• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

U mňa to dopadlo tak že po 2 návštevách servisu a stále nevyriešenom probléme mi nakoniec idú vymeniť celý kardan za nový.
Som zvedavý či to potom bude OK.
Nemá niekto ešte typ na búchanie veka kufra. Ja som oblepil kotevný hák izolepou a to pomohlo, ale je to také riešenie ako ..., ale pomohlo to. :D
Zdravím jsk to dopadlo s tím duněním .Pomohla výměna kardanu.Díky za info.U mé mazdy kardan vyvažovali ,ale bez většího úspěchu.Budou řešit i nadále.
 
BTW chtěl jsem se zeptat jak primárně nabíjíte? Prodejce mi kladl na srdce ať nabíjení z "rychlonabíječky" raději nepoužívám (7.2kW mi nepříjde zrovna rychlo-nabíjení) a raději ať jedu přes dodanou nabíječku s pomalým nabíjením z 1fázové zásuvky (16A x 230V = ~3.68kW). Nejsem expert na baterie, ale je mi jasné, že pomalé nabíjení bude k baterii více šetrné. Na druhou stranu asi jí bude vadit víc nabíjení "od nuly" do "maxima", než pravidelné doplňování kapacity.

Obecne pro lithiove baterie

Rychle nabijeni opotrebuje baterii vic nez pomale.

Co je ale jeste mnohem horsi je nabijeni do 100%.

Pokud budeme brat nabiti z 0% na 100% jako jeden cyklus opotrebeni, pak nabiti z 0% na 80 je asi 0,2 opotrebeni a z 80% na 100% asi 0,8 opotrebeni.

Jedno nabiti do 100% pak opotrebuje baterii asi jako 4 nabiti do 80%.

Takze co pises neni presne. Baterii bude mnohem min vadit pravidelne nabijeni od nuly do 80%, nez pravidelne doplnovani treba z 70% do 100%.

Jinak rychlonabijeni vadi mene vybite baterii, nez skoro nabite. Proto se casto max proudem nabiji prazdna baterie a cim vic je nabita, tim se snizuje nabijeci proud. Poslednich 20% je pak dobre nabijet pomalu.

Je ale mozne, ze tam je nejaka ochrana uz od Mazdy a ze to co vidis jako nabiti 100% je ve skutecnosti mene a ze auto baterii do plna nenabiji. (Coz ovsem vyzaduje instalovat vetsi baterii, nez kolik prodame zakaznikovi.)

Funkce nabijet jen do 80% se uz pomalu objevuje i u mobilu a notebooku atd.
 
Zdravím Vas, som majiteľ CX60 od konca marca.
S autom som spokojny, hlavne po navsteve servisu minuly tyzden, kde auto stravilo 4 dni,
-spravili dake 3 zvolavacky
-vymenili tlmice - mam teraz ine auto, ovela komfortnejsie, ziadne podskakovanie zadnej napravy. Stale to nie je Mercedes na vzduchovych vankusoch ale ovela lepsie. Skoda ze nedavaju aspon elektronicke tlmice ako VW, bolo by to zas o niecom inom.
-nastavili zadny kufor - ziadny buchot, super klud a ticho
-vytlmili predne a zadne dvere - to je uplna radost teraz zatvarat tie dvere. Uz sa nemusim hambit na parkovisku za ten plechovy zvuk.
-prestavili prevodovku- ze presla dakym procesom "ucenia" a teraz radi ovela komfortnejsie, menej trha, ide celkovo hladsie

Este nie som spokojny s dunenim okolo 60-80km/h. To mi este musia poriesit.

Ako sa teraz posledne dni oteplilo tak aj dojazd je celkom fajn. Prejdem tak 50-60km pri baterii nabitej na 100% do 10%. Pri teplotach okolo 0C si nechava 20% baterie a uz startuje benzin. Takze ten dojazd v zimnom obdoby je okolo 35-40km. Velku cast energie spotrebuje ohrev interieru.

Vcera sa mi prvy krat podarilo vybit bateriu na uplnu nulu. Siel som cestu dlhu 320km a auto preslo 80km na EV, ukazovalo, ze este dake 4kW narekuperovalo. Spotreba benzinu bola 5.1 l/100km. Na dieselovom passate som tuto trasu robil za 5.5l. Takze som plus minus na tom istom ale v 2t SUV. Vacsinu jazd mam po meste a okrskoch, kde jazdim iba na elektriku.
 
Zdravím Vas, som majiteľ CX60 od konca marca.
S autom som spokojny, hlavne po navsteve servisu minuly tyzden, kde auto stravilo 4 dni,
-spravili dake 3 zvolavacky
-vymenili tlmice - mam teraz ine auto, ovela komfortnejsie, ziadne podskakovanie zadnej napravy. Stale to nie je Mercedes na vzduchovych vankusoch ale ovela lepsie. Skoda ze nedavaju aspon elektronicke tlmice ako VW, bolo by to zas o niecom inom.
-nastavili zadny kufor - ziadny buchot, super klud a ticho
-vytlmili predne a zadne dvere - to je uplna radost teraz zatvarat tie dvere. Uz sa nemusim hambit na parkovisku za ten plechovy zvuk.
-prestavili prevodovku- ze presla dakym procesom "ucenia" a teraz radi ovela komfortnejsie, menej trha, ide celkovo hladsie

Este nie som spokojny s dunenim okolo 60-80km/h. To mi este musia poriesit.

Ako sa teraz posledne dni oteplilo tak aj dojazd je celkom fajn. Prejdem tak 50-60km pri baterii nabitej na 100% do 10%. Pri teplotach okolo 0C si nechava 20% baterie a uz startuje benzin. Takze ten dojazd v zimnom obdoby je okolo 35-40km. Velku cast energie spotrebuje ohrev interieru.

Vcera sa mi prvy krat podarilo vybit bateriu na uplnu nulu. Siel som cestu dlhu 320km a auto preslo 80km na EV, ukazovalo, ze este dake 4kW narekuperovalo. Spotreba benzinu bola 5.1 l/100km. Na dieselovom passate som tuto trasu robil za 5.5l. Takze som plus minus na tom istom ale v 2t SUV. Vacsinu jazd mam po meste a okrskoch, kde jazdim iba na elektriku.
ahoj, u ktoreho predajcu servisujes?
 
Ja som dumal nad CX60 (aj hybrid aj nafta), ale dost ma sklamal priestor - hlavne teda vzadu. A tie vystrcene kolajnicky navrhoval kto ?
Asi ded maroz kukal na sane.
 
Ahoj, předem se omlouvám jestli pokládám otázku, která již byla položena. Ale nenašel jsem dostatečně uspokojující odpověď.

Při domácím nabíjení máte nastavenou nějakou nižší cílovou hodnotu nabíjení než je 100%? Osobně jsem si vždy myslel, že nabíjené nad 80% příliš baterii nesvědčí a mělo by se provádět jen těsně před samotnou jízdou.

Ale na jiném zahraničním fóru jsem se dočetl, že ikdyž je v infotainmentu nastaven cílový limit 100% tak ve skutečnosti se baterii na 100% nedobije, že je zde implementované softwarové omezení jenž zajistí že prakticky baterii nelze nabíd na 100%. Viz reálna versus využitelná kapacita baterie.

Díky za objasnění. Jsem z toho stále zmaten jaký limit nabíjení bych měl zvolit.
Ahoj, somozrejme ze CX60 ma buffer, spodny aj horny. Takze aj ked ako uzivatel nabijes bateriu na 100%, v skutocnosti ju nabijes na 85%-90%. A ked ju vybijes na 0 tak v skutocnosti v nej este ostava 10%-20%. Musi to tak byt koli ochrane baterie.
Brutto ma baterka 17.8kW/h. Ked som ja vybil bateriu na uzivatelsku nulu a potom som ju dal nabit na 100% tak som spotreboval 16.6kW. Cast z toho su straty. Takze dake ~2kW bude buffer.
Ja nabijam vacsinou na 90%, kedze mi to na moje denne potreby najazdu staci. Ked idem dlhsiu trasu, nabijem na 100%.
 
Tak jsem fčera navasoval CX-60 disesel.. Výměna za Kodiaqa TDi 140kW. Tak uvidíme. Prostor vzadu a v kufru je menší, ale s tím jsem počítal. Motor nesrovnatelný :)Zobrazit přílohu 46141Zobrazit přílohu 46142Zobrazit přílohu 46143
Krásný, máš tedy ten 200k nebo ten silnější 254k diesel? Cvakni prosím zavazadlový prostor, celkem mě zajímá jaký je rozdíl proti PHEV. Ať slouží!

Ahoj, somozrejme ze CX60 ma buffer, spodny aj horny. Takze aj ked ako uzivatel nabijes bateriu na 100%, v skutocnosti ju nabijes na 85%-90%. A ked ju vybijes na 0 tak v skutocnosti v nej este ostava 10%-20%. Musi to tak byt koli ochrane baterie.
Brutto ma baterka 17.8kW/h. Ked som ja vybil bateriu na uzivatelsku nulu a potom som ju dal nabit na 100% tak som spotreboval 16.6kW. Cast z toho su straty. Takze dake ~2kW bude buffer.
Ja nabijam vacsinou na 90%, kedze mi to na moje denne potreby najazdu staci. Ked idem dlhsiu trasu, nabijem na 100%.
Potvrzuji, teď jsem o víkendu nabíjel na veřejné nabíječce 7.2kW rychlostí od 0 do cca 95% a bylo to celkem 15,696 kWh.
 
