• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Tak teď se ještě domodlím že udělaj 6Válec v benzínu a oznáměj Mazdu 6....

...Sím Sím Sím...
 
Ve smlouvě je 31.10. Jsem k tomu termínu spíš skeptickej, protože jsem čekal 7 měsíců na PHEV Sorento a objednávku KIA “zresetovala”, takže mám strach, že tenhle termín u Mazdy taky nemusí být finální. Prodejce nicméně tvrdí, že později by to být nemělo.
 
Zatím se dá objednat jen PHEV. Auto jsem nekonfiguroval, prodejce mi řekl, že má 4 objednané a jedno z nich bylo v plné palbě (Takumi se všema paketama), tak jsem vzal to.
 
Poslední úprava:
Těšíme se na recenzi a neptej se konkrétně koho zajímají detaily - nás všechny samozřejmě :)
 
Ok ;-) tak třeba dávám do placu, že mě docela dostala cena za střešní lyžiny za 20.000 Kč. Co na tu cenu říkáte? Když jsem koukal na cenu rakví Thule jako ofiko příslušenství na mazda.cz, tak jsem zjistil že za rakev chce mazda 25K, a za tu stejnou alza 15K. Tak jsem pak přemýšlel, jestli lyžiny nejdou sehnat taky za půlku v aftermarketu…
 
Jako podelniky? Ze bys pak nekde v garazi vrtal strechu?
 
Zrovna tuhle polozku bych nasledne delat nechtel:
1. budes muset vrtat do strechy (tipuji) se vsemi neduhy - sundavani stropnice, riziko koroze...
2. chces usetrit, ale nasledne te to IMHO vyjde draz, nehlede na to, jestli to u tak "mladeho" auta vubec sezenes..

:pensive:
 
Podívej, snaha ušetřit za tím není, kupuju to jako firemní auto a budget omezenej nemám :-) to ale neznamená, že mi nevadí vyhazovat peníze za něco, co mohu mít levněji. Každopádně jen mě ta cena překvapila, pocitově bych čekal třeba desítku. Tím, že do předchozího auta (Superb) jsme se jako rodina vlezli i bez rakve, tak jsem podelníky neměl a proto jsem nikdy neřešil nic z tohoto ranku :-)
 
Chybějící podélníky...to celkem překvapilo i mě, když jsem kupoval CX5 (na všech mých předchozích autech byly z výroby) a i já jsem koukal po alternativě, ale pak jsem se rozhodl vzít origo (cca 11K), nicméně ještě před koupí jsem si uvědomil jak vysoký to auto je a změnil jsem to na TZ + držák na kouli (primárně mi šlo o přepravu kol). Nevím jak 60, ale tady na 5 se to montuje na stávající přípravu ve střeše - samozřejmě bez nějakého vrtání i sundavání stropnice.
Co se týče pak toho dalšího příslušenství (boxy/nosiče kol), tak jsem samozřejmě vzal přímo Thule EasyFold XT3 a ne to samé pouze přeznačené na Mazdu s příplatkem cca 50% (+9.000), ten samý příběh je samozřejmě u boxů na střechu i ty příčníky bych vzal od Thule...pouze u těch podélníků bych neexperimentoval nějakým pokusem z Polska/Číny a tam bych to origo určitě vzal.
 
Díky za odpověď, to jsem chtěl slyšet. Měl jsem vždy koncernový auta a rychle jsem teď pochopil, že u asiatů ten auto svět vypadá trochu jinak.

Jinak 60 jsem už viděl naživo a musím říct, že mi stačilo 15 minut, abych prodejci potvrdil objednávku. Na to, že předváděčka byla jen v tom druhým výbavovým stupni, tak to auto vypadalo i tak dobře a pocit z interiéru byl pro mě o dost příjemnější než například v Kodiaqu.
 
Díky za odpověď, to jsem chtěl slyšet. Měl jsem vždy koncernový auta a rychle jsem teď pochopil, že u asiatů ten auto svět vypadá trochu jinak.

Jinak 60 jsem už viděl naživo a musím říct, že mi stačilo 15 minut, abych prodejci potvrdil objednávku. Na to, že předváděčka byla jen v tom druhým výbavovým stupni, tak to auto vypadalo i tak dobře a pocit z interiéru byl pro mě o dost příjemnější než například v Kodiaqu.
Já myslím ze zrovna Mazda se s koncernem co se tyče interiéru nedá vůbec porovnávat.
 
Dnes jsem potkal poprvé naživo v Hamburku na dálnici v koloně červenou, a na to jak SUV moc nemusím, tak cx60 se mi líbí moc, uměl bych si ji představit i doma ?
 
Upřímně nova CX60 neoslovila za tu cenu. Možná některé věci se mají dostat do Premium segmentu ale tím čím Mazda šla proti proudu a byla unikátní tak mizí. Jakou u tak drahého auta nelze oddělat přepážka v kufru, PHVE je fakt slabomyslnost kvůli možná EU, nejhorší falešné výfuky, infotainment na houby a nejhorší co to kazí jsou ty malá kola (18 palců na SUV?!)
Jediné, co ještě drží, je motor (4 válce stačí, hlavně kdy turbo tlačí), ale uvidíme jak si poprali s kvalitou. Jako benzin od Mazdy byl vždy top.
Pokud Mazda nevrátí do 6 hatch a dobrej poctivej benzin s turbem (ano chybí neco jak MPS) tak bohužel jediný šestiválec by mel šanci dostat Mazdu na vysluní.
 
Poslední úprava moderátorem:
Prvni rychlo-test:

Postrehy:
- auto zvenku velike, uvnitr jen jakz-takz (to plati vlastne pro vsechny mazdy)
- predni sedadla maji porad kratke sedaky
- plug-in hybrid neumi plachtit (nelze zcela vypnout rekuperaci)
- nova 8st-prevodovka (1-spojkova) zdaleka neradi tak hladce, jako 6st menic
- v kufru zadne hacky na tasky
 
Čtu zahraniční recenze už 2 týdny a většina se shoduje v tom, že to sladění EV a ICE není u CX-60 úplně optimální. Na druhou stranu mi občas přijde, že zatímco běžní uživatelé mají PHEV rádi, autoprofíci ne, protože prý kombinuje dva světy, co mají zůstat oddělené… takže si myslím, že vyčítají něco, co běžný uživatel skoro nepostřehne. Ale uvidíme, až jak to pofrčí v běžným provozu.
 
Bohužel většina zahraničních i tuzemských recenzí zmiňuje ten, pro Mazdu typický, nedostatek prostoru na zadních sedadlech. Někde přímo píšou, že 1,9 m člověk si už nesedne za sebe. To mi přijde už docela fail u tak velkého auta.:confused: Jinak vypadá interier opravdu pěkně a už ani ty ceny, v kontextu masivního zdražování ostatních, nejsou taková hrůza.
 
Back
Top