• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Ahoj. Dnes jsem si byl na Slovensku pro D254. Svítila výstraha vybytého 12V akumulátoru. Prodejce řekl, že ta hláška se netýká 12V, ale Mild Hybrid akumulátoru, jelikož je to nové a ten se nabýjí jedině rekuperací. Ujel jsem s tím 330 km a při zapínání/vypínání elektriky mi to stále svítí a houká, že je vybitý 12V akumulátor (auto startuje normálně, za jízdy je to ok). S Mild Hybridem zkušenosti nemám, ale to už by se asi dobil, ne?
To je čo za predajcu, že odovzdá nové auto so svietiacou kontrolkou? To to auto nikto nepripravil pred predajom? Asi by som z toho mal trošku blbý pocit..
 
Jinak moje první dojmy:
Hluk z venku, který tu někdo popisoval jako "no go", tak to nechápu. Jel jsem po dálnici do 145, auto si jen tak ševelilo. Je pravda, že teď jsem měl rok a půl passata (traktor diesel 4 válce), před tím ale Range Rover Sport (3,0 V6 supercharged diesel, ten jsem měl už 7 let, takže byl o generaci starší). Tohle auto rozhodně nejkultivovanější projev. A pokud pořádně sešlápnete plynový pedál, tak se ozve nádherný zvuk šestiválce (možná přikrášlený celkem slušným BOSE audiem, ale neřeším, odkud ten pěkný zvuk jde. Pokud nejste audiofil, tak to BOSE bude pro vás pecka, pro audiofily - celkem dobré). Pérování to má velice zajímavé. Po nerovnostech typu retardér to projede velice elegantně a tiše, ale zase na normální silnici je to takové houpavé. Přitom v ostrých zatáčkách to zase drží. Nevím, k čemu to srovnat, ale celkový dojem spíš pozitivní. Můj celkový dojem je janý, za žádnou jinou už se nepodívám, tohle je moje láska. Škoda, že máme oddělené ložnice 😍.
Suhlasim, ze CX60 je tichsia ako passat(mal som 3 roky), tak aerodynamicky hluk ako aj hluk od vonkajsej premavky je citelne nizzsi. Mozno hluk od nerovnosti na ceste je podobny.
 
Ahoj. Dnes jsem si byl na Slovensku pro D254. Svítila výstraha vybytého 12V akumulátoru. Prodejce řekl, že ta hláška se netýká 12V, ale Mild Hybrid akumulátoru, jelikož je to nové a ten se nabýjí jedině rekuperací. Ujel jsem s tím 330 km a při zapínání/vypínání elektriky mi to stále svítí a houká, že je vybitý 12V akumulátor (auto startuje normálně, za jízdy je to ok). S Mild Hybridem zkušenosti nemám, ale to už by se asi dobil, ne?
Zdá se, že to není nijak neobvyklý problém - nejen u CX-60 . Např. https://www.cx60forum.de/forum/thread/83-12v-batterie-warnmeldung/?pageNo=1
 
Mě ještě začaly blikat světla, zatím spíš když je vlhko nebo déšt. Jako by mžouraly ty ledky.
S tím možná souvisí i naprosto nepoužitelné automatické světla, kde auto dosvětlování oslnuje všechny protijedoucí a ti mě po párminutách jízdy věsvěcují dálkovýma :), takže tuto vychytávku musím po každém startu vypínat.

Najeto 13tis Km rok v provozu a v servisu jsem byl už taky x krát, 2x svolavačka, vyměněné levé zrcátko(vibruje při vysokých rychlostech dalnice pořád), vyměněné tlum+pruž(mnohem lepší jízda ..jiné auto), vyměněný/opravený hlavní displej za volantem který se jednoho krásného dne vypnul, jednou se zasekl kufr a nešel otevřít, a ted nová svolávačka s opravama stavu benzinu, stavu baterie, seřízení převodovky(prej nebude tolik cukat) a vytlumení bočních dveří kvuli plechovémů zavírání.

To nezminuju plugin funkci kde dojezd je zima tak 35km a za ideálního počasí 55Km, víc jsem nikdy nenajel a kdo říká že najel víc tak leda že začal někde na kopci. Toto vědět taky ten plugin nechci.

