Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Je toho dost, namátkou Michelin PS4 SUV.Zarazilo mě to ztrhání Bridgestone, to na dieselu jsou opravdu tak špatné? Na PHEV to tak hrozný není. Jaká je jiná alternativa kromě TOYO, ty jsou podle mě ještě o úroveň horší...
Koukal jsem co je k dispozici v 235/50 R20:Je toho dost, namátkou Michelin PS4 SUV.
Převodovka také občas cukala nahlášeno v servise a po opravě už necuka. Personalizace funguje bez problémů i po tmě tam bych možná zkusil znovu nahrát oblicej.Tak tady taky hodin nějaké info ohledně mé CX60 PHEV, vyrobena v listopadu 2022, dnes najeto cirka 12t KM,
Na krátké trasy převážně jezdím jen na elektřinu s spotřeba je cirka 18kw, v zimě spotřeba stoupá někam k 22kw.
Dálnice po vybití baterie spotřeba cirka 8l.
Jezdím s karavanem 1.5t spotřeba dálnice 13l a okresky 11l
Provedené reklamace
- Oprava třepajícího se zrcátka (je to lepší ale né perfektní)
- Výměna tlumičů a stabilizátorů
- Výměna nádrže (Svolaváčka)
- Výměna kardanů, důnění za tepla úplně vymizelo, za studena se stále lehce projevuje, ale uvidíme jaké to bude v zimě.
- Softwarové updaty
- Vybíjení 12v baterky
Co mi stále pije krev
- Personalizace, pokud sednu do auta po manželce, nikdy mne nerozezná.
- Každou chvílí se mi nedovře kufr a musím tlačítko mačka znova.
- Pistol na benzín nejde zcela zastrčit do hrdla nádrže a tudíž ji během tankování musím držet. Štěstí že je jen 40l nádrž takže to není na dlouho, ale o to častěji
- Občasné cukání převodovky
- Adaptive tempomat při předjíždění na dálnici, velmi často vyleká kamionu v pravém pruhu a auto pak nesmyslně zpomalí.
- Popojíždění volantu, ikdyž je zakázané v personalizaci, při každém nastartování se volant posune nahoru a dolů.
- Bezdrátová nabíječka, pořád hlásí chybu že není dostupná, pokud náhodou funguje tak během chvíle promění telefon v žhavou placku.
- Někdy v čistě EV režimu se motor z ničeho nic nastartuje a pak po 5s chcípne.
- Při couvání do kopce na EV auto cuká.
- něco klepe v kufru - jestli máš na mysli přejezdy retardérů a větších nerovností a "bouchnutí desky" v kufru, tak jsem to vyřešil celkem jednoduše.Zdravim
mazdu CX 60 PHEV vlastnim cca 6 měsíců. najeto cca 8000km par postřehů.
Spotřeba za celou dobu benzin 5,7l
elektrina 29kw
jezdim jen na dva rezimy a to na EV a delsi trasy prepinam zrovna na Sport rezim normal je tak zvane k ..........
Na reklamaci již opraveno.
-nejake tesneni v nadrzi (svolavacka)
-nejake utazeni sroubu (svolavacka)
- nejake softwarové upgrade (svolavacka)
- vymena tlumicu a stabilizatoru (neskutecna zmena)
- vymena leve zrcadko (za me uplne nevyresilo problem trepani)
- cukani prevodovky vyreseno v servisu nastavenim prevodovky
- vibrujici kardan pri rychlosti 50-60 je v reseni ceka se na novy.
Dalsi problemy ktere bych rad vyresil.
-neco klepe v kufru
-predni naprava vrze a lupe v ni hlavne pri manipulaci na parkovisti.
-po poslednim upgrade nejde prepnout zobrazeni pristrojove desky.
- v rezimu EV i pri plne baterce obcas z niceho nic pri nulove akceleraci preskoci do rezimu Normal na 5 vterin zapne spalovak a hned ho vypne.
-nekdy nejdou prepinat rezimy hlavne kdyz jedu na sport tak nejde prepnout na EV.
-rezim drzeni v pruhu moc nefunguje strasne rychle ztraci čáry hlavně v zatáčkách má obrovsky problem jako bezpecnostni prvek zklamaní nebo kdyz vas vrati tak je nekolik vterin neaktivni ne pokazde .Nekdy si vesele jedete po čáře a dle asistenta je vse ok. Měl jsem auto za tretinovou cenu (taky nové) a tam tenhle asistent fungoval troufnu si rict stoprocentne.
- automaticke zamykani auta po odejití ma tak 50% uspěšnost možná dělám někde chybu já nevím.
-senzory na aute zacnou reagovat az cca 30cm od prekazky a zacne se zobrazovat zrovna oranzova a pak cervena čára zelena se prestala zobrazovat zcela.
-v personalizaci jsem zakazal pohyb sedacek a volantu pro snadne nasedani volant i pres to si pokazdem nasednuti musi popojet nahoru a dolu.
