• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Háčky v kufru. Podrobnější počítač (čas jízdy, ujeté kilometry, průměrná rychlost.. to vše 3x - od startu, od tankování, dlouhodobá). Šel zamčít i při otevřených dveřích (ne řidiče). Clonky v zadních oknech.... Podívej, prostě na praktinčost kodiaqa CX-60 nemá. Ale to si neztěžuji a vůbec výměny nelituji.
 
Ty háčky v kufru nechápu. Obecně na ně Japonci nějak kašlou a též mi chybí. Jinak chápu, škodovka má některé praktické věci fakt vychytané. Třeba ty opěrky co drží hlavu nebo ty segmenty v kufru co drží náklad na místě. Jinak nevím, jak to má CX60 ale na M3 mohu zobrazit s každým vypnutím motoru spotřebu za poslední jízdu ale údaj kolik jsem najel a za jak dlouho to asi neukáže. Ale tohle je stejně detail, který sleduješ chvíli po koupi a pak už tě to zajímat nebude.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Aj mna strasne hneva chudobne zobrazovanie udajov o jazde. Chybaju mi aspon udaje ktore poskytuju VW group auta. A to ani nehovorim o Peugeot, kde si vies pozriet detailne informacie o kazdej jednej jazde aj za mesiace dozadu.
Tie chybajuce haciky v kufri som ciastocne poriesil hacikmy z Ebay, ktore sa zachytia o zadne operadlo.
 
Nevim, jak to ma CX-60,ale ja bych u M3 rozhodne ocenil:
- dovirani oken pres DO
- inteligentni rezim radia (ze bude hrat pri vypnuti motoru az do otevreni dveri, coz me extremne s.re napr.i u hovoru pres BT, proste chcipnes/netelefonujes, nazdar)
- antireflexni celni sklo
- vyhrivane celni sklo
- RJ svetel, ktera by komunikovala s destovym senzorem

a jiste by se jeste neco naslo.
 
Nevim, jak to ma CX-60,ale ja bych u M3 rozhodne ocenil
- dovirani oken pres DO
- inteligentni rezim radia (ze bude hrat pri vypnuti motoru az do otevreni dveri, coz me extremne s.re napr.i u hovoru pres BT, proste chcipnes/netelefonujes, nazdar)
- antireflexni celni sklo
- vyhrivane celni sklo
- RJ svetel, ktera by komunikovala s destovym senzorem

a jiste byse jeste neco naslo.
Přesně tak... to otvírání/zavírání oken na DO mě hodně chybí..
 
Posledné 3 veci by boli fakt super, hlavne to čelné sklo je aj v CX-5 asi najlacnejší kus skla, ktoré našli. S prvým jarným slnkom už nemôžem nosiť čierne tričko a ak je vonku nad 15 tak jazdím dlhšie trasy v kraťasoch so zapnutým ofukom čelného skla, inak je vpredu ako skleník, aj keď vzadu už sú deti pod dekou.

Smutné to tu čítať, že auto, ktoré stojí momentálne skoro 2x toľko ako som dal za CX-5 pred 4,5 rokmi je na tom v niektorých veciach úplne rovnako.
 
CX-60 tiez nema otvaranie/zatvaranie okien cez DO, ani vyhrievane celne sklo, ale u PHEV mi to nechyba. Moznost zapnut si klimatizovanie/kurenie auta cez apku mi to viac nez vynahradi. V podstate to bol jeden z hlavnych dovodov preco som si nakoniec PHEV kupil, sadnut v lete do vychladeneho auta.
Inak svetla(zadne) sa pri dazdi nezapnu a to je big fail, v aute vyrobenom v 2022.
 
