• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Asi počkám az na facelift, kde snad vychytají to odhlucneni
 
Ahoj, koukal jsem na youtube na Topspeed.sk na recenzi CX-60 a zarazila mě ta cena, co tam říkali. A opravdu, úplně stejná konfigurace vychází na Slovensku na 1.074.353,-Kč. Sakra to je o 300 tisíc méně než u nás. To jsme fakt tak specifický trh?

Zobrazit přílohu 45445
Zdravím, kupoval jsem na Slovensku v dubnu a cena + DPH v ČR byla 1,52 mil.
Homura, Red soul crystal, max. výbava + el. tažné zařízení.
 
Zdravím

Jenom takové menší info ohledně cx 60, po výměně kardanu problem s duněním přetrvává možná už není tolik slyšitelné ale pořád tam je a je docela rušivé. Testoval jsem personalizace po koupi auta fungovala dá se říct obstojně pak jsem to vypl a po opětovném zapnutí personalizace přestala být spolehlivá nahlášeno servisu přehrány nejnovější upgrade ale personalizace mě rozezná jen když sedám sám po sobě s úspěšnosti 90% pokud sednu po přítelkyni personalizace mě nepozná a to samé v opačném gardu. Dále má problem personalizace pokud odemknete auto a nakládáte dětí po usednutí opět nepozná. Ještě o víkendu udělám delší test.
 
Tak tu mám další závadu, myslel jsem si, že to je mnou, ale zrovna když jsem se chtěl zeptat manželky jestli si toho nevšimla, tak mi to stejné popsala. S největší pravděpodobností mi odchází motor pohonu volantu. Projevuje se to tak, že v nulové poloze při vyvinutí síly na volat do jedné ze stran, volant jakoby poskočí do té strany. Pocit jako by se volat zadrhával, nebo jako by ve směru pohybu byl hrbolek, který musíte překonat. Výsledkem je, že jedete rovně a chcete jemně korigovat směr a díky tomu prvotnímu odporu volantu je nutné zatlačit více a v tom ten motor povolí a vy přestřelíte míru korekce a pohnete volantem víc než jste chtěli. Tím samozřejmě vznikne potřeba korekce v opačném směru, přičemž se opakuje situace výše. Takže s volantem kvrdláte jak pako tam a zpět a co si lidi myslí v autě za Vámi si nechci ani domýšlet... 😒. Tady na fóru stejnou závadu někdo zmiňoval u MX-30. No jsem z toho dost rozmrzelý, co si budeme povídat.

* vibrující zrcátko
* hučení i po výměně kardanu
* teď k tomu ten volant

Najeto 12500km, 10 měsíců provozu, za 1000 km první plánovaný servis a už jsem tam neplánovaně byl 4x...

S Hondou CR-V jsem byl v servisu mimo plánovanou údržbu za 11 let provozu ... voila ... 1x
Ten stejný problém jsem tady popisoval asi před více jak půl rokem, tuším že si to byl ty kdo mi říkal, že to je určitě lajnovýma asistentama, ať si je vypnu o_O
(Nebylo to tím).
 
Ten stejný problém jsem tady popisoval asi před více jak půl rokem, tuším že si to byl ty kdo mi říkal, že to je určitě lajnovýma asistentama, ať si je vypnu o_O
(Nebylo to tím).
Ano, pamatuji si to. Nicméně tohle je jiné, toto je patrné již když se auto nehýbe.
 
Mně to potom nějak samo přestalo. Stávalo se to ale v zimě, takže uvidím, jestli se to zase vrátí, jestli tam tuhne olej v servu či co.
 
Mně to potom nějak samo přestalo. Stávalo se to ale v zimě, takže uvidím, jestli se to zase vrátí, jestli tam tuhne olej v servu či co.
V zimě bych to chápal, ale děje se to když je venku 10-15C a děje se to při krátké i dlouhé jízdě a to už bude všechno v autě zahřáté.
 
Borci, proč pořád řešíte odhlučnění? Napříč všemi značkami se šetří a Mazda není Rolls Royce. Je to problém snadno řešitelný, auto si můžete odhlučnit dle svých představ přece sami, anebo to svěřit odborné firmě. Ja osobně si svépomocí instaluji odhlučnění do všech svých aut možná od roku 2010.
 
Borci, proč pořád řešíte odhlučnění? Napříč všemi značkami se šetří a Mazda není Rolls Royce. Je to problém snadno řešitelný, auto si můžete odhlučnit dle svých představ přece sami, anebo to svěřit odborné firmě. Ja osobně si svépomocí instaluji odhlučnění do všech svých aut možná od roku 2010.
Ahoj

tady byl problém docela zásadní nikdo z nás nechtěl mít v autě dokonalé ticho ale jel jsi někdy z otevřeným zadním okénkem a víš jaké to způsobuje od určité rychlosti dunění které není moc dobře snesitelné (pokud nejsi hluchý) tak takhle nějak to znělo proto se to řešilo. Sama Mazda uznala chybu a řekla že je to nevyváženým kardanem což asi v autě taky nechceš.
 