-pokud klesnete s benzinem na hladove oko tak se zblazni dojezdova vzdalenost na baterku.
Co mi vadí
- nemoznost adaptivniho tempomatu pri rezimu Sport
- nespolehliva funkce bezpecnostnich systemu nekterych.
Naštěsti problemy s baterii nemám tam vybiju na EV klidne do nuly. Dojezt ted v lete pri nabití na 80% relane kolem 40-45 km.
Jen ta nová dobíjecí stanice vypadá takto? Mám ji na MX-30 a dělala jednou, dvakrát týdně dttoTam se naopak zvýšil výkon a místo klasických 7 hodin dobiju auto za 5 hodin cca. Což je fajn, ale stává se mi, že do asi 40 min od začátku nabíjení dostanu oznámení "Baterie je nyní nabitá", což samozřejmě není a auto se přestane nabíjet. Musím dojít, vytáhnout konektor z auta a začít nabíjet znovu. Poté se to už chytne a nabíjí do konce.
Jo, to je onaJen ta nová dobíjecí stanice vypadá takto? Mám ji na MX-30 a dělala jednou, dvakrát týdně dtto
Dopřál jsem jí samostatnou 16A zásuvku a zase podobné výpadky, žádná změna...
Ahoj- něco klepe v kufru - jestli máš na mysli přejezdy retardérů a větších nerovností a "bouchnutí desky" v kufru, tak jsem to vyřešil celkem jednoduše.
Oblepil jsem elektrikářskou páskou zavírací hák v kufru, viz foto. Překvapivě to pomohlo a již několik měsíců je klid. Asi o sebe klepal kov na kov. Ale pozor, oblepit pouze jednou točkou! Jak dáš dvě nebo víc, tak se kufr už nechce docvaknout. Jsou to jen desetiny mm navíc, ale to auto to nějak pozná. A nejlépe černou páskou, já měl doma bílou a nečekal jsem že to vlastně pomůže a zůstane to tam Aspon na fotce jde vidět jak jsem to lepil, jednou zeshora a jednou z čela.
- pazvuky z přední nápravy - nahlásil jsem při poslední návštěvě servisu, tak prý promazali tlumiče/stabilizátory a zatím dobrý ( 1 měsíc ).
Takže mě osobně už štve poslední věc a tou je dobíjení auta. Před pár měsíci se mi zpomaloval dobíjecí výkon až tak, že jsem nabíjel 10-12 hodin. V servisu jsem vyměnil autonabíječku ( měl jsem původně celou černou, kterou tady snad ani nikdo nemá, asi nějaký prvotní typ ), a dostal jsem tu černo- modrou.
Tam se naopak zvýšil výkon a místo klasických 7 hodin dobiju auto za 5 hodin cca. Což je fajn, ale stává se mi, že do asi 40 min od začátku nabíjení dostanu oznámení "Baterie je nyní nabitá", což samozřejmě není a auto se přestane nabíjet. Musím dojít, vytáhnout konektor z auta a začít nabíjet znovu. Poté se to už chytne a nabíjí do konce.
Byl jsem s tím v servisu, zbytečně 4 dny bez auta, bo nezjistili nic, prý rozvody v domě, elektroinstalace slabá atd...
Technik mi tvrdil, že se to u nich neprojevilo. No kecy, protože zapomněl, že jsem dobíjení mohl sledovat z domu na aplikaci a viděl jsem, že se jim taky do půl hodky nabíjení přeruší. Takže se pak vymlouval, že z klasické zásuvky jim to teda taky nešlo, ale z nějaké silnější v karosárně už jo.
Takže mi pak doporučil pořídit si nějakou spešl zásuvku za 2 500 Kč na netu. Do toho se mi moc nechce, bo to taky nemusí být tím a zbytečně budu vyhazovat prachy.
Zobrazit přílohu 47885 Zobrazit přílohu 47886
Tak návod MX-30 to nebyl, našel jsem to tenkrát třeba přímo na MENNEKES stránkách v sekci FAQJá se pak podívám ještě, ale návod MX-30 snad i označoval to 240V dobíjení za nouzové.
Hmm, tak nechápu proč Mazda vybavuje auto zrovna s touhle nabíječkou tedaTak návod MX-30 to nebyl, našel jsem to tenkrát třeba přímo na MENNEKES stránkách v sekci FAQ
Can I simply charge my EV from a socket at home?
In principle, yes, but normal household sockets or their supply cables are not usually designed for such a continuous load. Charging at a normal household socket should therefore only be done in an emergency. For normal charging at home, we expressly recommend charging with charging stations or wall charging stations, e.g. wallboxes, which have been specially developed for this purpose. These are available with different charging capacities.
Alibismus směrem v bezpečnosti v domě (rozumím a chápu), ale zřejmě taky směrem k dlouhodobé využitelnosti toho jejich 240V bazmeku