ahoj, přidám také moje problémy: D254 homura - najeto 27tis km - 6 návštěv v servisu v rozmezí prosinec 23 až únor 24
mám od května 24, první servis 4.12.23 klasika oleje + jsem upozornil na všechny výše uvedené problémy,
zámek zadních dveří vyměněný, ale původní už nevydával zvuky, protože jsem oblepil ten protikus a nechal to tam dál
vrzání na přední nápravě promazáno - když slyším v servisu, že servisní postup je promazat, tak už se směju, mazda maže
různé aktualizace:
bezd.nabíječka nabíjí o trochu lépe, ale cca po 15min. se přehřeje, tzn. zlepšilo se o 10min
rozpoznání obličeje jsem po všech akt. již vypnul, nastavení všeho zůstává tak jak bylo když jsem vypnul auto, jsem spokojený
- zbytečná funkce, kterou se tak chlubili, když auto prodávali
vytlumeny všechny dveře - až to nezní jako žigul
adblue: hláška dolijte do 2280km, dotankoval jsem doplna pistolí, hláška furt zůstávala cca 2 týdny, servis si nevěděl rady, na angl.fóru jsem naše, že je potřeba odčerpat pár litrů řekl jsem to servisu, odčerpali 4,5l, hláška zmizla
, příště mám prý dotankovat max 4-5l
...původně jsem natankoval asi 9l
hláška o hybridním systému: zatím jen 1x, zamčel odemčel jsem auto, hláška zmizla
chtěl jsem po servisu vyměnit komplet tlumiče za něco prémiového - neumí, nedoporučují, ztráta záruky...ale mám nárok na zadní, vyměněno
chladič: při mé asi 4 návštěvě prý mi teče chladič, auto předáno do servisu před týdnem, za dva dny bude hotovo, pak tel že přepravce při převozu chladič zničil, resp.promáčkl čidlo, náhradní chladič není, tak ještě že mám náhradní cx5 alespon....nový chladič snad za 2-3 týdny, tzn. měsíc bez auta...
toto je moje 6. mazda v životě, 323F, Premacy, 5, 6 a CX7, pak jsem 8 let měl 2 generace Sorenta - spokojenost, bez reklamace, jen mi na obou odešel EGR ventil v záruce, pak jsem uviděl CX60 s 6válcem nafta, obrovské nadšení!!!...opadlo
Pořád jsem byl ochoten autu všechno odpustit, kvůli tomu motoru, jízdní vlastnosti zase až tak dobré nejsou. Chápu, že čím více elektroniky, tím se více může kazit, ale v Korejci jsem měl téměř vše co v CX60 a bez problému. Myslím, že motor u mazdy bude mít velké problémy cca po 50tis km.
stále si říkám, že teď už to bude poslední problém, ale co se dovídám na fórech, tak přibývají další další...
nyní nově: samovolné přidání plynu, mě se stalo při zapnutém tempomatu na dálnici i ve městě, nastaveno např.52km/h a nejedno se rozjelo na 60
už se někomu stalo?
včera jsem se rozhodl, že se auta zbavím, budu řešit ukončení úvěru přímo s leasingovkou a s prodejcem KIA - výměna za nové sorento, oslovil jsem taky prodejce kde jsem kupoval, zda jim můžu auto vrátit, odprodat - zatím bez odezvy.