• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Ahoj, zatím jsem neměl moc čas to měřit, ale jak při jízdě sleduju spotřebovanou EV a zbývající, tak to tak odpovídá těch cca 64 km.
Jinak jízdní režimy - většinou jezdím na Normal, kdy nevidím moc rozdíl mezi Normal a EV, jede se hlavně na baterku a motor čeká jen na sešlápnutý plyn na podlaze, aby se zapojil.
Zkusil jsem párkrát jet jen na Sport na okreskach, což jede naopak jen na motor vpodstate a pomoc baterky je jen při na plynu na podlaze. U tohoto režimu ale vidím, že se baterie sama rekuperací dobije na vyšší úroveň než na začátku jízdy, tím že se moc nevyužívá.
 
Ahoj, ďakujem za rýchle zhrnutie ?. Keď budeš mať novšie info tak určite napíš. Celkom ma to zaujíma.
 
Jen takový (ne)podstatný detail. Když v konfigurátoru zvolíte naftu, tak se oproti PHEV zmenší přední kotouče. :-)
 
Jen takový (ne)podstatný detail. Když v konfigurátoru zvolíte naftu, tak se oproti PHEV zmenší přední kotouče. :)
To je z důvodu, aby lidem co měli už předtím mazdu s konvenčním motorem od roku 2013 nechyběla ta možnost měnit brzdy po 30-50000 km :D
Dělám srandu. ;)
PHEV bude totiž určitě těžší než nafta.
Vždycky byl lehčí benzín a nafta těžší a tomu se přizpůsobovali i díly (tlumiče, ramena, brzdy...), ale elektro je prostě váha navíc i oproti naftě. To jsou samý baterky, elektromotor(y), kabely, měniče, úchytky, příchytky... co něco váží. Proto buďte rádi, že na to konstruktéři mysleli a upravujou požadovaný díly.
I když chápu, že lidi co si koupí verzi se "slabšíma" dílama (brzdama) to může sr:poop:, že nemají ty "lepší" díly, ale tak to prostě chodí.
 
Poslední úprava:
Minulý týždeň som jednu videl v okolí Opavy, zdalo sa mi že to je nejaká novšia CX-5 ale EL značky to prezradili.. Akurát pozerám záznam na palubnej kamere a už to tam nemám.
 
Já na ni minulý týden koukal u dealera, když jsem tam dával 6ku na servis. Měli ji tam v šedé metalíze a nevypadá to špatně, rozhodně lépe než na fotkách.
Nicméně hned vedle stála i poslední CX-5 a když jsem si sedl do obou, tak opravdu v CX-60 není minimálně vzadu o nic víc místa. Vepředu je to v CX-60 trochu lepší na šířku, ale na tu bych si nestěžoval ani u CX-5.
Interiér, ale jinak opravdu pěkný a může se bez problémů zpracováním, vzhledem a materiály rovnat s premií.
 
Minulý týždeň som jednu videl v okolí Opavy, zdalo sa mi že to je nejaká novšia CX-5 ale EL značky to prezradili.. Akurát pozerám záznam na palubnej kamere a už to tam nemám.
Já taky jednu potkal minulý týden - omluvte horší kvalitu obrazu ;)

Screenshot_20221020-155551_Gallery.jpg Screenshot_20221020-155626_Gallery.jpg
 
Já přidám ještě i jednu videorecenzi. Včetně měření laku a pohledu ze spodu na podvozek.
Zatím mi přijde, že všechny testy jsou stejné. Chválí se interiér, kritizuje místo vzadu - ve videu dobře viditelné a pak odladění hybridního systému. V testu, co postoval @pantauleo mne teda ještě šokovala ta informace, že po vybití se zrychlení na 100ku propadne o 3-4 vtečiny, což se mi nechce moc věřit, protože většinou pro to slouží rezerva u baterie, kdy auto doopravdy není nikdy vybité a nechce se mi věřit, že by si to Mazda nepohlídala a udělala ten buffer až tak malý.

 
Mě překvapilo to zrychlení na stovku za 5,8 sekundy, to bych do té krabice neřekl ? a ty samoštelovací sedačky taky dobrý.
 
Taková klasická ženská recenze. Červená je pěkná, jezdí to dobře, vypadá to dobře, jezdí za 1,5 litru atd. Ale že by zhodnotila jízdu, přepínaní motorů, reálný dojezd, reálnou spotřebu atd. tak nic.
Tahle pipina je tragicka. Nejdřív si nechá nastavit sedačku na +- svoji výšku. A pak v tom za jízdy leží a sotva dosáhne na volant
 
(ľahký OT!)
Celý autosalon je tragický aspoň si už tuším prestali hovoriť "experti". Kedysi som sa na to díval pravidelne, ale teraz to vidím na cieľovú skupinu 12-17 rokov ktorí vidia nové auto max. na obrázku a sú celí paf z toho že to má rádio ktoré hrá nahlas (v češtine) a do dverí sa vojde fľaška. :)

K tomu ten do očí bijúci sponzoring od VW a Škody, kedy je v každom dieli minimálne jedno auto z koncernu, ktoré nemá skoro žiadne negatíva a keď už sa nejaké nájde tak je v momente s úsmevom a mávnutím ruky odpustené.

Youtube je plný lepších testov, kde sa jednému autu venujú dlhšie ako celý diel AS, kde pomedzi 3 testy ešte hodia reklamu na Cebiu a súťaž o stále tie isté ceny.. ;)

(koniec OT)

Za mňa je CX-60 trošku sklamanie, čakal som auto veľkosti CX-9 s hybridom a poriadnym V6. Takto je to trošku drahšia CX-5 hybrid a nejak neviem nájsť dôvod predať CX-5 a kúpiť 60. Zvlášť pri tom cenovom rozdieli sa mi nezdá že by tam bolo toľko pozitívnych zmien, aby to stálo za to.
 
Já o ní přemýšlel, ale ta cenová nerovnost mě přesvědčila, že ani omylem. V pondělí jsem si ji trochu prohlédnul v servisu a uvniř je fakt jen o minimum víc místa, než v CX5 + kufr je překvapivě taky skoro stejný a dávat za to o nějakých 700-800 tisíc víc, než za CX5 je pro mě ekonomický nesmysl.
 
Back
Top