- 3 466
To říkám furt,že Mazda je jedna z posledních automobilek (který teda chtěj dodržovat CO2 emise aby neplatili penále) co to má ohledně motorařiny v hlavě pořád ještě v pořádku:couchpotato:, když to ouřadové v EU nemají :bag:
Než aby naplácala X vyfik... a když to nebude stačit tak dalších X přidá,tak raději ubere a vylepší to podstatný co se vylepšit má. Opak jsou běžný evropský autíčka. Blok motoru/hlava atd... jsou 10 a více let koncepčně starý (1.9TýDýÁj) a jen na ně nabalujou další a další nesmysli aby se někam dostali.
Popravdě za mě: Klidně za to auto dám o 50-100 víc, jen aby automobilka mohla zaplatit pokutu že je fabrikově nadlimitem CO2 a budu mít funkční/výkoný/konstrukčně jednoduchý auto, než abych měl 1.0 TURBO (ne li BI-TURBOO,TRI-TURBOOO), EGR pro jistotu na každý větvi vejfukovýho svodu, vedle nádrže kontejner na močovinu, DPF i v sedačce abych náhodou moc neprděl atd... A tohle když se pak pokaká,tak v tom zařvu za takovej peníz,že to co mi vyleze z trenek ani DPF nepřefiltruje.
Než aby naplácala X vyfik... a když to nebude stačit tak dalších X přidá,tak raději ubere a vylepší to podstatný co se vylepšit má. Opak jsou běžný evropský autíčka. Blok motoru/hlava atd... jsou 10 a více let koncepčně starý (1.9TýDýÁj) a jen na ně nabalujou další a další nesmysli aby se někam dostali.
Popravdě za mě: Klidně za to auto dám o 50-100 víc, jen aby automobilka mohla zaplatit pokutu že je fabrikově nadlimitem CO2 a budu mít funkční/výkoný/konstrukčně jednoduchý auto, než abych měl 1.0 TURBO (ne li BI-TURBOO,TRI-TURBOOO), EGR pro jistotu na každý větvi vejfukovýho svodu, vedle nádrže kontejner na močovinu, DPF i v sedačce abych náhodou moc neprděl atd... A tohle když se pak pokaká,tak v tom zařvu za takovej peníz,že to co mi vyleze z trenek ani DPF nepřefiltruje.
Poslední úprava: