Krtek19856
člen KLANu
- 38
Takže další problém, nejde vyklopit tažné. Tlačítko ani nesvítí... Kua, potřebuji nutně tažné. Auto mě fakt začíná srat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tak TAŽNÉ není zrovna originál MAZDA že, ale je to doplněk třetí strany, za to auto nemůžeTakže další problém, nejde vyklopit tažné. Tlačítko ani nesvítí... Kua, potřebuji nutně tažné. Auto mě fakt začíná srat
Krtek se již mě ptal v soukromé zprávě, ale i pro ostatní. Zdá se že tohle je známý problém s tažným zařízením, který jsem již musel řešit.Dle servisu byla odpálena elektronika ovládající tažné zařízení a to je také důvod proč ani podsvícení tlačítka nefunguje. U mne reklamaci vyřešili vcelku rychle a to z důvodu, že vzali elektroniku z jiné sady tu mi dali a dále již řešili reklamaci s Mazdou.Takže další problém, nejde vyklopit tažné. Tlačítko ani nesvítí... Kua, potřebuji nutně tažné. Auto mě fakt začíná srat
Ano... A dle servisu stačí vyndat na chvíli pojistku tažného (v motorovém prostoru) a tažné chvíli funguje, takže vytáhnout kouli a nechat venkuKrtek se již mě ptal v soukromé zprávě, ale i pro ostatní. Zdá se že tohle je známý problém s tažným zařízením, který jsem již musel řešit.Dle servisu byla odpálena elektronika ovládající tažné zařízení a to je také důvod proč ani podsvícení tlačítka nefunguje. U mne reklamaci vyřešili vcelku rychle a to z důvodu, že vzali elektroniku z jiné sady tu mi dali a dále již řešili reklamaci s Mazdou.
Zrcátka potvrzuji i po opravě již 2xAhoj,
byl jsem na zkušební jízdě v CX-60 3.3 187kw a stále srovnávám se svou XC-60. Překvapilo mě obtížnější nastupování i v první řadě, jakoby zavazelo čelní sklo. Každopádně jsem byl velmi mile překvapen podvozkem, bylo to lepší než XC-60 (nemám vzduchové tlumiče). Zadruhé mě velmi mile překvapil hluk větru, který byl pocitově opět lepší než ve Volvu. Zvuk motoru z repro bych vypl a ani zrychlení mi nepřišlo s wow efektem. Kufr je oproti CX-5 co jsem měl jen cca o 2 cm delší... BOSE dobrý. Jediné co mi vadilo, že mi při 160 chtěla ulétnout boční zrcátka. Je to normální? skla zrcátek se chvěla jak praporky (přeháním).
sg
Zdravím, můžu mít dotaz prosím na dva vaše problémy ?Stále věřím a vidím světlo na konci tunelu ... už zbývá "jen":
1) znovu kardan,
2) znovu zadní tlumiče,
3) nová 230V nabíječka,
4) klimoška čidlo - při automatickém módu jednou zima, pak vedro, evidentně dostává špatné info z ambient čidla,
5) gumová krytka na přední uložení nápravy - vrzání od přední nápravy,
6) SW - ztráta brzdného účinku při brždění motorem - jakoby najednou zrychluje při brždění motorem (fakticky jen přestane tolik brzdit),
7) znovu vibrující zrcátko,
8) SW - nesmyslná čísla dojezdu na palubce,
9) při rozjezdu na kruháči Wzuuum z převodovky (jako při 5-6 přeřazení) ztráta výkonu, ponorka na palubce "Porucha motoru" - to asi časem bude SW - prý ztráta komunikace jednotky - v servise pročistili piny.
Pozitivní na té hrůze výše je to, že na všechno je service bulettin, takže se jen dohodnout na provedení a termínu s dealerem. Chci to auto mít rád, nezlomím nad ním hůl, kde je vůle, tam je cesta!
Tak z Budapešťě 400 km v nouzaku, jelo to jak Felicie . Ale i na 150 se to rozjelo, ale trvalo to. Jsem zvědav co v serviseTak po výměně mildhybridni baterie najeto 500 km. Dvakrát chyba motoru, jeďte na střední výkon, nechte auto zkontrolovat. Auto netahne. Po restartu jede normálně, nicméně chyba stále svítí, zhasne až druhý den. Já to auto prostě miluji . Jsem v Budapešti, tak snad zítra domů dojedu.
Tak včera v servisu jsme koukli na množství adblue - 15%. Nicméně auto nic nehlásilo, před cestou do Budapeště bylo 40%. Tak jsem dotankoval 5l adblue a od včera hodnota adblue kolísá mezi 30-95%. Porucha žádná nesvítí, auto jede normálně. Dnes to budu nechávat v servisu, tak uvidíme - asi nějaká souvislost s adblue tam bude..Tak z Budapešťě 400 km v nouzaku, jelo to jak Felicie . Ale i na 150 se to rozjelo, ale trvalo to. Jsem zvědav co v servise
Dle servisu adblue za nic nemůže - prý nějaká klapka ve výfuku či coTak včera v servisu jsme koukli na množství adblue - 15%. Nicméně auto nic nehlásilo, před cestou do Budapeště bylo 40%. Tak jsem dotankoval 5l adblue a od včera hodnota adblue kolísá mezi 30-95%. Porucha žádná nesvítí, auto jede normálně. Dnes to budu nechávat v servisu, tak uvidíme - asi nějaká souvislost s adblue tam bude..
U CX-5 mi je taky 2x dotahovali, ale pak to bylo dobrý (pak mi vibrovalo jen to vnitřní, když hrály basy).Zrcátka potvrzuji i po opravě již 2x
Při hlášce málo adblue 10% a odpočtu km cca 2000 jsme dle návodu dotankoval 6,7 l ....95%Nevíte někdo, jak velká je nádržka na adblue? Auto po doplnění jezdí OK ale hodnota v aplikaci stéle kolísá 85-100%..
Dle servisu adblue za nic nemůže - prý nějaká klapka ve výfuku či co
to nebude ani páteční, ale večerní autoTak při přetěsňování předního diferáku zjištěno, že teče chladič...ach jo. Asi mám páteční auto či co