Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Dopadlo to tak, že dělají místo toho méně praktické SUV. ale ve své podstatě cílí na podobnou cílovou skupinu, MPV a SUV. Nicméně lidé mají v hlavě z SUV dobrý dojem (viz zdánlivá podobnost pro masy s offroady, stylizace SUV je sportovní a kdesi cosi tamto tamhle apod.), ale MPV mají reputaci jako "mama van". Takže to je spíše skrytá evoluce.To věřím, že auta typu SUV nebo crossover nezmizí, ale ještě před 15 lety bylo trendy mít MPV a jak to dopadlo... Mazda v EU dřív taky měla "SUV" s názvem Tribute (Ford Escape) ale nebyl zrovna trend těhle aut.
Třeba se pletu a auta typu sedan,... se dostanou opravdu na okraj vymření a dalším trendem bude vozit děti do školy a pak šup na nákup do Kauflandu Transitem nebo nám na sídlišti budou rovnou stát emerický trucky ?
Jen mi prostě přijde jako naprostá šílenost úplně zlikvidovat bez náhrady vlajkový auto (i kdyby měli preznačkovat Corollu nebo něco takovýho) a nahradit ho něčím co se táhne jen na nějaký časový trendy vlně.
Tady myslím to je tím, že SUV, trucky a velká auta obecně jsou v USA prodávaná jak housky na krámě, nehledě na kvalitu, vybavení apod. Takže i objektivní stárnutí první generace není překážka pro mnoho zákazníků. Mám sice omezený vzorek lidí z Ohia, Texasu...ale tak to aspoň je pro mnoho mých kolegů.Poukazuju na prodeje především CX-5 v USA, kde neklesaly ani se stárnutím první generace.
Souhlasím, proto jsem psal "mají reputaci". Což se nutně nezakládá na pravdě.Ad. MPV - mame uz 6 let SMaxe MK2, to auto nema, co do uzitnych vlastnosti, konkurenci. Kam se hrabe kdejake EsÚVé velke zvenku, vevnitr vsak pripominajici krabicku od sardinek. Ja se vepredu krasne rozvalim, koule pekne vetraj, koukam se pres tu metr hlubokou palubku a prijdu si jako kral. Jako bonus to ma super podvozek, takze v Buchlakach si namazu na chleba kdejakeho troubu s ksiltem dozadu. A ze by to vypadalo jako mamacar... ?
On ten trend s SUV pred kety v CR IMHO tak, ze si to koupil jeden trouba, druhej citil, ze je silne ohrozena jeho rodina v pripadu nehody, tak si to musel koupit taky... pred temi par lety jsem mel pocit, ze to skonci jizdou v tanku, nastesti se to ustalilo...
No a pak jsou lidi kterým je 30 a ocení lepší nastupování. Někdy jsou i lidé ve 40, kteří buď vlastní a nebo cizí vinou mají potíže se ohýbat. ? Věk bych asi raději nepaušalizoval při výběru auta. Viděl jsem tu v okolí hromadu 50+ chlapíků, co měli sedan od Mercedesu, BMW či Audi, nebo jiných značek. ?Nojo jenže pocit bezpečí je prave jen pocit. SUV je min bezpečné než sedan/hatchback/kombi.
Za mne zrušit 6 je hřebík do vlastní rakve.
Co bude následovat? Zruší 2 a 3…?
Jak sem byl na garančce přišel nějaký starý pán a chtěl CX3. Řekli mu, že se už neprodává ať si veme CX30 - koukl na cenu a řekl ze se podívá jinde.
Né každý chce kupovat draha SUV a pokud budou mít nabídku jen mezi drazsimi auty přijdou o plno zákazníků. Když mi 2 nabídne to co CX3, 3 mi dá to co CX30 a 6 to co CX5 proč bych si měl kupovat dražší SUV které má vyšší hmotnost, těžiště tím i horší bezpečí, má vyšší spotŕebu dostat věci do rakve na střeše nebo dat tam kola je taky horší…..
Ano pokud je mi 60 a víc ocením lepší nastupování…. Ale snad jsou i lidi kterým je 20-40 a mají zcela jiné priority.
Mám pocit, že k rozhodnutí Mazdy skončit s M6 přispěla také tato statistika