• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-60 obecně

Takže další problém, nejde vyklopit tažné. Tlačítko ani nesvítí... Kua, potřebuji nutně tažné. Auto mě fakt začíná srat
 
Já si objednal auto s taznym, tak bylo předáno od Mazdy, takže problém Mazdy. A je originál příslušenství od Mazdy
 
Takže další problém, nejde vyklopit tažné. Tlačítko ani nesvítí... Kua, potřebuji nutně tažné. Auto mě fakt začíná srat
Krtek se již mě ptal v soukromé zprávě, ale i pro ostatní. Zdá se že tohle je známý problém s tažným zařízením, který jsem již musel řešit.Dle servisu byla odpálena elektronika ovládající tažné zařízení a to je také důvod proč ani podsvícení tlačítka nefunguje. U mne reklamaci vyřešili vcelku rychle a to z důvodu, že vzali elektroniku z jiné sady tu mi dali a dále již řešili reklamaci s Mazdou.
 
Krtek se již mě ptal v soukromé zprávě, ale i pro ostatní. Zdá se že tohle je známý problém s tažným zařízením, který jsem již musel řešit.Dle servisu byla odpálena elektronika ovládající tažné zařízení a to je také důvod proč ani podsvícení tlačítka nefunguje. U mne reklamaci vyřešili vcelku rychle a to z důvodu, že vzali elektroniku z jiné sady tu mi dali a dále již řešili reklamaci s Mazdou.
Ano... A dle servisu stačí vyndat na chvíli pojistku tažného (v motorovém prostoru) a tažné chvíli funguje, takže vytáhnout kouli a nechat venku :)

Aktuální stav:
mlidhybridní baterie vyměněna - skoro po 3 měsících.
Tažné se čeká co na to mazda - dá se použít - viz výše.
Čeká se až bude mít servis přípravky na přetěsnění předního diferáku, při tom mi byla nabídnuta výměna zadních tlumičů.
Chválím servis (ADJ Jihlava) - servis po 40.000 km mám zdarma (za ty problémy co s autem mám).
 
To ťažné nejde len vysunúť? Ostatná elektronika funguje správne (svetlá, odpojenie senzorov...)?
 
Když se vynda a vrátí pojistka, tak jde vytáhnout.... Ostatní snad funguje, nevím. Teď jsem tažné nepotřeboval
 
Stále věřím a vidím světlo na konci tunelu :D ... už zbývá "jen":
1) znovu kardan,
2) znovu zadní tlumiče,
3) nová 230V nabíječka,
4) klimoška čidlo - při automatickém módu jednou zima, pak vedro, evidentně dostává špatné info z ambient čidla,
5) gumová krytka na přední uložení nápravy - vrzání od přední nápravy,
6) SW - ztráta brzdného účinku při brždění motorem - jakoby najednou zrychluje při brždění motorem (fakticky jen přestane tolik brzdit),
7) znovu vibrující zrcátko,
8) SW - nesmyslná čísla dojezdu na palubce,
9) při rozjezdu na kruháči Wzuuum z převodovky (jako při 5-6 přeřazení) ztráta výkonu, ponorka na palubce "Porucha motoru" - to asi časem bude SW - prý ztráta komunikace jednotky - v servise pročistili piny.

Pozitivní na té hrůze výše je to, že na všechno je service bulettin, takže se jen dohodnout na provedení a termínu s dealerem. Chci to auto mít rád, nezlomím nad ním hůl, kde je vůle, tam je cesta! :D
 
Ahoj,
byl jsem na zkušební jízdě v CX-60 3.3 187kw a stále srovnávám se svou XC-60. Překvapilo mě obtížnější nastupování i v první řadě, jakoby zavazelo čelní sklo. Každopádně jsem byl velmi mile překvapen podvozkem, bylo to lepší než XC-60 (nemám vzduchové tlumiče). Zadruhé mě velmi mile překvapil hluk větru, který byl pocitově opět lepší než ve Volvu. Zvuk motoru z repro bych vypl a ani zrychlení mi nepřišlo s wow efektem. Kufr je oproti CX-5 co jsem měl jen cca o 2 cm delší... BOSE dobrý. Jediné co mi vadilo, že mi při 160 chtěla ulétnout boční zrcátka. Je to normální? skla zrcátek se chvěla jak praporky (přeháním).
sg
 
Poslední úprava:
Ahoj,
byl jsem na zkušební jízdě v CX-60 3.3 187kw a stále srovnávám se svou XC-60. Překvapilo mě obtížnější nastupování i v první řadě, jakoby zavazelo čelní sklo. Každopádně jsem byl velmi mile překvapen podvozkem, bylo to lepší než XC-60 (nemám vzduchové tlumiče). Zadruhé mě velmi mile překvapil hluk větru, který byl pocitově opět lepší než ve Volvu. Zvuk motoru z repro bych vypl a ani zrychlení mi nepřišlo s wow efektem. Kufr je oproti CX-5 co jsem měl jen cca o 2 cm delší... BOSE dobrý. Jediné co mi vadilo, že mi při 160 chtěla ulétnout boční zrcátka. Je to normální? skla zrcátek se chvěla jak praporky (přeháním).
sg
Zrcátka potvrzuji i po opravě již 2x