Auto už snad bude vychytané, ale todle vědět tak to nikdy nekoupím. Za ty peníze to rozhodně nestojí a ty neplánované návštěvy servisu mi nikdo nezaplatil ani se mi nikdo nikdy neomluvil za nepřijemnosti sic se vždy ochotně snaží vše v servisu odstanit.

Zajímalo by měm jestli ty modely, co si lidi ted koupí, mají všechny ty muchy vychytané.
 
Poslední úprava moderátorem:
To zmurkanie svetiel sposobuje stekajuca voda z kapoty vozidla rovno po svetlomete, teda popred svetelny luc z lediek. Stekajuca voda lame svetlo. To robi ten efekt zmurkajucich svetiel. A kedze je ta kapota dost velka tak sa tam tej vody nazbiera. Ale mne to robi iba ked stojim.
 
@oragerison ano volant to dělá stále. Je na to teď separátní thread zde na fóru. Prý se jedná o problém převodky řízení a tvaru zubů na nich. V týdnu jedu do servisu, tak jim to předvedu a uvidíme za jak dlouho bude náhradní díl.

Světla jak píše @Milosh , je to jen při pomalé jízdě, nebo zastavení a je to způsobeno tekoucí vodou přes světlomet. Dělá mi to také.

EV dojezd v zimě je tristní, to je bohužel smutný fakt (cca 35km a pak už je baterka chráněna limitem na těch cca 25% pod který nejde vybít čistě EV provozem). Nicméně v létě mám zkušenost takovou, že není problém 60-80 km ustálené jízdy najet bez větších problémů.
 
Zdravím

Poslední dobou si začínám všímat že při prudší akceleraci například při výjezdu z křižovatky se ozve na chvíli divný zvuk jako když se snažíte akcelerovat v nízkých otáčkách nebo tak něco těžko se to popisuje. Máte někdo podobnou zkušenost.
 
Zdravím

Poslední dobou si začínám všímat že při prudší akceleraci například při výjezdu z křižovatky se ozve na chvíli divný zvuk jako když se snažíte akcelerovat v nízkých otáčkách nebo tak něco těžko se to popisuje. Máte někdo podobnou zkušenost.
Zní to jako "woooop"?
 
Ahoj,
mám otázku na ostatní majitele PHEV. Při couvání na EV poskakuje vám auto nebo couvá plynule. Mám problém že při pomalém couváni do lehčího stoupání se motor jakoby zasekával. A auto nepěkně poskakuje. Hlásil jsem to v servisu a řekli mi že se na to podívají, ale že s tím s největší pravděpodobností nepůjde nic udělat jelikož prý jde o problém citlivosti plynového pedálu.
 
Nevím jak to popsat jakoby se na chvíli zesílil zvuk motoru a zhrubnul jedná se o krátký čas něco kolem 1 vteřiny.
Tohle mi přišlo, že se stává když je v okolí nějaká překážka a ty fakticky bojuješ s asistenčními systémy, které si myslí, že můžeš do něčeho narazit. Stávalo se mi to pro vyjetí z garáže.
 
Ahoj,
mám otázku na ostatní majitele PHEV. Při couvání na EV poskakuje vám auto nebo couvá plynule. Mám problém že při pomalém couváni do lehčího stoupání se motor jakoby zasekával. A auto nepěkně poskakuje. Hlásil jsem to v servisu a řekli mi že se na to podívají, ale že s tím s největší pravděpodobností nepůjde nic udělat jelikož prý jde o problém citlivosti plynového pedálu.
Ahoj

ano také jsem zažil ale od té doby jsem již na EV do kopce necouval takže nevím jestli se situace po spoustě přehrání SW na všechno možné nezlepšilo.
 
Tohle mi přišlo, že se stává když je v okolí nějaká překážka a ty fakticky bojuješ s asistenčními systémy, které si myslí, že můžeš do něčeho narazit. Stávalo se mi to pro vyjetí z garáže.
Na to je nový software do VCM (Vehicle Control Module).
Při parkování se zařazenou zpátečkou může inteligentní brzdový asistent za určitých podmínek reagovat příliš citlivě. Určité podmínky: Při jízdě rychlostí 2 km/h až 15 km/h na rovném povrchu a s vozidly v okolí zvoleného parkovacího místa. Může docházet k příliš citlivé detekci vozidel nebo objektů. Řídicí software řídicího modulu vozidla (VCM) byl upraven. Změna ve výrobě od VIN 134106.
 
