• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda novinky, koncepty, zvěsti aneb co se chystá?

Nemůžu si pomoci, ale pro mne tohle už není ta ladná, elegantní a současně dravá a na pohled dynamická Mazda tak, jak já vnímám současné modely. Současnou 6ku, 3ku, ale třeba i CX-5 stále považuji za jedny z nejpohlednějších aut, které na silnici můžete potkat. To, co je vidět v tom videu, je pro mne již příliš, no řekněme komplikované... Na rovinu, nelíbí se mi to. Vůbec! :mad: Ale možná, že jen stárnu a už přestávám rozumět moderním trendům... :p
 
Ze všeho čouhá Toyota - že by daň za spolupráci? CX-50 mi přijde jak RAV4 od Mazdy.
 
Začínají z toho zvenku dělat tuctového "Asiata", viz. přední pohledy na Kia, Hyundai či zmíněná Toyota...
 
Az na tie predne svetla je celkom pekna. Mozno v inej farbe ako biela to krajsie vynikne. I ked ani na tej cervnej tie svetla vyzeraju divne.
 
tak to by mě zajímalo jak to designově sladí tyhle dvě docela hodně odlišný auta pokud se budou jmenovat stejně (jen jedno s logem hybridu)
 
Ono nejde jen o design. Technika je samo jiná, Toyota je kvalita takže nic proti, kdyby to vznikalo jako GT86 a BRZ kdy každý dá něco mohlo z toho byt fajn auto a proč ne. Ale tohle je cistej Yaris od Toyoty a Mazda na nem neudelala vůbec nic (možná ani to logo ne) a tedy když to auto budu chtít tak půjdu k Toyotě a koupím ho tam navíc si tam mohu zvolit atmosferickej 3 válec který je tedy dost povedený a má pěkných 125 koni. A hlavně člověk muže koupit i GR verzi což je něco na co Mazda ale ani většina jiných automobilek nemá žádnou odpověď.
Co mě na tom autě štve je jeho zastaralý infotaiment s ještě zastaralejsim dotykovym displejem s prehystorickymi tlačítky po stranách. To je fakt hnus Velebnosti ? stejnej humus nacpali i do Corolly.
A tady se dostávám k tomu jádru - to auto se ovládá úplně jinak a tedy s filozofii Mazdy s jejími principi, designovym jazykem, a technikou nemá vůbec ale vůbec nic společného a pro zakazniky zvyklé na Mazdy nedej boze takové co mají doma třeba 3-6 nebo nějaké CX to bude pěknej bordel při přesedani z vozu do vozu.
Za mne je to dost nešťastnej krok a Mazda si ho měla odpustit a to přes to že je Yaris jinak moc skvělé auto (až na ten displej a s tím spojeny systém) které jsem sám chtěl koupit než jsem se rozhodl pro větší.
 
...Za mne je to dost nešťastnej krok a Mazda si ho měla odpustit a to přes to že je Yaris jinak moc skvělé auto
Je to vynucenej krok, a Mazda to musela udelat. Yaris ve verzi full-hybrid ma emise CO2 kolem 90mg/km, stavajici Mazda2 dle motorizace 109-122mg/km (v mild-hybridni verzi jeste porad 107mg/km). Pokud Mazda nechce platit pokuty za nadlimitni emise (coz by zas vedlo ke zvysovani cen), musi do nabidky radit nizko-emisni modely. Nejjednodussi a nejlevnejsi je vzit neco od konkurence. Toyota ma s hybridy velke skusenosti, navic ma v Mazde 5% podil, takze spoluprace je logicka...
 
Tak znovu. Jelikož tohle auto nijak, ale vůbec nijak nenavazuje svou logikou ovladani, provedenim, designem na jiné Mazdy a jelikož každý vi ze je to Toyota Yaris….
Je úplně jedno ze má nižší emise, protože ten kdo to auto bude chtít si ho koupí od Toyoty už pro její vyšší prestiž co do spolehlivosti. A jelikož Toyota má velké objemy prodeje určitě prodejci nabídnou lepší cenu nebo slevu.
Mazda má malé prodeje, ten kdo bude chtít malou Mazdu koupí opravdovou Mazdu 2 a ne preznaceneho Yarise a těch par lidi co se ,,nachyta” Mazdě s emisemi opravdu nepomuzou.
Pokud by to auto vyráběli spolu, třeba Toyota dodala hybridní systém a platformu a Mazda si udělala karoserii a interiér pak by to mohlo byt prodejně úspěšné.

Ale když budu chtít Yarise půjdu jednoznačně k Toyotě a nebudu ho kupovat u Mazdy.
 
