Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
No a ještě jsem si pročetl manuál a tam nikde nezmiňují, že bych se měl vyhýbat nabíjení plnou rychlostí a kabel k takovému nabíjení je dodáván jako standardní příslušenství (opět bez nějakého upozornění či varovaní, aby to člověk nedělal).Já jsem rychlonabíjení ani nezkoušel, jen párkrát pomalé nabíjení před den co auto stojí u kanclu....takže moc neporadím, samořejmě baterky trochu trpí na to rychlo nabíjení. Na druhou stranu nabíjet pomalým proudem celej den a pak na to dojet 50km (při dobré vůli) je taky nuda. Já to teda mám spíš na dálkové trasy to auto, takže plugin moc nevyužiju....vlastně jsem ho zatím moc neužil vůbec, vzhledem k předvánoční reklamaci a dodnes auto v servisu....takže info o nabíjení přenechám zkušenějším.
To nevím, proc ti to prodejce říkal, mne nic takového nezmiňoval a i logicky pokud je rychlonabijecka součástí výbavy, tak je určena k používání. Jediná nevýhoda jak říkáš, že by se časem baterka mohla opotřebovat o něco rychleji.BTW chtěl jsem se zeptat jak primárně nabíjíte? Prodejce mi kladl na srdce ať nabíjení z "rychlonabíječky" raději nepoužívám (7.2kW mi nepříjde zrovna rychlo-nabíjení) a raději ať jedu přes dodanou nabíječku s pomalým nabíjením z 1fázové zásuvky (16A x 230V = ~3.68kW). Nejsem expert na baterie, ale je mi jasné, že pomalé nabíjení bude k baterii více šetrné. Na druhou stranu asi jí bude vadit víc nabíjení "od nuly" do "maxima", než pravidelné doplňování kapacity.
* Levné bouchnutí dveří souhlasím - nic co by pár plátů bitumelu nevyřešilo, ale proč to tam není již z výroby?! Tohle je fail u auta za 1.6mio.No přiznávám, že si s 2 měsíce novou CX-60 PHEV "užívám" Klepání v zavazadlovém prostoru při přejezdu např. retardéru v pomalé rychlosti pokračuje - navzdory dvěma pobytům v servisu. Teď ve středu třetí pokus. Navíc mě čím dál více točí zvuk obzvláště zadních dveří při zabouchnutí... Zní to "plechově" jako když zavřete zadní plechové dveře nějaké staré dodávky ... kamarád se smál, že mu to ani jeho VW Passat za poloviční cenu nedělá. Co ostatní majitelé CX60? Máte taky ten pocit, že nejdražší vůz od Mazdy by měl mít dveře vytlumené aby při zavírání nezněly jak levná Škodovka? Nebo to dělá jen mě??? (abych teda jen nenadával - minulý týden jsem absolvoval s autem cestu CZ-IT-CZ a s autem se jelo velmi příjemně! Prům. spotřeba dálkové jízdy 8,6L benzinu není tak hrozná, systémy jako adaptivní tempomat atd. fungují supr. ALE... přiznávám, že kdybych mohl vrátit čas...
Ahoj, jo, s většinou věcí u Tebe taky souhlasím. Zítra ty dveře budu řešit, dobře je vědět, že pokud to nejde reklamací, můžou tam dát něco oni...* Levné bouchnutí dveří souhlasím - nic co by pár plátů bitumelu nevyřešilo, ale proč to tam není již z výroby?! Tohle je fail u auta za 1.6mio.
* Zároveň lehké bouchnutí dveře nezavře, to budu chtít nechat seřídit.
* Klepání ze zavazadlového prostoru se u mého auta (přelom 2022/23) neprojevuje, nebo to nevnímám a nebo nejezdím pomalu přes retardéry .
* Průměrná spotřeba kolem 8-9 sedí, možná by se dalo lépe, kdyby člověk používal nabitou baterku s kombinací battery charge tlačítka na mez pod nabitou baterkou (například baterka na 85%, tak nastavit charge na 80%, baterka klesne na 80% používáním a následně se to chová jako standardní hybrid). Na zahraničních fórech při ježdění s charge button a ve městě jeho vypínání se dostávají o 2l níže. Za mě to je v benzínu na 2t auto velice slušné.
* Asistenti fungují spolehlivě, start-stop radar v koloně v Praze super.
* BOSE ... .
* Sport/Offroad mode a AWD pohon (již zkoušeno na sněhu).
* Kdybych mohl vrátit čas, tak bych stejně nevybral v té cenové relaci nic lepšího, jedině bych možná počkal ještě tak rok. Pokud bych oželel výkon tak Honda CR-V.
* Rekuperace záleží na typu brzdění a rychlosti vozu, chce to vychytat kdy začít brzdit, aby člověk rekuperační účinek maximalizoval.
* Na zahraničním fóru jsem získal update na DAB rádio, pomohlo to s problémy vypadávajícího DAB, doporučuji nainstalovat.
* Neklidnost auta se značně zlepší po snížení tlaku pneumatik na/pod 2.5.
* Při postranním větru je auto při dálničních rychlostech a všeobecně v přímém směru dost neklidné, to budu chtít po Mazdě vyřešit změnou geometrie, aktuální nastavení je až nebezpečné.
* Klepající se zpětné zrcátko je taky nepříjemné a bude potřeba vyřešit ze strany Mazdy.