Motor mám 254k (187kW). Kolega má PHEV, kufr je dle mě stejný....
Děkuji za odpověď, tak to mě celkem překvapuje, sem si říkal, že by ten diesel mohl mít ten kufr o něco větší. Ale asi vzhledem k BOSE wooferu pod podlahou kufru asi moc prostoru neni a baterky jsou jestli to chápu správně pod středem auta.
 
Děkuji za odpověď, tak to mě celkem překvapuje, sem si říkal, že by ten diesel mohl mít ten kufr o něco větší. Ale asi vzhledem k BOSE wooferu pod podlahou kufru asi moc prostoru neni a baterky jsou jestli to chápu správně pod středem auta.
Prostor pod podlahou je trošku jinak... Kua ale ten motor... to je paráda

20230605_110656.jpg 20230605_110711.jpg 20230605_110829.jpg 20230605_110843.jpg
 
Už jsem průběžné věci dával do specializovaných vláken, tady to shrnu:
- vibrující zpětné zrcátko včera vyměněno na záruku
- klepání v zavazadlovém prostoru SNAD konečně včera vyřešeno - dle slov technika "dotáhli zámek zadních dveří kufru" ... a fakt to pomohlo, dnes jezdím bez jediného klepnutí :)
- stížnosti na podvozek - vrzání pod přední nápravou při rozjezdu, celkově divný pocit, že takto se nechová prémiové auto, atd. na třetí návrat do servisu uznali že to není dobrý a tlumiče jsou na cestě, začátkem března mi je vymění (i díky tomuto fóru a mojí citaci informace o výměně tlumičů při problémech do VI -xxxx 111165).
- nepravidelné dobíjení bezdrátové nabíječky na palubovce budou řešit taky výměnou nějakého náhradního dílu v březnu
- dlouhodobé kroucení hlavou na nevytlumením zadních dveří, které při zabouchutí plechově vibrují hůř než zadní dvěře nákladní dodávky... uznávají u prodejce všichni - od obchodníků až po servisáky. Řekl jsem, že prostě chci aby s tím něco udělali, protože ten zvuk dacie u manažerského auta mě rozčiluje den ode dne víc. Opět v březnu - říkali, že objednali tlumení a do zadních dveří mi ho nainstalují.

Už dneska když jsem tím autem jel a vzadu nic neklepalo... bylo mi kráááásně! Po březnových opravách chci věřit, že se s tím autem konečně spřátelím ;) Chci aby to tak dopadlo, protože například cesto do Itálie a zpět minulý týden ukázalo i kladné vlastnosti toho auta. Věřím, že ti, co budou kupovat na jaře a později už litovat nebudou. Mazda má historii a z těchto chyb se jistě rychle poučí...

Přeju všem kolegům s CX-60 pevné nervy a vydržte, ono se to vyplatí a to auto si to (asi) zaslouží. A z venku vypadá... fakt pěkně :cool:
Zdravím, má CX 60 také vzadu vrže a klepe, dotažení zámku pomohlo na dva
dny, co dál....? Tlumení zadních dveří bylo na záruku?
Děkuji za odpověď.