Tak já bych to neviděl, tak černě, že to nikdo nebude kupovat. Bude hodně záležet na nacenění, úrovních výbav a podobně. Pokud vím, tak Toyota má podobnou spolupráci se Suzuki co se týká právě přebrandované Corolly a myslím i RAV 4, kde zrovna to SUV vychází u Suzuki snad i výhodněji, co se týká poměr cena/výbava.
Sice nabídka 2 různých Mazd 2, jak je nyní v plánu mi přijde jako úplná hloupost, ale jinak proč ne. Pokud bych si chtěl koupit malé hybridní auto a měl ve své blízkosti dealerství a servis Mazdy, tak bych pro něj určitě nešel do Toyoty, která je třeba xdesítek km daleko.
Je potřeba to brát tak, že tady na fóru jsme určitým způsobem nadšenci do aut, 95% ostatních lidí neřeší jakým autem jezdí a speciálně dámská část, pro kterou je právě Yaris/2 určen, řeší barvu a jak auto vypadá a ne, co má za znak na kapotě.
 
Tak sice mas trochu pravdu ale ženská co si jde sama koupit auto (nekupuje ho manžel a nekeca ji do toho) zná právě Toyotu Yaris
Je to zakořeněné, je to i mezi holkama profláklé, že Yaris je jednička ve spolehlivosti, je to jedno z nejhezčích malých aut, jsou na to záruky (lepší jak u Mazdy) a těch prodejen mají víc.

Hlavně to auto každá zná a pozná, no a teď vztupuje na trh i Yaris Cross který bude mezi holkami velmi populární.

Lidi nekupuji auta tak ze ráno vztanou jdou do města a řeknou si Podívej hezky auto, dobrý den to kupuji a chci s nim teď odjet (což ani nejde většinou)

Když kupuji nové auto aspoň par týdnu nad tím přemýšlí, kouknou se na nějaká nebo se aspoň kouknou na recenze pobaví se se znamimi s rodinou a td.
A každej ti řekne malé auto…. To je Yaris, i20, Corsa, Fiesta, Fabia a td par lidi si vzpomene na Mazdu 2 a pokud chceš spalovací motor možná se ni pujdes taky podívat takže Hybrid Yaris bude mimo a pokud budeš chtít Hybrid každej ti řekne to si kup Toyotu protože je to nejlepší řešení na trhu - takže na Mazdu ani nepujdes. A když a uvidíš tam Yarise minimálně se tomu budeš divit a necháš si ho nacenit u Toyoty a tam ti asi řeknou něco jako - uvažujete nás Yaris a Mazdu2? A proč by jste si naše auto kupovali jinde mi dáváme lepší záruku jsme výrobci toho auta máme zkušené mechaniky na to auto proč ho tedy servisovat v Mazdě kde tomu nerozumí nebo proč pak jezdit k nám (těžko říct jak to budou řešit).
Neverim tomu ze by si to někdo u té Mazdy koupil možná par lidi ale….

Mlada si koupila Yarise pac přesně jak píšu - malé spolehlive líbivé auto - Toyota Yaris, máma ho chtěla taky hodně nad nim vahala byla to její první volba ale na trhu byl ještě předchozí model a když sem na to koukal Mazda 2 byla tehdy lepší volba tak sem ji přemluvil - dnes bych sám z těch dvou vzal asi Yarise pac ten novej je fakt dobrej a Mazda 2 už je trochu zastaralá (proste je tu dlouho) i když má stále co nabídnout.

Ale chtít proste hybrid no tak jdu rovnou k Toyotě jako první volba. A i ty zensky to tak maj.
 
Na pohádky nevěřím, ale byla by to krásná pohádka ?
 
ten design světel do "L" mi k Mazdě vůbec nesedí ?, stejně tak ani takový nějaký pokus přejít od pěkného zakulacení předku do hran (světla, maska).
Při prvním pohledu na nový design čumáku se mi jako první vybaví Camaro a ne Mazda ?.
Snad ještě budou nějaké úpravy a nedojde třeba k nesmyslné u přesunutí blinkrů do nárazníku apod.
Pro mě asi končí jedinečný design Mazdy rokem 2021
 
Je pravda že nová Mazda 6 trochu už připomíná kde co ale ta nová paleta barev je parádní:)
 
No já hlavně nikde nevidím nic oficiálního tohle je prostě jen výtvor nějakého designéra jak by se to líbilo jemu.
 
No já hlavně nikde nevidím nic oficiálního tohle je prostě jen výtvor nějakého designéra jak by se to líbilo jemu.
Tak je to nástřel, ale podle předních světel u nové CX-5 se dá předpokládat, že Mazda půjde tím směrem ?
 
Jako neverim ze dotáhli 3 tam kde je ukázali koncept 6 který vypadá jak totální pornokára a pak by vypustili takové ošklivé káčátko které má zcela jiný designovy jazyk.
 
Tak ono hlavně, čím dál víc věcí a zvěstí nasvědčuje tomu, že pokud nějaká klasická 6ka ještě bude, tak se nejspíš do Evropy nepodívá.

Zvlášť, když od většiny automobilek je tady trend jít cestou SUV a i v případě Mazdy je obrovský rozdíl v prodeji 6ky a CX-5 v Evropě (za loňský rok 28,5 tis. vs. 4,8 tis.)
 
6 je jediný kombík v nabídce.
CX5 nemá kufr.

Chtít rodinné auto od Mazdy jdu do 6 v kombiku.
 
Back
Top