Ano, nejedná se o hluk aerodynmický od zrcátek či od pneumatik, nebo hluk od motoru, ale vibrující nízkofrekvenční zvuk.
 
Tak jo, beru zpět, z některých příspěvků jsem pochopil, ze je to auto obecně špatně odhlučněné ;)
 
Nie je to tak dávno čo 1,6mil stáli prémiové značky typu Mercedes, Audi a BMW.. Tiež by som nad istú cenovú hladinu čakal "niečo naviac"
 
No ono tam to "niečo naviac" máš v podobě 17,8kWh baterie, elektromotoru a všemu co k elektru patří. Vem si třeba takovou CX5, která je CX60 asi nejblíž (pro nás v EU). Obyčejný SUV který se pohybuje od nějakých 750000-1180000Kč. Nikdo na to v dnešní době nic neříká, prostě pohoda roku 2023. Akorát tomu chybí právě ty baterky + elektro věcičky co by tu cenu vyhodili do nebes.
Krásně je to vidět na MX30 BEV a MX30 REV. BEV s 35,5kWh baterkou tě stojí 950000Kč a REV s 17,8kWh tě stojí taky 950000Kč. Takže ta "ukousnutá" baterie/kapacita 17,7kWh stojí stejně jako úplně nově vyvinutý Wanklový motor + všecky ty serepetičky co spalovací motor potřebuje (nádrž,hadice,elektronika,...).
Ty ceny jsou prostě dneska úplně mimo a cokoliv co má v sobě víc než 200V tu cenu zvedá úplně enormě. Kup si dneska Dacii Spring BEV. Ta tě vyjde na lidových 570000Kč - za Dacii, za Dacii naprosto k ničemu nepoužitelnou. Mě v roce 2014 stála M3BM G165 v Revolutionu 520000Kč. Prostě je to tak.

U CX60 spíš hlavně čekám kdy vyladí ty elektronický "šotky" co to auto má (a umí ho to i kompletně odstavit) a podle různých info ještě dlouho mít bude.
 
Poslední úprava:
Tak tu mám další závadu, myslel jsem si, že to je mnou, ale zrovna když jsem se chtěl zeptat manželky jestli si toho nevšimla, tak mi to stejné popsala. S největší pravděpodobností mi odchází motor pohonu volantu. Projevuje se to tak, že v nulové poloze při vyvinutí síly na volat do jedné ze stran, volant jakoby poskočí do té strany. Pocit jako by se volat zadrhával, nebo jako by ve směru pohybu byl hrbolek, který musíte překonat. Výsledkem je, že jedete rovně a chcete jemně korigovat směr a díky tomu prvotnímu odporu volantu je nutné zatlačit více a v tom ten motor povolí a vy přestřelíte míru korekce a pohnete volantem víc než jste chtěli. Tím samozřejmě vznikne potřeba korekce v opačném směru, přičemž se opakuje situace výše. Takže s volantem kvrdláte jak pako tam a zpět a co si lidi myslí v autě za Vámi si nechci ani domýšlet... 😒. Tady na fóru stejnou závadu někdo zmiňoval u MX-30. No jsem z toho dost rozmrzelý, co si budeme povídat.

* vibrující zrcátko
* hučení i po výměně kardanu
* teď k tomu ten volant

Najeto 12500km, 10 měsíců provozu, za 1000 km první plánovaný servis a už jsem tam neplánovaně byl 4x...

S Hondou CR-V jsem byl v servisu mimo plánovanou údržbu za 11 let provozu ... voila ... 1x
Presne tento problem pozorujem poslednych 2000km aj ja. Mam najazdene 14500km. A to auto sa prakticky na dialnici neda ovladat. Ale zaujimave je, ze nie vzdy sa ten volant zasekava, niekede, velmi zriedkavo, ide uplne hladko, ako ked bolo auto nove. Ale 90% jazd sa zasekava. A v ziadnom pripade to nie je asistencnymi systemami. Dal som skusit soferovat este dalsim dvom ludom a potvrdili mi, ze je to hrozne neprijemne, ba priam az nebezpecne na soferovanie.
Niekde na UK fore som cital, ze Mazda vymiena hrebenove riadenie v tychto pripadoch. Ze nejako redizajnovali sklon zubov. Buduci tyzden mi maju menit kardan, tak im aj ten volant nahlasim.
 
No ono tam to "niečo naviac" máš v podobě 17,8kWh baterie, elektromotoru a všemu co k elektru patří. Vem si třeba takovou CX5, která je CX60 asi nejblíž (pro nás v EU). Obyčejný SUV který se pohybuje od nějakých 750000-1180000Kč. Nikdo na to v dnešní době nic neříká, prostě pohoda roku 2023. Akorát tomu chybí právě ty baterky + elektro věcičky co by tu cenu vyhodili do nebes.
Krásně je to vidět na MX30 BEV a MX30 REV. BEV s 35,5kWh baterkou tě stojí 950000Kč a REV s 17,8kWh tě stojí taky 950000Kč. Takže ta "ukousnutá" baterie/kapacita 17,7kWh stojí stejně jako úplně nově vyvinutý Wanklový motor + všecky ty serepetičky co spalovací motor potřebuje (nádrž,hadice,elektronika,...).
Ty ceny jsou prostě dneska úplně mimo a cokoliv co má v sobě víc než 200V tu cenu zvedá úplně enormě. Kup si dneska Dacii Spring BEV. Ta tě vyjde na lidových 570000Kč - za Dacii, za Dacii naprosto k ničemu nepoužitelnou. Mě v roce 2014 stála M3BM G165 v Revolutionu 520000Kč. Prostě je to tak.

