• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

Ale jasne, auto se musi libit. Aspon me ;).

No chtěl jsem tady něco napsat k Tvému vkusu, kterým mě v poslední době tak překvapuješ, ale nebudu rýpat. :D Jinak totiž s Tvou větou naprosto souhlasím. ;) Jen máme naprosto odlišné vnímání designu. :)
 
Když jsou černé lemy širší, než je výška pneu, nevypadá to dobře...
 
Při prohlížení designu mne napadlo, že světlomety vypadají jako by do těch předních někdo kopnul, čímž je zarazil trochu dovnitř a následkem toho ty zadní povylezly ven. :D
 
Mne se teda nova CX-30 ohromne libi, konecne kandidat na nahradu CX-3 pro moji zenu... uz jsem si rikal, ze snad budeme muset do nejakeho ciziho autosalonu. Nova trojka v hatchbacku me zvenci lehounce zklamala, a tohle mi prijde o dost lepsi. Ted jeste aby cena za AWD s automatem nezacinala na 800 :D

Asi nejlepsi videa, co jsem zatim nasel, jsou tahle dve, nezaclani na nich lide a ukazuji dobre interier:
 
Mně CX 30 překvapila už jen s toho důvodu, že se o tomto autě... tuším že ani tady, nepsalo vůbec. Za mě moc hezké auto a dokážu si představit CX30 jako náhradu za CX3. Jen s těma plasty nadkolí a prahů mě taky hodně zarazilo.Opravdu jako pěst na oko.Překvapuje mě, že si s tím ti malí kluci z Hirošimy nedali trochu více práce a ty nevzhledné plasty alespoň trošku neosadili nějakým decentním dizajnovým chromováním, přechodem z přední části kde je ta spodní část osazena docela širokým chrom pruhem. Ostatně i CX3 od stupně výbavy Revolution maji hezky vyvážené spodní části plastu ozdobenoé chrom lištama a vypadá to na oko hezky.
 
Mne se to plastovani zda hodne vkusne, prijde mi to takove jednoduse vyvazene, mala plocha lakovane karoserie mi prijde hezka a auto odlehcuje. Na cx3 i jinych autech mi ty chromove listy prijdou nehezke... Sto lidi, sto chuti :) Ja bych byl i za redukci chromu a ozdob na nove sestce, kterou mam objednanou, a ta nejvyssi vybava uz mi prisla jako interier v Mercedesech, coz je neco, kam bych se ja osobne nikdy nechtel dostat.
 
Když jsou černé lemy širší, než je výška pneu, nevypadá to dobře...

Tohle by měla být nová definice platná v Automotive designu. Palec nahoru!

Jinak auto, až na ty přehnané plasty, celkem povedené. Jenže mám dojem, že Mazda opravdu ztrácí trochu dech. Auta si začínají být strašně podobná a bez nápadu. Pokud byste si sem dali ještě model CX-4 nebo CX-8, přestanete je z některých úhlů rozpoznávat. Nelíbí se mi, že se Mazda vydala cestou, jakou jde koncern. Uniformní vozy, které se liší jen v detailech a velikostech.

Jistě, jsou tady výjimky, i koncernové. Arteon, T-Roc apod. jsou jiná a neokoukaná auta. Mně se fakt ale líbilo, že Mazdy jsou dostatečně odlišné v každém modelu. Největší podobnost jsem viděl u Mazdy 3 a Mazdy 6 z čelního pohledu. Ale jinak co model, to jasně rozpoznatelná silueta. To už přestává platit, bohužel. Budu doufat, že aspoň nová šestka se bude podobat studiím, které představili v minulých letech.
 
Tohle by měla být nová definice platná v Automotive designu. Palec nahoru!

Jinak auto, až na ty přehnané plasty, celkem povedené. Jenže mám dojem, že Mazda opravdu ztrácí trochu dech. Auta si začínají být strašně podobná a bez nápadu. Pokud byste si sem dali ještě model CX-4 nebo CX-8, přestanete je z některých úhlů rozpoznávat. Nelíbí se mi, že se Mazda vydala cestou, jakou jde koncern. Uniformní vozy, které se liší jen v detailech a velikostech.

Jistě, jsou tady výjimky, i koncernové. Arteon, T-Roc apod. jsou jiná a neokoukaná auta. Mně se fakt ale líbilo, že Mazdy jsou dostatečně odlišné v každém modelu. Největší podobnost jsem viděl u Mazdy 3 a Mazdy 6 z čelního pohledu. Ale jinak co model, to jasně rozpoznatelná silueta. To už přestává platit, bohužel. Budu doufat, že aspoň nová šestka se bude podobat studiím, které představili v minulých letech.

