chemer
výkonný člen KLANu
- 128
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Myslim ze to je primarne/jen kvuli hmotnosti. Pohotovostni 2070kg... To uz je dobra masa k ubrzdeni. Myslim ze dokud benzinova sestka vazila kolem 1300kg, taky nebyly ty "soucasny" tak nedostatecny, jako po poslednich faceliftech a narustu o stovky kilo.Z videa je vidět že vpředu budou konečně "brzdy". Sice plovoucí systém (proti tomu vlastně nic nemám, jen to není sportovní což u SUV je stejnak buřt), ale konečně se vrátili k dvoupístkovým třmenům (CX7) a přední kotouče už jen velikostí odpovídají autu.
Toyota Highlander stala v CR v prostredni konfiguraci skoro o 10 tis EUR vic, nez na Slovensku. Byl jsem odhodlany ji tam koupit a doplatit si to 1 % DPH rozdilu v CR . Pry ma dobry odbyt v CR i tak... zde bojuje s drahym Kodiaqem, na Slovensku bojuje s levnejsimi Santa Fe a Sorentem.Musím říct, že jsem docela dost překvapený naceněním CX-60 v Česku. Protože, jak se koukám na konfigurátor v Belgii, tak prostě v ČR je to auto plošně o nějakých 5000 EUR dražší. Výbavy a balíčky jsou přitom úplně stejné.
Což je Mazda snad jediná značka u které, to tak je, u všech jiných je to přesně naopak.
Ha, tak to jsem necekal, vychazel jsem z toho, ze nejvyssi bude mit vsechno, jako byvalo u CX-5 nebo 6... Ale uz to vidim, 1.7m, aby to melo okno, audio, handsfree kufr, a nejaky "zakladni" bezp. asistenty :/. Jako neni to porad tak vzdalene treba tomu Kodiaqu, ale prekvapilo me to (negativne). Specialne, ze se musi priplacet za veci, ktere ma i ta nase CX-5 v druhe nejnizsi vybave Challenge...@Ondrej K NA tu CX-60 v "plné" pozor. Ono bohužel Mazda u tohoto modelu začala jít cestou příplatkové výbavy. Takže to auto pořád nemá Matrix světla, nemá BOSE, nemá 360° kameru atd..
Maximum je až tady Nějakých 35 je v tom panorama. Nicméně v tom je ten problém. Dříve u Mazdy znamenalo u nejvyšší výbavy připlatit jen za barvu, teď je tam pořád dalších 200 tis. za relativně potřebné věci - je to tak hloupě poskládané, že já bych musel chtít všechny 3 pakety - Safety protože světla a asitenty, comfort protože ventilace ( dalo by se oželet, ale otravné) a ten SOUND, protože 360° kamera, teoreticky el. kufr ale hlavně teprve tady je u auta za 1,5M zatmavení zadních oken?
Zobrazit přílohu 40679
...a jizdni vlastnosti.S Kodiaqem RS bych to asi moc nesrovnával, výbavou a naladěním spíš Kodiaq v Laurinu, tomu už ale zase chybí motor.