U CX60 spíš hlavně čekám kdy vyladí ty elektronický "šotky" co to auto má (a umí ho to i kompletně odstavit) a podle různých info ještě dlouho mít bude.

Mal som namysli napríklad masážne sedadlá, servo dovieranie dverí.. Proste veci ktoré mali autá pred 5-10 rokmi.

K tej cene - v prípade naftového motora je príplatok za 2 valce alebo je tam tiež nejaké elektro a baterka?
 
@myscho To by musela být nějaká "prémie" aby to mělo masážní sedadla atd... Ano chápu, že před X lety za tuhle cenu jsi měl i masážní sedadla, chlazení na šampus atd... Ale to bylo před X lety a určitě ne u Mazdy. Ta vždycky dělala auta spíš na pěkný ježdění než válení se v gauči. Za což jsem Mazdu obdivoval a i proto jsem ty auta měl.
Když teď koukám třeba na takovýho Lexuse LS, kterej má pár takovejhle "věcí navíc", tak tam cena za "social paket" startuje na 2900000Kč a přitom je to taky jen "lepší" Toyota.

U nafťáka si připlácíš za všechny ty emisní vymoženosti typu 44V mild hybrid, DPF, SCR, turbodmychadlo, kondík i-Eloop atd... aby planeta byla víc "zelená". Zároveň ti taky zahýbe s cenou i to, že když vyrobíš například Sky-G 2.0, kterou můžeš osadit od Mazdy 3 až po CX5 a tím pádem můžeš těhle motorů vyrobit statisíce nebo když vyrobíš Sky-D 3.3 a tu nacpeš jen do malinkýho počtu aut v CX60 a CX90.
 
Poslední úprava:
Tak dnes při malém najíždění do kopce (parkování) vozidlo úplně zastavilo a objevila se hláška "Porucha hybridního systému, nechte vozidlo zkontrolovat". I když vozidlo opětovně nastartuji (několikrát). Hláška zůstává, vozidlo normálně jede. Nesetkal jste se s tím někdo? Děkuji
 
Ahoj. Dnes jsem si byl na Slovensku pro D254. Svítila výstraha vybytého 12V akumulátoru. Prodejce řekl, že ta hláška se netýká 12V, ale Mild Hybrid akumulátoru, jelikož je to nové a ten se nabýjí jedině rekuperací. Ujel jsem s tím 330 km a při zapínání/vypínání elektriky mi to stále svítí a houká, že je vybitý 12V akumulátor (auto startuje normálně, za jízdy je to ok). S Mild Hybridem zkušenosti nemám, ale to už by se asi dobil, ne?

Jinak moje první dojmy:
Hluk z venku, který tu někdo popisoval jako "no go", tak to nechápu. Jel jsem po dálnici do 145, auto si jen tak ševelilo. Je pravda, že teď jsem měl rok a půl passata (traktor diesel 4 válce), před tím ale Range Rover Sport (3,0 V6 supercharged diesel, ten jsem měl už 7 let, takže byl o generaci starší). Tohle auto rozhodně nejkultivovanější projev. A pokud pořádně sešlápnete plynový pedál, tak se ozve nádherný zvuk šestiválce (možná přikrášlený celkem slušným BOSE audiem, ale neřeším, odkud ten pěkný zvuk jde. Pokud nejste audiofil, tak to BOSE bude pro vás pecka, pro audiofily - celkem dobré). Pérování to má velice zajímavé. Po nerovnostech typu retardér to projede velice elegantně a tiše, ale zase na normální silnici je to takové houpavé. Přitom v ostrých zatáčkách to zase drží. Nevím, k čemu to srovnat, ale celkový dojem spíš pozitivní. Můj celkový dojem je janý, za žádnou jinou už se nepodívám, tohle je moje láska. Škoda, že máme oddělené ložnice 😍.
 
Ahoj. Dnes jsem si byl na Slovensku pro D254. Svítila výstraha vybytého 12V akumulátoru. Prodejce řekl, že ta hláška se netýká 12V, ale Mild Hybrid akumulátoru, jelikož je to nové a ten se nabýjí jedině rekuperací. Ujel jsem s tím 330 km a při zapínání/vypínání elektriky mi to stále svítí a houká, že je vybitý 12V akumulátor (auto startuje normálně, za jízdy je to ok). S Mild Hybridem zkušenosti nemám, ale to už by se asi dobil, ne?
Taky nám to párkrát udělalo,ale když auto stálo, v servisu udělali diagnostiku a dobili 12v akumulator a zatím dobrý
 
Back
Top