- 147
Jen doplním OT- k odpovědi že :Píšeš, že Ti chybí pocit robustnosti a fortelnosti auta. To je opět diskutabilní. Váha není úplně vypovídající. Kolega má A6 Allroad 2011 nebo 2012, nevím přesně. To auto je tank. Má pomalu dvě tuny, aspoň mi to tvrdil, já se nedíval, kolik skutečně váží. Každopádně dveře jsou příšerně těžké, opravdu musím vynaložit celkem dost velkou sílu, abych je zavřel. Kdykoliv s ním jedu, pokaždé cítím, jak doslova trpí brzdy při každém brzdění. Odstředivá síla v zatáčkách je vyloženě pocitově nepříjemná, ta masa hmoty je fakt cítit. I přes tu robustnost vrže v interiéru tolik věcí, že bych to od 6 nebo 7 let starého auta nečekal. Přesednutí do M6 je jako sundat si středověkou zbroj. Ta lehkost, hravost a radost z řízení je úplně někde jinde. Přitom v autě nic nevrže, ale ok, moje auto ještě nemá ani dva roky. Nicméně můj názor je, že Mazda na to jde dobrou cestou, alespoň doposud se snažili. Snižování váhy je nutnost, protože dvoutunový koráb sice může dostat silný motor, ale tu brutální odstředivou sílu v zatáčce ničím úplně nepotlačíš. Těžká auta jsou dobrá na dálnice, ale na okreskách je to dost často neštěstí pro řidiče, který má rád rychlou jízdu.
Audi 6 Allroad je o proti Mazda 6 cenově/výbavou/vlastnostmi úplně jinde,můžeme to vzít od vzduchového podvozku přes automat až po rozvody( 171kw verze měla 4 rozvodové řetězy-náskok díky technice ) a vstřiky.Kasička se z toho stává po ujeti cca 180tis.km+.
Jenom si říkám ,když se tu zmiňují lidé o různých autech typu Mustang, Bmw,Type-R,STI,Hyundai 30N,Supra,Evo atd.-cena servisu a nákladů bude někde jinde než za novou Mazdu 3 ovšem u Sky-X se to ukáže až časem