Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Počkat, to jako fakt? Ledky a zatmavena okna? ?Koukam v UK si taky i v nejvyssi vybave museji jeste priplacet za led-svetla, 360deg-kameru, adaptivni tempomat, a zatmavena okna. Tahle "radoby-premiova" cenova polika mazdy je ostuda...
To se výrobce asi nezavděčí. Když je to součást výbavy, lidé hudrují, že to nepotřebují. Když se to udělá jako paket, lidé hudrují, že si musí připlatit.Koukam v UK si taky i v nejvyssi vybave museji jeste priplacet za led-svetla, 360deg-kameru, adaptivni tempomat, a zatmavena okna. Tahle "radoby-premiova" cenova polika mazdy je ostuda...
Rekl bych, ze od toho jsou ruzne stupne vybav, ne? Ale u CX-60 je to "jednoduche": treba adaptivni tempomat nebo matrix-led nemas standartne v zadne vybave. A je to jeste horsi, protoze i za nektere "prkotiny" musis vzdycky doplacet.To se výrobce asi nezavděčí. Když je to součást výbavy, lidé hudrují, že to nepotřebují. Když se to udělá jako paket, lidé hudrují, že si musí připlatit.
Co je to ,,RUBL”….?Klidně připlatím 100 000 rublů, když to bude umět stahování oken dálkovým ovladačem.
Já tedy vidím LED už v základní výbavě - jen nejsou ,,adaptivní” ty si priplatis za ty adaptivní.Koukam v UK si taky i v nejvyssi vybave museji jeste priplacet za led-svetla, 360deg-kameru, adaptivni tempomat, a zatmavena okna. Tahle "radoby-premiova" cenova polika mazdy je ostuda...
Tak to je hodně výstižné! Teď už se u Mazdy elegance a lehkost nenosí. Teď má táhnout zamračenost a nabubřelost A příště mřížka masky bude ještě větší, poroste stejně jako ledvinky BMW.Proč mám pořád pocit, že za CX60 stojí návrhář co měl CX5, kterou poslal do zdi.
Automobilka "Co je hranaté, to je dobré" má své publikum jasné. To se holt se stylem M3 a M6 nedá sloučit. ?Designem CX-60 se podle mě Mazda snaží zaujmout větší škálu zákazníků. Tak jak vnímám své okolí, je pro většinu běžných spotřebitelů úchvatný designový styl M3 / M6 nestravitelný.