Tak po výměně mildhybridni baterie najeto 500 km. Dvakrát chyba motoru, jeďte na střední výkon, nechte auto zkontrolovat. Auto netahne. Po restartu jede normálně, nicméně chyba stále svítí, zhasne až druhý den. Já to auto prostě miluji 😵‍💫. Jsem v Budapešti, tak snad zítra domů dojedu.
 
Stále věřím a vidím světlo na konci tunelu :D ... už zbývá "jen":
1) znovu kardan,
2) znovu zadní tlumiče,
3) nová 230V nabíječka,
4) klimoška čidlo - při automatickém módu jednou zima, pak vedro, evidentně dostává špatné info z ambient čidla,
5) gumová krytka na přední uložení nápravy - vrzání od přední nápravy,
6) SW - ztráta brzdného účinku při brždění motorem - jakoby najednou zrychluje při brždění motorem (fakticky jen přestane tolik brzdit),
7) znovu vibrující zrcátko,
8) SW - nesmyslná čísla dojezdu na palubce,
9) při rozjezdu na kruháči Wzuuum z převodovky (jako při 5-6 přeřazení) ztráta výkonu, ponorka na palubce "Porucha motoru" - to asi časem bude SW - prý ztráta komunikace jednotky - v servise pročistili piny.

Pozitivní na té hrůze výše je to, že na všechno je service bulettin, takže se jen dohodnout na provedení a termínu s dealerem. Chci to auto mít rád, nezlomím nad ním hůl, kde je vůle, tam je cesta! :D
Zdravím, můžu mít dotaz prosím na dva vaše problémy ?

Tím "Znovu KARDAN" je myšleno co ? To hučení v kabině při rychlosti 60 až 80 ?
Tím "Znovu TLIMIČE" to je proč ?
 
Tak po výměně mildhybridni baterie najeto 500 km. Dvakrát chyba motoru, jeďte na střední výkon, nechte auto zkontrolovat. Auto netahne. Po restartu jede normálně, nicméně chyba stále svítí, zhasne až druhý den. Já to auto prostě miluji 😵‍💫. Jsem v Budapešti, tak snad zítra domů dojedu.
Tak z Budapešťě 400 km v nouzaku, jelo to jak Felicie :). Ale i na 150 se to rozjelo, ale trvalo to. Jsem zvědav co v servise
 
Tak z Budapešťě 400 km v nouzaku, jelo to jak Felicie :). Ale i na 150 se to rozjelo, ale trvalo to. Jsem zvědav co v servise
Tak včera v servisu jsme koukli na množství adblue - 15%. Nicméně auto nic nehlásilo, před cestou do Budapeště bylo 40%. Tak jsem dotankoval 5l adblue a od včera hodnota adblue kolísá mezi 30-95%. Porucha žádná nesvítí, auto jede normálně. Dnes to budu nechávat v servisu, tak uvidíme - asi nějaká souvislost s adblue tam bude..
 
Nevíte někdo, jak velká je nádržka na adblue? Auto po doplnění jezdí OK ale hodnota v aplikaci stéle kolísá 85-100%..

Tak včera v servisu jsme koukli na množství adblue - 15%. Nicméně auto nic nehlásilo, před cestou do Budapeště bylo 40%. Tak jsem dotankoval 5l adblue a od včera hodnota adblue kolísá mezi 30-95%. Porucha žádná nesvítí, auto jede normálně. Dnes to budu nechávat v servisu, tak uvidíme - asi nějaká souvislost s adblue tam bude..
Dle servisu adblue za nic nemůže - prý nějaká klapka ve výfuku či co
 
Zrcátka potvrzuji i po opravě již 2x
U CX-5 mi je taky 2x dotahovali, ale pak to bylo dobrý (pak mi vibrovalo jen to vnitřní, když hrály basy).
Jinak myslím, že nastává čas na pořízení. Model 2023/04 by měl být vlastně první modernizace, první kusy by tu měly být dle prodejce kolem září...
Už zvažuji jen barvu:)
 
Nevíte někdo, jak velká je nádržka na adblue? Auto po doplnění jezdí OK ale hodnota v aplikaci stéle kolísá 85-100%..


Dle servisu adblue za nic nemůže - prý nějaká klapka ve výfuku či co
Při hlášce málo adblue 10% a odpočtu km cca 2000 jsme dle návodu dotankoval 6,7 l ....95%
 
Tak při přetěsňování předního diferáku zjištěno, že teče chladič...ach jo. Asi mám páteční auto či co
 
Back
Top