Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Zdravím, kupoval jsem na Slovensku v dubnu a cena + DPH v ČR byla 1,52 mil.Ahoj, koukal jsem na youtube na Topspeed.sk na recenzi CX-60 a zarazila mě ta cena, co tam říkali. A opravdu, úplně stejná konfigurace vychází na Slovensku na 1.074.353,-Kč. Sakra to je o 300 tisíc méně než u nás. To jsme fakt tak specifický trh?
Zobrazit přílohu 45445
Ten stejný problém jsem tady popisoval asi před více jak půl rokem, tuším že si to byl ty kdo mi říkal, že to je určitě lajnovýma asistentama, ať si je vypnuTak tu mám další závadu, myslel jsem si, že to je mnou, ale zrovna když jsem se chtěl zeptat manželky jestli si toho nevšimla, tak mi to stejné popsala. S největší pravděpodobností mi odchází motor pohonu volantu. Projevuje se to tak, že v nulové poloze při vyvinutí síly na volat do jedné ze stran, volant jakoby poskočí do té strany. Pocit jako by se volat zadrhával, nebo jako by ve směru pohybu byl hrbolek, který musíte překonat. Výsledkem je, že jedete rovně a chcete jemně korigovat směr a díky tomu prvotnímu odporu volantu je nutné zatlačit více a v tom ten motor povolí a vy přestřelíte míru korekce a pohnete volantem víc než jste chtěli. Tím samozřejmě vznikne potřeba korekce v opačném směru, přičemž se opakuje situace výše. Takže s volantem kvrdláte jak pako tam a zpět a co si lidi myslí v autě za Vámi si nechci ani domýšlet... . Tady na fóru stejnou závadu někdo zmiňoval u MX-30. No jsem z toho dost rozmrzelý, co si budeme povídat.
* vibrující zrcátko
* hučení i po výměně kardanu
* teď k tomu ten volant
Najeto 12500km, 10 měsíců provozu, za 1000 km první plánovaný servis a už jsem tam neplánovaně byl 4x...
S Hondou CR-V jsem byl v servisu mimo plánovanou údržbu za 11 let provozu ... voila ... 1x
Ano, pamatuji si to. Nicméně tohle je jiné, toto je patrné již když se auto nehýbe.Ten stejný problém jsem tady popisoval asi před více jak půl rokem, tuším že si to byl ty kdo mi říkal, že to je určitě lajnovýma asistentama, ať si je vypnu
(Nebylo to tím).
V zimě bych to chápal, ale děje se to když je venku 10-15C a děje se to při krátké i dlouhé jízdě a to už bude všechno v autě zahřáté.Mně to potom nějak samo přestalo. Stávalo se to ale v zimě, takže uvidím, jestli se to zase vrátí, jestli tam tuhne olej v servu či co.
AhojBorci, proč pořád řešíte odhlučnění? Napříč všemi značkami se šetří a Mazda není Rolls Royce. Je to problém snadno řešitelný, auto si můžete odhlučnit dle svých představ přece sami, anebo to svěřit odborné firmě. Ja osobně si svépomocí instaluji odhlučnění do všech svých aut možná od roku 2010.
To mne stala (BN) to stejne jeste v lete 2018. Pak to zacalo jit tak nejak do pr...e.Mě v roce 2014 stála M3BM G165 v Revolutionu 520000Kč. Prostě je to tak.
Presne tento problem pozorujem poslednych 2000km aj ja. Mam najazdene 14500km. A to auto sa prakticky na dialnici neda ovladat. Ale zaujimave je, ze nie vzdy sa ten volant zasekava, niekede, velmi zriedkavo, ide uplne hladko, ako ked bolo auto nove. Ale 90% jazd sa zasekava. A v ziadnom pripade to nie je asistencnymi systemami. Dal som skusit soferovat este dalsim dvom ludom a potvrdili mi, ze je to hrozne neprijemne, ba priam az nebezpecne na soferovanie.Tak tu mám další závadu, myslel jsem si, že to je mnou, ale zrovna když jsem se chtěl zeptat manželky jestli si toho nevšimla, tak mi to stejné popsala. S největší pravděpodobností mi odchází motor pohonu volantu. Projevuje se to tak, že v nulové poloze při vyvinutí síly na volat do jedné ze stran, volant jakoby poskočí do té strany. Pocit jako by se volat zadrhával, nebo jako by ve směru pohybu byl hrbolek, který musíte překonat. Výsledkem je, že jedete rovně a chcete jemně korigovat směr a díky tomu prvotnímu odporu volantu je nutné zatlačit více a v tom ten motor povolí a vy přestřelíte míru korekce a pohnete volantem víc než jste chtěli. Tím samozřejmě vznikne potřeba korekce v opačném směru, přičemž se opakuje situace výše. Takže s volantem kvrdláte jak pako tam a zpět a co si lidi myslí v autě za Vámi si nechci ani domýšlet... . Tady na fóru stejnou závadu někdo zmiňoval u MX-30. No jsem z toho dost rozmrzelý, co si budeme povídat.
* vibrující zrcátko
* hučení i po výměně kardanu
* teď k tomu ten volant
Najeto 12500km, 10 měsíců provozu, za 1000 km první plánovaný servis a už jsem tam neplánovaně byl 4x...
S Hondou CR-V jsem byl v servisu mimo plánovanou údržbu za 11 let provozu ... voila ... 1x
No ono tam to "niečo naviac" máš v podobě 17,8kWh baterie, elektromotoru a všemu co k elektru patří. Vem si třeba takovou CX5, která je CX60 asi nejblíž (pro nás v EU). Obyčejný SUV který se pohybuje od nějakých 750000-1180000Kč. Nikdo na to v dnešní době nic neříká, prostě pohoda roku 2023. Akorát tomu chybí právě ty baterky + elektro věcičky co by tu cenu vyhodili do nebes.
Krásně je to vidět na MX30 BEV a MX30 REV. BEV s 35,5kWh baterkou tě stojí 950000Kč a REV s 17,8kWh tě stojí taky 950000Kč. Takže ta "ukousnutá" baterie/kapacita 17,7kWh stojí stejně jako úplně nově vyvinutý Wanklový motor + všecky ty serepetičky co spalovací motor potřebuje (nádrž,hadice,elektronika,...).
Ty ceny jsou prostě dneska úplně mimo a cokoliv co má v sobě víc než 200V tu cenu zvedá úplně enormě. Kup si dneska Dacii Spring BEV. Ta tě vyjde na lidových 570000Kč - za Dacii, za Dacii naprosto k ničemu nepoužitelnou. Mě v roce 2014 stála M3BM G165 v Revolutionu 520000Kč. Prostě je to tak.
U CX60 spíš hlavně čekám kdy vyladí ty elektronický "šotky" co to auto má (a umí ho to i kompletně odstavit) a podle různých info ještě dlouho mít bude.
Taky nám to párkrát udělalo,ale když auto stálo, v servisu udělali diagnostiku a dobili 12v akumulator a zatím dobrýAhoj. Dnes jsem si byl na Slovensku pro D254. Svítila výstraha vybytého 12V akumulátoru. Prodejce řekl, že ta hláška se netýká 12V, ale Mild Hybrid akumulátoru, jelikož je to nové a ten se nabýjí jedině rekuperací. Ujel jsem s tím 330 km a při zapínání/vypínání elektriky mi to stále svítí a houká, že je vybitý 12V akumulátor (auto startuje normálně, za jízdy je to ok). S Mild Hybridem zkušenosti nemám, ale to už by se asi dobil, ne?