• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 6 (GJ/GL) - obecně

Na naší cx3 byl od nové hlučnější, na 3, 6, 6 a CX5 vcelku tichý. Na volnoběh sepnutí slyším, ale slabounce. Ale že by pískal nebo tak něco, to určitě ne.
 
Hlučný není, ale štve mě to neustále spínání a vypínání. Proč proboha nepoužili stálobežný kompresor!? Nezměnili náhodou typ kompresoru u novějších modelů?
 
Já kompresor neslyším. A to mám občas i vypnuté rádio a standardní odhlučnění interiéru z fabriky.
 
Sel sem dnes dolejt do ostrikovacu, a o otevreni kapoty sem na celnim pricniku nasel klidne sedet tenhle "spunt". Nevite nahodou co to je, a kam to patri?

spunt.jpg
 
Hlučný není, ale štve mě to neustále spínání a vypínání. Proč proboha nepoužili stálobežný kompresor!? Nezměnili náhodou typ kompresoru u novějších modelů?
Pokud ho chceš mít stále zapnutý, změn si režim z A/C ECO na A/C. Osobně v tom nevidím žádný přínos, leda tak zvýšenou spotřebu. Mimochodem kompresor u své M6 taky neslyším.

Sel sem dnes dolejt do ostrikovacu, a o otevreni kapoty sem na celnim pricniku nasel klidne sedet tenhle "spunt". Nevite nahodou co to je, a kam to patri?

Zobrazit přílohu 35418
To vypadá jako krytka na doplňování chladiva do klimy.
 
A kde to na motoru hledat? Mel sem jen 5min, a nenasel sem nic kam bych to mohl dat. Jinak poprve sem otevrel motor od posledni navstevy servisu, tak predpokladam ze mechanik to sundal, jenze misto toho aby takove drobnosti ukladal bokem do nake krabice, polozil je na pricnik a zapomel na to. Asi si s nim pujdu promluvit!
 
Díky za info ohledně kompresoru. Máte ještě prosím někdo představu, kolik stojí nový kompresor v Mazdě?
 
A kde to na motoru hledat? Mel sem jen 5min, a nenasel sem nic kam bych to mohl dat. Jinak poprve sem otevrel motor od posledni navstevy servisu, tak predpokladam ze mechanik to sundal, jenze misto toho aby takove drobnosti ukladal bokem do nake krabice, polozil je na pricnik a zapomel na to. Asi si s nim pujdu promluvit!

Snímek obrazovky 2021-06-21 083101.jpg
 
Pokud ho chceš mít stále zapnutý, změn si režim z A/C ECO na A/C. Osobně v tom nevidím žádný přínos, leda tak zvýšenou spotřebu. Mimochodem kompresor u své M6 taky neslyším.
Je jedno jaký režim je aktivovaný i na A/C stále cykluje. Je to prostě pravěký systém on/off a neumí to variabilně měnit výkon chlazení, což u této třídy a při ceně vozu je docela fail. Nevím, jak je to u novějších modelů Mazdy a zda se posunuli.
 
Dobré řešení! Nemusí se stále otáčet a zároveň umí měnit výkon bez neustálých rázů.
 
Prosba na majitelé Mazdy 6 GJ (2018) z Prahy nebo okolí. Mám podezření, že má tvarově i rozměrově stejný kaslík spolujezdce jako M3 BN akorát s přidanou hodnotou, že je z výroby potažen plyšem. Mohl bych k někomu z vás zajet a zkusit, jestli pasuje do mé trojky? Potažení semišem jsem udělal pracně sám, ale v těch vedrech se to odlepilo. Klidně pošlete SZ. Moc děkuji.
 
Tak si takhle jedu, předemnou auto odbočuje, říkám si, to se vyhneš, ale my auto bylo jinyho názoru. Zabrzdilo s pedálem na podlaze a chlap za mnou to nedobrzdil... Ty chytrý auta jsou fakt blbý
back.jpg
 
Ahoj. Mám auto z druhé ruky a už od jeho koupi se mi zdá, že klimakompresor je docela hlučný. Předtím jsem měl GG, kde bylo slyšet na volnoběh pouze hučení sahar, ale zvuk samotného kompresoru jsem zaznamenával. Za jízdy vůbec.
U GJ je kompresor docela dost slyšet v kabině, jak při stání na volnoběh, tak při klidné jízdě do cca 60 km/h. Samozřejmě pouze pokud kompresor sepne.
Při předjíždění a tedy vysokých otáčkách, když zrovna sepne, tak docela i zazpívá. :-/
Kromě zvýšené úrovně zvuku ale kompresor funguje standardně.
Také slyšíte kompresor, nebo je to spíš jen vada na tom mém?
Já to mám na Octavii. Rok jsem jezdil bez klimy, pak ji zapnul a od té doby to je, jak kdyby za mnou jezdila motorka. Ale na funkci to nemá vliv a jezdím tak už sedm let.
Prý je to tím, že klima má běžet téměř pořád, jinak se hůř maže kompresor nebo čerpadlo, nevím. Nebo mi někdo z mechaniků vyměnil nový díl za starý ;), protože se to stalo na tři roky starém autě a to mi přijde dost brzo.
 
Ondrej: Díky za info. je fakt, že já už takhle také jezdím 2 roky. Jak se na to nyní za parných dní víc soustředím, vypozoroval jsem, že pokud je motor/kompresor studený, tak slyšet není. Tedy typicky první jízda dne je cca 5 minut ticho a pak to pomalu nastoupí.
 
Že by tu nebyl nikdo s mazdou 6 2018 z Prahy? Chtěl bych jen mrknout na tu přihrádku spolujezdce...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Tak se sžívám s Mazdou a to jak mě hned zaujalo řízení, jsem dnes vyhodnotil i jako mínus. Totálně roz**bané okresky kde mi to tupé řízeni v koncernu odfiltrovalo a tolik mi to nepřišlo, tak tady cítím snad vše. Mi bylo až líto co podvozek musí snášet.
 
Je pravda že v mazde je ve volantu cítit i hrubost zrna jednotlivých asfaltu. V této republice je to často za trest při tom stavu silnic.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Back
Top