• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda novinky, koncepty, zvěsti aneb co se chystá?

Samozřejmě tomu bude odpovídat i cena, tou se prémii už přibližují :(
 
Zásadní otázka zní, kolik válců to bude vypínat? :confused:
Bohužel zase ani jeden, jako teď.
Já si osobně myslím, že to vypínání má koncern patentované, a proto to Mazda musela udělat tak nešikovně, jak to udělala.
 
https://www.autorevue.cz/mazda-vyvine-nove-sestivalce-chce-se-stat-premiovou-automobilkou
Příští generace Mazdy 6 s šestiválcem je skvělá zpráva. I když to může dopadnout jako se současným 2.5T, který je určen pouze mimo Evropu. Úplně nereálné by to ale taky být nemuselo. Když ji představí s nějakou mildhibridní technologií tak šestihrnek by se mohl dostat i do EU.
Ale nevypadá vůbec špatně https://www.garaz.cz/clanek/mazda-prekvapuje-v-planu-je-kupe-a-sestivalcove-motory-21001717
 
Myslim ze je duvod, proc vetsina vyvojaru v Avastu nepouziva sama a v rodine produkty Avastu, a stejny je to v Oracle... a ja sam jsem presne z toho duvodu rad, ze zadny OTA a trvaly pripojeni myho auta do site neexistuje :). Samozrejme ten pribeh "delame to pro vase dobro" zni skvele, ale pravdy na nem moc neni.
 
Tak nějak... Tesla sice rychle vyvíjí, zato s bezpečností hazarduje. Kromě toho až budou všechna auta na síti, tak zase budeme čekat, až nám přes přetíženou či nedostupnou síť automobilka pošle update a budeme se vztekat, že to ještě není. Pak to přijde, chyba třeba na motoru se sice záplatuje, ale pro změnu se přestanou stahovat okénka. A budeme čekat na další záplatu.
 
A co je horsi - ta ztrata soukromi a budouci zneuzitelnost nasbiranych dat,at uz Teslou, nebo nekym, kdo k nim ma skrz Teslu legalni pristup, nebo nekym, komu se je podari ukrast. Staci izmena politiky nebo legislativy a kazdej, kdo nekomu ukazoval, jak to skvele zrychluje, bude mit problem... pripadne chyby majitele mohou mit vliv na zaruku, ale pritom obcasne a nechtene chybuje temer kazdy. No a kdo z nas nikdy neprehlednul treba nejvyssi dovolenou rychlost, nebo i zacatek bus pruhu, at hodi kamenem :). Takze ja v aute po maximalni moznou dobu zadny tyhle veci nechci, jak z duvodu, co psal MichalP, nebo z duvodu, co pisu ja; Teslu s radosti prenecham jinym ;)
 
Proto jsem koupil M6 nedávno, aby sice měla bezpečnostní asistenty, ale žádné dálkové sledování, update SW OTA, baterky s nutností čekání u kandelábru na nabití či omezování rychlosti podle přečtených značek. A budu si ji dlouho šetřit!

Odesláno z mého SM-A320FL pomocí Tapatalk
 
Myslim ze je duvod, proc vetsina vyvojaru v Avastu nepouziva sama a v rodine produkty Avastu, a stejny je to v Oracle... a ja sam jsem presne z toho duvodu rad, ze zadny OTA a trvaly pripojeni myho auta do site neexistuje :). Samozrejme ten pribeh "delame to pro vase dobro" zni skvele, ale pravdy na nem moc neni.

:D:D:Dsom si predstavil ako niekto doma v rodine pouziva Oracle... na taku tu evidenciu nakupov v Tescu nebo takneco :D:D:D
 
:D:D:Dsom si predstavil ako niekto doma v rodine pouziva Oracle... na taku tu evidenciu nakupov v Tescu nebo takneco :D:D:D

Kdyz uz jsme v tom offtopicu, to by jiste byla zabavna predstava :). Ale delali/vlastnili jsme treba mraky vyvojarskych nastroju, koupili jsme uz skoro pred dvema roky taky treba Apiary, ale hlavne - ja tady treba delam na docela mocnem cloud IDE a dev ops platforme (vc. git, issue tracking, build workflows,..), ktereho se ta moje veta o dogfoodingu take tyka. Proste kdyz vis, kdo vsechno ma ve vecech prsty a co tam muze bejt...
 
Back
Top