oragerison
nový člen
- 8
ahoj,
mám přesně stejné zkušenosti s EV systémem cx 60 ky.
U mě je teď baterie na 29% a dojezd je 2km. Během 2 zimních týdnů se baterka dostala z 5ti procent na těchto skoro 30procent kapacity kdy hlásí nulový dojezd. V praxi to znamená že mám asi 70procent baterky na EV dojezd.
Takže u mě ted v praxi baterka zahlásí po cca 30Km EV na 30ti procentech kapacity nulový dojezd a nabíjím abych mohl jezdit zase jen na EV po městě.
Bohužel je ale asi vše v pořádku, možná na jaře 15-20 stupnů vše optimální pro baterku a vyplá klima se na 60Km dostaneme. Vše je totiž udáváno ve WLTP.
1,5l/100 WLTP je totiž bez započtení zimy(kwh wltp mazda vůbec neuvádí),... do tohoto čísla se bere průměr jen ze stylu jízdy jak počítané tak praktické ale ne z vnějších teplot. V zimě kdy jede klima teplo, vyhřívání sedadla, volant, ohřev baterie, (světla+infotainment nevím z jaké baterie se napájí, nikdo mi zatím ze servisu není schopen odpovědět) se malá 18Kwh baterie vyštaví hodně rychle.
Takže jedinou výhodou phev systému cx60(rav4 totéž) je v tento okamžik parkování zdarma ve většině čr měst, a dálniční známka zdarma a co je nejdůležitější z 0 na 100 za 5,8s
mám přesně stejné zkušenosti s EV systémem cx 60 ky.
U mě je teď baterie na 29% a dojezd je 2km. Během 2 zimních týdnů se baterka dostala z 5ti procent na těchto skoro 30procent kapacity kdy hlásí nulový dojezd. V praxi to znamená že mám asi 70procent baterky na EV dojezd.
Takže u mě ted v praxi baterka zahlásí po cca 30Km EV na 30ti procentech kapacity nulový dojezd a nabíjím abych mohl jezdit zase jen na EV po městě.
Bohužel je ale asi vše v pořádku, možná na jaře 15-20 stupnů vše optimální pro baterku a vyplá klima se na 60Km dostaneme. Vše je totiž udáváno ve WLTP.
1,5l/100 WLTP je totiž bez započtení zimy(kwh wltp mazda vůbec neuvádí),... do tohoto čísla se bere průměr jen ze stylu jízdy jak počítané tak praktické ale ne z vnějších teplot. V zimě kdy jede klima teplo, vyhřívání sedadla, volant, ohřev baterie, (světla+infotainment nevím z jaké baterie se napájí, nikdo mi zatím ze servisu není schopen odpovědět) se malá 18Kwh baterie vyštaví hodně rychle.
Takže jedinou výhodou phev systému cx60(rav4 totéž) je v tento okamžik parkování zdarma ve většině čr měst, a dálniční známka zdarma a co je nejdůležitější z 0 na 100 za 5,8s