Nevíte, jestli se do D254 vleze standardní autobaterie ( 225 × 173 × 306 mm)? Naměřil jsem divný rozměr 23 x 18 x 28 cm. Chci koupit nějakou lepší kvůli nezávislému topení...
 
dobrý den majitelé Mazdy CX60 PHVE, začíná mě to auto unavovat věčnými problémy, začínám opravdu přemýšlet o tom, že se ho zbavím. Mě bylo řečeno prodejcem, že než dá Mazda do oběhu nové auto tak důkladně proklepne a odstraní dětské nemoci. Ale pravda je opakem. Asi je to jiné v Austrálii, kde rok zkouší a pak dají do prodeje. Jako sorry ale auto za 1 616 000 kč a stále něco řešit ? Dnes oznámení na palubce Riziko vybití akumulátoru . Nastartování vozidla dobijte 12V akumulátor. Takže dobito profesíonální nabiječkou a píše stále. Má někdo stejný problém? Možná jsou to hovadiny ale otravné a přestávám se spoléhat na to auto. Díky za každou radu
 
Mě ještě začaly blikat světla, zatím spíš když je vlhko nebo déšt. Jako by mžouraly ty ledky.
S tím možná souvisí i naprosto nepoužitelné automatické světla, kde auto dosvětlování oslnuje všechny protijedoucí a ti mě po párminutách jízdy věsvěcují dálkovýma :), takže tuto vychytávku musím po každém startu vypínat.

Najeto 13tis Km rok v provozu a v servisu jsem byl už taky x krát, 2x svolavačka, vyměněné levé zrcátko(vibruje při vysokých rychlostech dalnice pořád), vyměněné tlum+pruž(mnohem lepší jízda ..jiné auto), vyměněný/opravený hlavní displej za volantem který se jednoho krásného dne vypnul, jednou se zasekl kufr a nešel otevřít, a ted nová svolávačka s opravama stavu benzinu, stavu baterie, seřízení převodovky(prej nebude tolik cukat) a vytlumení bočních dveří kvuli plechovémů zavírání.

To nezminuju plugin funkci kde dojezd je zima tak 35km a za ideálního počasí 55Km, víc jsem nikdy nenajel a kdo říká že najel víc tak leda že začal někde na kopci. Toto vědět taky ten plugin nechci.

Auto už snad bude vychytané, ale todle vědět tak to nikdy nekoupím. Za ty peníze to rozhodně nestojí a ty neplánované návštěvy servisu mi nikdo nezaplatil ani se mi nikdo nikdy neomluvil za nepřijemnosti sic se vždy ochotně snaží vše v servisu odstanit.

Zajímalo by měm jestli ty modely, co si lidi ted koupí, mají všechny ty muchy vychytané.
Mám úplně stejné zkušenosti. Auto mám ro, teď najeto 21tis. V servisu jsem průměrně jednou měsíčně, zhasnutý displej, zaseklé dveře kufru.. úplně stejné závady. Já jsem si stěžoval přímo u MAZDA CZ, tak mně jako kompenzaci dali 4 povinné kontroly (tedy do 80 tis. km) zdarma a v autorizovaném servisu si můžu vybrat příslušenství za 15 tis. Kč. Pěkné, ale za svoje peníze bych chtěl vůz, který má ty vlastnosti, které prodejce a dovozce prezentují. Zatím jen vychytávají mouchy, ne masařky... V týdnu jdu na aktualizaci softwaru, které by měla odstranit rázy a cukání v převodovce. Zejména rozjezd je horší než první hodina v autoškole... Tak uvidíme. Jsem připraven získat posudek soudního znalce na nepřijatelné vlastnosti samočinné převodovky... Snad to nebude potřeba.
Mazdu bych už nikdy nekoupil.
 
Pro mě velké zklamání a jak tady uvádí kolega, kdybych věděl, že budou takové problémy tak bych nekoupil, za mě navoněná bída, vzhled pěkný ale to je tak vše
 
Back
Top