• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Ja som si vsimol iba vylepseny zvuk pri zatvarani dvery. Ale mozno aj hluk z vonku je nizsi, no je som to nepostrehol.
 
Ve Světě motorů - technika speciál - test CX-60 3.3 e-Skyactiv D254

555560.jpg
 
V květnu měly být první testovací šestiválcové Gčka. Nevíte někdo, kde se to zaseklo?
 
Konecne som vyjazdil nadrz a musim povedat ze netusim ako to ta mazda spravila ale spotreba na taky 6 valcovy tank 5.3 🤯
Celkovo s autom velka spokojnost. Prechadzal som na mazdu z mercedesu C43amg a ani som si nanho nespomenul zeby mi nieco chybalo. Fakt velmi podarene a som rad ze som sa rozhodol vyskusat mazdu ❤️
 
Ahojte, kdyz pouzivate navigaci pres Apple Carplay, zobrazujou se navigacni pokyny pres Head Up display?
 
Pokud pouzijete na iphonu Apple Maps, tak ano. Google Mapy, Waze atd to neumi, nebo spise to jim to apple nepovolil.
 
Ve Světě motorů - technika speciál - test CX-60 3.3 e-Skyactiv D254

Zobrazit přílohu 47959
 
Ahoj všichni, už několik měsíců zvažuji koupi CX-60 silnější nafta AWD. auto jsem měl už několikrát půjčené na další dobu (vždy minimálně 1 den a více) a Aktuálně mám mazdu 3 2020 137kw v maximální výbavě, stejné pakety jako nabízí CX-60. posílám seznam věcí, díky kterým mám stále pochybnosti jestli mám těch 1,6M za to auto dát, Homura + všechny pakety a tažné.

Výhody:
- motor, výkon a způsob jak funguje je super, spotřeba také, tady asi nemám nic
- Exteriér, je to krása není co vytknout
- Interier taky pěkný, líbí se mi bezdotykové ovládání všeho, včetně car play, používám i na stávající mazdě 3
- HU display - funguje konečně u později dodaných aut pořádně car play, včetně bezdrátového dobíjení, výhodou je nová verze carplay, kde vidíte navigaci (pouze apple maps, ale jezdím podle nich, takže za mě v pohodě, jiné navigace to neumí, ale to je omezení carplay, nikoliv auta).
- dílenské zpracování vypadá pěkně, tady v interiéru není co řešit
- spotřeba je opravdu dobrá, a to nejezdím vůbec pomalu, na to jaké paramtery motor má.

a teď bohužel nevýhody, kterých je aktuálně více, což mě právě odrazuje.
- V autě není prostě takové ticho jako jinde, nebo třeba v mojí mazdě 3, ten rozdíl je markatní, chápu, že auto je větší a aerodynamický hluk bude daleko větší, ale mě jde o hluk ze silnice, nerovnosti, kanály, díry apod. věci, které jsou všude, prostě v tom autě není taková izolace jak bych si představoval. Nejvíc je to poznat, když jsem CX60 vrátil a sedl si zase do Mazdy 3, které má daleko tvrdší podvozek, který je při nerovnostech poznat, ale hluk v autě je menší. Prostě od dvěří a ok kol jde větší hluk i při jízdě ve městě.
- převodovka, chová se divně, při menší rychlostech nebo při zastavování nějak divně přemýšlí, co zařadit a jestli pojede nebo. řešil jsem to s prodejcem a provedli nějakou úpravu elektroniky a sw k převodovce, a hodně se to zlepšilo, ale stále to trochu drhne, hlavně při klidnějším rozjíždění, kdy třeba nedošlo k úplnému zastavení, při odbočování apod. Tady by se dalo říct, že ta úprava to asi vyřešila, a už to není nutně nevýhoda. Při sportovnější jízdě s převodovkou problém není, to funguje dobře. Mírně se zlepší chování převodvky při režimu SPORT, ale furt není ono. Zase citelný rozdíl při přesednutí zpátky do mazdy 3, převodka se chová lépe.
- s předchozím bodem souvisí start stop, furt se to zapíná v nesmyslných situacích, třeba chci odbočit doleva, přibrzdím, proti jede auto, tak musím přibrzit a vypne se motor a v kombinaci s předchozím bodem, je to prostě hrůza. Navíc v mazdě 3 start stop mám a funguje úplně jinak a tohle se tam neděje. zapne se mi fakt jen když zastavím na červenou apod. nikdy ne, při jízdě a sundání nohy z plynu, při odbočování apod. Lze start stop každou jízdu vypnout, ale je to opruz. Tohle je asi také sw řešitelné, ale štvě mě to chování už teď
- Syntetický zvuk z reproduktoru, který má dělat zvuk šestiválce. Prodejce byl překvapený, že to tam vůbec je, že si toho nevšiml, nemám žádné citlivé ucho, ale ten umělý zvuk je hrozný. při první jízdě je to možná zajímavé, ale pak už jenom otravné. Navíc je to zase blbě nastavené a když třeba chcete maximálně zrychlit, umělý zvuk z motoru se ozve okamžitě, ale samotné auto a motor se rozjdete třeba až desetinku sekudy dvě pozděj a je to divné. Prodejce toto řeší, zda to lze vypnout.