Ahojte, po poslední návštěvě servisu se cítím být průkopníkem reklamací a vychytávek u nového modelu CX-60 :cool:
Začnu od konce: od včerejška se kochám novým pocitem ... tím krásným a příjemným pocitem, když si koupí člověk nové auto a ono jede krásně, voní novotou a předvádí co všechno umí navíc. Převzal jsem totiž auto ze servisu, kde se po mých neodbytných reklamacích udělalo toto:
- VÝMĚNA TLUMIČŮ A ZADNÍHO STABILIZÁTORU: podle VIN-ka jsem spadal do nepovinné svolávačky, a od prvního dne jsem měl pocit, že ten podvozek je divnej. Přesvědčování ze strany prodejců že takto to u toho auta prostě je mě neuspokojovalo. Minimálně podvědomě jsem byl jak na trní, furt ve střehu a napjatý co to zas udělá... Blbě to jelo, obzvláště přes nerovnosti, chovalo se to divně, vrzalo to pod přední nápravou... Jednou to zkusili na reklamaci "promazat podle návodu z Mazdy", ale vrzat to začalo za týden znovu. Na potřetí v servisu uznali a zařídili u Mazdy výměnu tlumičů a stabilizátoru. Včera nastal den D... a já mám od včera totálně jiné auto! To svezení v tom je potěšení, podvozek má konečně vlastnosti prémiového auta a jsem z jízdy nadšený! I včera když mi ho v servisu předávali, tak technik říkal, že když to byl na závěr výměny projet, jel opravdu úplně jiným autem. Jsem fakt konečně spokojený a užívám si jízdu nového drahého auta :)
- KLEPÁNÍ VZADU V KUFRU: jak už jsem psal minule... po dlouhých zkoumáních technici přišli na povolený zámek zadních dveří, utáhli to a od té je klid!
- PLECHOVÉ DUNĚNÍ DVEŘÍ: i prodejci prý sami kroutí hlavama jak mohli v Mazdě do modelu za 1,7 mega nedat vytlumení dveří! Včera mi to v rámci reklamace uvnitř vylepili nějakými tlumícími pásy... a světe div se... on už to není zvuk starýho Tranzita když mu zaboucháváte dveře od nákladového prostoru... ale "casual" zvuk dveří auta, které nestálo 200 tisíc.

Happy End... teda doufám. Pokud to auto bude takové, jako je po včerejším upgrade podvozku, začnu ještě sám sebe chválit, že jsem vybral dobře :)
Auto bylo přijato do smečky, včera jsem mu nechal zapojit u baráku wallbox 11kW od Webasta a o víkendu dostane na zadek hrdou nálepku triatlonového klubu, jehož jsem členem ;)

Díky vám tady, obzvláště za inside info ke všem možným svolávačkám a VIN kterých se to týká ... a Mazdě přeju, aby už měli všechny tyto blbinky vychytané, protože jinak je CX-60 moc krásné auto, pro mě až překvapivě prostorné a jezdí se s ním (teď už) super!

Pěkný víkend všem!
Zdravím, mohu se zeptat kde servisujete? Má C 60 má podobný problém. děkuji za odpověď.
 
Informace pro ty co mají problém s hučením při jízdě mezi 50-80km/h. Již je v systému Mazdy service bulletin. Jeho číslo neznám, ale při dnešní návštěvě mi bylo sděleno, že již je, ale kardany nejsou dostupné. Já jsem diskomfort spojený s hučením uvedl již při první návštěvě týkající se vyřešení garančních záležitostí a při konzultaci jsem zmínil, že by na to měl v blízké době být service bulletin. Pokud se toto podaří vyřešit, tak budu mít poslední dvě věci k dosažení plné spokojenosti.

* Odhad dojezdu palubního počítače.
* Nemožnost natankovat plnou nádrž jinak, než pomalým doplňováním (ukazatel je na 100%, ale 7-10l se tam ještě vejde).

Hodně zdaru všem!
 
To plné dotankovanie môže súvisieť s penou, ktorá sa tvorí pri tankovaní a ktorá vypne tankovanie. Ja tankujem kým to necvakne, potom pár sekúnd počkám a dotankujem doplna. Ak to skúšam hneď, tak to vypína po každom deci.
 
To plné dotankovanie môže súvisieť s penou, ktorá sa tvorí pri tankovaní a ktorá vypne tankovanie. Ja tankujem kým to necvakne, potom pár sekúnd počkám a dotankujem doplna. Ak to skúšam hneď, tak to vypína po každom deci.
Ano, zřejmě to bude souviset s pěnou, nicméně u mé CX-60 ani pár sekund nestačí pro doplnění zmiňovaných 7-8l. Při příštím tankování zkusím zpomalit poslední fázi dotankování, aby k úbytku pěny došlo postupně.

Tak jako tak, jsem toto u vozidel jiné značky/typu řešit nemusel a u prémiového modelu bych to bral jako samozřejmost. Jak jsem psal, je to minoritní záležitost a věšet se kvůli tomu nebudu...
 
Ahoj, nemáte někdo info k chystané benzínové 6válcové SkyactivX variantě? Dnes mi řekli v Mazdě, že by prodej měl začít v říjnu, ale že zatím tech. údaje ani ceny nemají
 
Tak nafta 254k. Najeto skoro 3000km. Dá se jezdit do 6l/100..Ale moc to nejde - to prostě tak parádně jede, že s tím lítám jak hovádko :) A to pak jsem lehce po 8l/100. Jinak s autem za mě spokojenost. Už mě ani nechybí věci na který jsem byl zvyklej z kodiaqa.
 
Back
Top