samozřejmě pouze pokud kompresor sepne.
Při předjíždění a tedy vysokých otáčkách, když zrovna sepne, tak docela i zazpívá. :-/
Kromě zvýšené úrovně zvuku ale kompresor funguje standardně.
Také slyšíte kompresor, nebo je to spíš jen vada na tom mém?
 
Back
Top