Auta se kterými jsem jezdil, všechno silnější nafta asi netrpí už vadami s tlumiči, kurfem apod. co tu všichni psali, jsou to auta, co přišla prodejci v srpnu. a vyrobené jsou třeba červenec 23 apod.

Je tu celkem málo reakcí a zkušeností majítelů dieslových verzí, protože se prodává teprve pár měsíců, takže budu rád za komentáře od nich a jaké problémy mají/měli, jestli přetrvávají, nebo se je podařilo vyřešit a jak.
Prodejce mi nabízí i auta, která jsou aktuálně ve výrobě a dorazí třeba ke konci roku, nebo už jsou těsně vyrobená, ale asi je otázka, jestli už v nich stihli také vychytat tyto chyby. Dopředu říkám, že takovou trpělivost, jako někteří zde, jezdit do servisu na reklamace teda nemám .)

Díky
Martin
 
Autogefühl testoval CX-60 vs bmw X3 a rovněž konstatoval, že je tam velký rozdíl v hlučnosti.
Mazda s tím má evidentně stále problém.
 
Ahojte, kdyz pouzivate navigaci pres Apple Carplay, zobrazujou se navigacni pokyny pres Head Up display?
Pokud pouzijete na iphonu Apple Maps, tak ano. Google Mapy, Waze atd to neumi, nebo spise to jim to apple nepovolil.
Jen zajímavost. Na Android auto jsem otestoval Google mapy, Waze a Mapy cz. U všech funguje zobrazení pokynů do Headup displaye.
 
Ahoj, koukal jsem na youtube na Topspeed.sk na recenzi CX-60 a zarazila mě ta cena, co tam říkali. A opravdu, úplně stejná konfigurace vychází na Slovensku na 1.074.353,-Kč. Sakra to je o 300 tisíc méně než u nás. To jsme fakt tak specifický trh?

Zobrazit přílohu 45445
Potvrzuji, v ČR cena mojí konfigurace se slevou 1,73 mil CZK. Objednal jsem si ji na Slovensku za 52 500 EUR bez DPH, tu doplatím tady, celkově1,55 mil CZK. Vše zařízeno přes telefon, dokonce vám auto nechají za 300 EUR dovézt (já si ho raději projedu po dálnici z Bratislavy sám). Před týdnem mi dorazila do Bratislavy, poslali mi veškeré doklady potřebné pro přihlášení, pojistku a zaplacení DPH, takže příští týden zajedu se značkami vlakem do BA a těším se na první jízdu...
 
Potvrzuji, v ČR cena mojí konfigurace se slevou 1,73 mil CZK. Objednal jsem si ji na Slovensku za 52 500 EUR bez DPH, tu doplatím tady, celkově1,55 mil CZK. Vše zařízeno přes telefon, dokonce vám auto nechají za 300 EUR dovézt (já si ho raději projedu po dálnici z Bratislavy sám). Před týdnem mi dorazila do Bratislavy, poslali mi veškeré doklady potřebné pro přihlášení, pojistku a zaplacení DPH, takže příští týden zajedu se značkami vlakem do BA a těším se na první jízdu...
Zaleži taky jaké to má ještě pakety, ale je pravda že jsou cx 60 na Slovensku levnější, taky jsem se o to zajímal
 
Srovnání bylo full (vše, co se tam dá zaškrtnout). Bral jsem aktuální kurz. Auto jsem objednával před půl rokem, EURCZK byla 23,8, takže rozdíl byl ještě větší, kolem 250 k CZK. Ale i teď ve stejné výbavě ušetříte 200k CZK. Prostě v CZ mají brutální marže. Třeba Webasto se vyplatí víc tady, než v SR, tam konkurence funguje...
 