Zdarec,mě osobně se Mazda CX 30 hodně líbí,je větší než CX 3 a menší než CX 5 ,ted ještě záleží kolik za ni budou chtít kdyby byla cena kolem půl míče ,tak pár let ještě poblbnu s M 2 jdu do do CX 30.
 
Poslední úprava moderátorem:
Ja myslim, ze je to vhodne doplneni evropske prodejni nabidky. A plasty se daj prestrikat..pokud to nekoho irituje. Horsi uz to bude s tou torzkou, ale vetsina lidi s touhle kastli nejezdi jako ja:)..takze je to vlastne asi jedno.
 
Zase na druhou stranu by mohlo byt jednodussi namontovat nejaky body kit :D
 
Zdarec,mě osobně se Mazda CX 30 hodně líbí,je větší než CX 3 a menší než CX 5 ,ted ještě záleží kolik za ni budou chtít kdyby byla cena kolem půl míče ,tak pár let ještě poblbnu s M 2 jdu do do CX 30.
Viděl bych to stejně. Škoda jen, že Corolla tou dobou bude už taky zase dál.
Ale teď jsem viděl naživo Suzuki Jimny, a..., fakt to nevypadá zle. Takové malé velké auto.
Ale rozhodně CX-30 v současné době asi nejlepší počin od Mazdy. Ještě tak snížit hmotnost o 150 - 200 kg, zkrátit čelní převis o 15 a zadní o 5cm, a není tomu co vytknout.
 
ted ještě záleží kolik za ni budou chtít kdyby byla cena kolem půl míče
podle odhadů by se měla pohybovat mezi CX-3 a CX-5 což by celkem šlo, taky se mi líbí a zvažuji něco většího než současnou CX-3 a CX-30 se zdá jako takový kompromis s vyšším posezem, vetším kufrem a není to obrovská krabice
 
Odhad v clanku, ktery auto proste napozicoval logicky mezi CX-3 a CX-5 je jedna vec. Druha vec je to, ze to je vetsi Mazda 3 v modnim SUV strihu. Takze pro cenovou predstavu bych si primarne vzal cenik aktualni BP a mozna tomu prihodil nejakych 10% ceny navrch.

Takze ja teda rozhodne moc neocekavam zakladni cenu pod pul milionem, mozna neco malo pod 600k.
 
Odhad v clanku, ktery auto proste napozicoval logicky mezi CX-3 a CX-5 je jedna vec. Druha vec je to, ze to je vetsi Mazda 3 v modnim SUV strihu. Takze pro cenovou predstavu bych si primarne vzal cenik aktualni BP a mozna tomu prihodil nejakych 10% ceny navrch.

Takze ja teda rozhodne moc neocekavam zakladni cenu pod pul milionem, mozna neco malo pod 600k.
souhlas, ale myslím si, že by neměla převýšit cenu CX-5 a to by nebylo špatný
 
Já jsem si teda docela jistý, že stejně jako se stalo s šestkou a zvlášť s trojkou (která teď stojí při stejné výbavě skoro to samé, co šestka), příští generace CX5 bude mnohem, mnohem dražší. Takže bych se vůbec nedivil, kdyby střední výbavy CX-30 stály jako dnešní CX5 a příští CX5 překračovala milionovou hranici. Dvojnásob, když Mazda čím dál častěji zmiňuje, jak by ráda mezi prémii.
 
Ale jinak co model, to jasně rozpoznatelná silueta. To už přestává platit, bohužel. Budu doufat, že aspoň nová šestka se bude podobat studiím, které představili v minulých letech.
Kdyz jsem tak dneska koukal na: Český trh v únoru 2019: Jakým modelům se dařilo v jednotlivých segmentech? - Mazda 6 (25 kusu) vs CX-5 (113) nebo CX-3 (121) prodanych v unoru. Tak si rikam, jestli vubec bude mit Mazda nejakou extra snahu delat novou sestku diametralne jinou/zajimavejsi. Jak uz se x-krat psalo ruzne v clancich i vymirajici stredni tride, muze na to sestka doplatit. Ale nastesti my nejsme idealni pripadovy priklad pro svetovy odber.

Tak uvidime, na jaka cisla se dostane nova trojka. Jestli se vubec nekdy v te tabulce prvnich deseti nizsi stredni ukaze. Skoro bych pochyboval.
 
Myslím, že u Mazdy 6 lidi prostě čekají na nový model. Určitě tady bude pořád dost zajímavá skupina zákazníků, která SUV nechce. Sice je rok od roku slabší, ale střední třída je pořád ještě docela silná. M6 je ale na konci svého cyklu a úpadek prodejů je přirozený. Totéž, mimochodem, zaznamenává i Superb.
 
Back
Top