Mě to připadá že mazda prostě kasle na prosby zákazníků. To co uvadite plus dalších x pytlovin co má kdejaka hajtra už 20 let zpět a tady nové modely Mazdy stále nemají totéž co mi chybí na 5 let starém modelu. Přitom to jsou tak skvělá auta...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Posledné 3 veci by boli fakt super, hlavne to čelné sklo je aj v CX-5 asi najlacnejší kus skla, ktoré našli. S prvým jarným slnkom už nemôžem nosiť čierne tričko a ak je vonku nad 15 tak jazdím dlhšie trasy v kraťasoch so zapnutým ofukom čelného skla, inak je vpredu ako skleník, aj keď vzadu už sú deti pod dekou.

Smutné to tu čítať, že auto, ktoré stojí momentálne skoro 2x toľko ako som dal za CX-5 pred 4,5 rokmi je na tom v niektorých veciach úplne rovnako.
Díky zapotvrzení, říkal jsem si jestli to není jen nějaká moje psychlogická úchylka, že jak svítí - tak mám pocit, že se za volantem upeču a přitom vzadu remcaj, že je jim zima...myslím, že je to kombinace velkého skla + absence jakéhokoliv antireflexu...to je asi nevíc, co mě štve (kromě těch chybějících háčků v kufru tedy :) )...a oken na DO...a to vypínání rádia...a světla bez komunikace s děšťákem...takže vlastně se jedná o ten seznam, co dal výše @M3grey :D

Ale jinak jsem s autem celkově spokojenej, ono všude se něco najde že jo :cool:
 
Ja som si dal urobiť nejaké fólie na predné bočné sklá - legálne, bez zatemnenia, čisto nejaké termo proti slnku - ale nevidím tak veľký rozdiel, aby som to riskoval na čelné sklo, aj keď na poslednej TK na okná ani nepozerali, takže by to v pohode prešlo.
 
Já měl na Passatu čelní s nějakou tou "anticosi" folií a boční pření dvojité a to byl sakra rozdíl proti tomuto
 
Dobrý den ,
dotaz jaká je ochrana podvozku u CX 60 3,3l
Jsem nový majitel od června výměna za CX 5 2,5
Spotřeba po cca 1000 km průměr 6,1
 
Taková, jakou si ji uděláš. V Antverpách v přístavu to trochu špricnou nějakým Dinitrolem a hotovo.
 
Mate nekdo problemy u CX60 (mam PHEV verzi) s vodou v prednim svetlometu? Nejen mirne orosena, ale jsou tam kapky na skle zevnitr. Da se to resit na zaruku?


+ jeste dotaz jestli se vam nekdy povedlo toto? :)

1692026437221.png
 
Poslední úprava:
Mate nekdo problemy u CX60 (mam PHEV verzi) s vodou v prednim svetlometu? Nejen mirne orosena, ale jsou tam kapky na skle zevnitr. Da se to resit na zaruku?


+ jeste dotaz jestli se vam nekdy povedlo toto? :)

Zobrazit přílohu 47248
U mojeho PHEV jsem si problému se světlomety nevšiml, nicméně vím, že světlomet se u CX-60 skládá z předního "štítu" a zbytku elektroniky, takže nejspíš bude problém se spasováním, nebo těsněním. To si myslím, že na záruku je.

Ohledně dojezdu na el., zatím jsem maximum na svém autě viděl 109km ... tohle vypadá na extra baterky místo kufru :-D
 
To se mi nikdy nepovedlo mít dojezd na el. 109 km... maximum se pohybuje kolem 50 km... taky mám o hodně větší spotřebu, než se udává, pravidelně přes 30 kWh/100 km a k tomu ještě cca 7 l/100 km... jezdím často krátké trasy.
 
To se mi nikdy nepovedlo mít dojezd na el. 109 km... maximum se pohybuje kolem 50 km... taky mám o hodně větší spotřebu, než se udává, pravidelně přes 30 kWh/100 km a k tomu ještě cca 7 l/100 km... jezdím často krátké trasy.
Ten údaj jsem na dipleji pouze viděl, reálně v létě v ideálním případě (rovinatá okreska ustálená jízda), je to kolem těch 50-70km.
 
Back
Top