marfrufru: nejenom pro tebe, ale i pro ostatni, kdo o tomhle aute premysli - mam ho v nejsilnejsim dieselu a Homura, taktaze taznym a vetsinou paketu - aktualne najeto ca 7000km po ca 3 mesicich jezdeni, spotreba 6,9 hodne po dalnici - ve zkratce tohle auto tak jak je, za me urcite NEBRAT (vzhledem k cene, za me neuveritelne zklamani)

nejvetsi negativa - dealbreakers :
- hluk - dealbreaker - zcela neuveritelne, ze auto za 1,6 mega je tak straslive odhlucneno
- asistencni systemy - neda se to permanentne vypnout (to pocitam asi kvuli nejake smernici EU), ale i pri jizde musim vypinat tim tlacitkem nalevo od volantu + nutne musim jeste v nastaveni vypnout lane assit a vse okolo (mam to ve favorites, tak aspon tohle je rychlejsi) = nechapu, ze to nestaci vypnout jen v nastaveni - nevim zda je to bug ci co
- asistencni systemy 2 - kazde auto to zatim delalo, ale opravdu vyjimecne - na dalnici strasne casto blbe registruje auto a zacne zpomalovat
- asistencni systemy 2 - pri trosku vetsim desti neustale vypina a zapina asistenty - opet ohle se mi u zadneho predchoziho auta nestavalo, maximalne, kdyz byl snih nebo namrzly snih pre systemy

mensi negativa:
- neotevirani oken DO
- bezdratove nabijeni je malo sklopene - telefon mi vyletuje pr jakemkoli zrychleni ci zabrzdeni
- funkce coming home chybi ? nebo se mi to nikdy nepovedlo - dojedo domu, zavru dvere a auto nesviti - nevim ani zda to ma
- predni, zadni dalkove kamery/asistent taky uz nekolikrat zminen funguje nejak divne - caso az na posledni chvili
- chybi jakekoli informace o jizde - jen za kolik jedu - hmm
- palivova nadrz mala
- hluk motoru - predchozi prispevatel psal, ze je snad jeste nasoben - urcite bych to chtel vypnout
- nevim, zda jsou to tlumice, ci co, ale neco mi tam "vrze" - necham projit pak na servisu

pozitiva:
- vzhled exterieru


mam odjezdeny ca 3 mesice - hluk me strasne negativne prekvapil pri prvni cesta na dalnici , casto jedzim po dalnici ca 70% a je to strasne - jeste se to da vydrzet pri rychlost ca 100-120km, ale pak uz to uplne mimo - 140 tacho coz je caso safe dalnicni rychlost uz neprijemne hlucne - 160-180 uz uplne strasne

spotrebu mam 6,9l na 100 - nechapu jak nekdo muze jezdit za 5l a kde jezdi - jak jsem psal 70% najeto na dalnicich ale i tak

motor hmm vedel jsem do ceho jdu a ze je laden na spotrebu/emise, ale za me nevyuzita prilezitost - mohl to byt mega motor takhle me nijak nebavi - 3,3 inline diesel mohl byt delo - za me neni

urcite budu zvazovat instalaci nejakych protihlukovych opatreni jelikoz tohle je proste strasne - rada pro me pro priste - auto se pujdu projet na dalnici nez si ho vyberu, ale opravdu me nenapadlo, ze za 1,6 milionu to bude tak strasne ...

edited:
jeste se vyjadrim k prevodovce, na normalnich silnicich jsem si to nijak extra nevsiml, ale na dalnici casto blbe radi, respektive neprerazuje - ani na tempomat a misto prerazeni na vyssi stupen drzi zbytecne na nizsi
start stop je nechutnost sama o sobe - napr na kruhacish atd strasne - taky pri rychlem vyjeti na zpatecku do silnice je tam prodleva snad sekundu nez se to rozjede dopredu

edited2:
sledoval jsem hodne recenzi, nez jsem si auto vybral a nikde tam nebyl extra uvedene, ze je tak spatne odhlucneno, jinak bych si to pohlidat a jak jsem tam anime to nenapadlo a nechapu hodnoceni, jake tohle auto dostava, za me jak jsem psal naprosty dealbreaker
 
Poslední úprava:
Back
Top